خبرگزاری کار ایران

بهترین برند کاغذ دیواری برای پوشش منازل مسکونی _ دکورآفیس

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۱۶۴

امروزه برندهای متعددی محصولات متنوعی را در زمینه پوشش دیوار ارائه کرده اند. در گذشته استفاده از کاغذ دیواری برای پوشش سرتاسری فضا امری رایج بود. اما آیا امروزه نیز استفاده از آن هنوز معمول است؟ باید گفت که دیوار پوش های متعدد هر کدام با نوع سبک و طراحی ساختمان ها به روز شده اند. در واقع دیگر طرح های چاپ شده روی آنها کلاسیک، قدیمی و سنتی نیست.

هر چند که این نوع شیوه ها نیز امروزه برای طراحی فضا کاربرد وسیعی دارند. اما در حال حاضر شیوه های نوین و به روزی مانند مدرن را می توانیم برای طراحی منازل مشاهده کنیم.

مطمئنا طرح های مورد استفاده برای پوشش دیوار فضاهای مدرن با کلاسیک متفاوت است. در این نوع پوشش ها اغلب از اشکال هندسی، طرح های ساده و دارای رنگ های متنوع استفاده می شود. اما در انواع کاغذ دیواری اتاق با سبک کلاسیک ما اشکال و نقوش سنتی یا گیاهی را بیشتر می بینیم.  

بهترین برند کاغذ دیواری

پوشش دیوار به شیوه های مختلف مانند رنگ آمیزی یا چسباندن کاغذ دیواری انجام می شود. همانطور که ذکر شد در این زمینه شرکت های مختلف ایرانی و خارجی فعالیت های گسترده ای دارند. انتخاب بهترین برند در این حوزه امری دشوار است. بهتر است که با توجه به ویژگی های هر محصول، برای پوشش دیوار آن را انتخاب کنیم. قابلیت هایی مانند امکان شستشو و ضد آب بودن از ویژگی های مهم هر پوشش برای دیوار هستند. قبل از خرید کاغذ دیواری باید از وجود این مشخصه در دیوار پوش مطلع شویم.

اغلب برای عمر و دوام بیشتر پوشش دیوار، از دیوار پوش استفاده می شود. زیرا عمر مفید این پوشش می تواند سال های بیشتری نسبت به پوشش های دیگر مانند رنگ باشد. در صورتی که برای تولید آن از پی وی سی استفاده شود، طبیعتا دوام بیشتری خواهد داشت و در صورت ایجاد آلودگی روی آن، می توان با دستمال نمدار، آن را تمیز کرد.

ویژگی های کاغذ دیواری اتاق چه هستند؟

ما برای پوشش بخش هایی از دیوار امروزه از طرح های متنوع کاغذ دیواری استفاده می کنیم. امروزه ممکن است تنها بخشی از دیوار با استفاده از آن پوشش داده شود. به همین دلیل بیشتر جنبه تزیینی خواهد داشت. از این رو باید قبل از هر چیز به طرح و ظاهر آن به عنوان ویژگی اصلی اش دقت شود. انتخاب طرح مناسب می تواند نوع طراحی فضا را تحت تاثیر قرار دهد. گاهی برای تقسیم بخش های مختلف یک فضا، از طرح های رنگی استفاده می شود. این طرح ها یک فضای مکث را ایجاد می کنند. از این رو با استفاده از آن می توان اتاق را به دو قسمت با کاربری مختلف تقسیم کرد. برخی از ویژگی های این پوشش را در ادامه ذکر خواهیم کرد.

  • استفاده از رنگ های متنوع برای تولید آن مانند کرم، بژ، خاکستری و ...
  • استفاده از متریال با کیفیت مانند پی وی سی برای ساخت آن
  • قابل شستشو بودن
  • دارای دوام و طول عمر طولانی
  • طرح های متنوع برای سبک های مختلف ساختمان

همانطور که ذکر شد، طرح کاغذ دیواری باید متنوع باشد. به همین دلیل انواع طرح های ساده و طرح دار در آلبوم کاغذ دیواری برند های مختلف ارائه می شود. یک برند باید علاوه بر توجه به کیفیت محصول تولیدی، تنوع طرح و رنگ نیز داشته باشد. این موضوع یکی از نکات مهم در هنگام خرید دیوار پوش است.

بهترین برند کاغذ دیواری برای پوشش منازل مسکونی _ دکورآفیس

فروش کاغذ دیواری از طریق سایت

با پیشرفت تکنولوژی روش های متنوعی برای فروش کاغذ دیواری مورد استفاده قرار گرفتند. مجموعه دکور آفیس که یکی از شرکت های فعال در زمینه تولید انواع پوشش تزیینی دیوار می باشد، از طریق سایت و به صورت آنلاین اقدام به فروش طرح های متنوع کرده است. خوشبختانه مشتریان این محصولات نیز بیشتر تمایل به خرید اینترنتی دارند. زیرا با توجه به معتبر بودن سایت مورد نظر، شما عملا وقت و هزینه کمتری برای خرید پوشش مورد نظر صرف خواهید کرد. امکان مشاهده ویژگی ها و مشخصات برند مورد نظر در سایت برای مشتریان وجود دارد.

سایت دکور آفیس در زمینه تولید انواع دیوار پوش های دیگر مانند پوستر دیواری نیز فعالیت دارد. به طور کلی هر پوششی را که برای دیوار انتخاب می کنیم، باید با توجه به نوع طراحی فضا باشد. سبک های امروزی و مدرن اغلب برای طراحی ساختمان استفاده می شوند. از این رو در هر آلبوم کاغذ دیواری باید طرح های متنوعی با این نوع شیوه وجود داشته باشد. این امر سبب شده است که در سایت طرح های متنوعی با عناوین مدرن، کلاسیک، فانتزی و ... ارائه شوند.

مکان نصب کاغذ دیواری در یک ساختمان مدرن کجاست؟

برخی از افراد به استفاده از دیوار پوش علاقه دارند، اما مکان مناسبی برای نصب آن پیدا نمی کنند. همانطور که ذکر شد در فضاهای مدرن امروزی، اغلب برای تقسیم و یا ایجاد فضای مکث به صورت تزیینی از انواع کاغذ دیواری ساده و طرح دار استفاده می شود. گاهی نیز تنها از یک پوشش ساده و بدون طرح به دلیل دوام بیشتر آن استفاده می شود. به طور کلی اساس شیوه مدرن روی سادگی بنا شده است. در این نوع طراحی از پیچیدگی های شیوه کلاسیک خبری نیست. از همین رو طرح ها اغلب ساده هستند. اگر از این پوشش به عنوان یک دیوار پوش تزیینی استفاده شود، بهترین مکان نصب در منازل مسکونی، بخش هایی مانند پذیرایی و نشیمن است.

در برخی از ساختمان ها فضای پذیرایی و نشیمن یکسره طراحی می شود. به همین دلیل می توان با نصب یک کاغذ دیواری مدرن طرح دار، این فضا را تفکیک کرد. این امر موجب می شود که دو فضا با کاربری متفاوت طراحی شود. شما می توانید در صورتی که اطلاعات چندانی در مورد طراحی ندارید، برای دکوراسیون داخلی و انتخاب پوشش دیوار از طراحان معماری داخلی نیز کمک بخواهید. این افراد استانداردها و قوانین مشخصی را برای طراحی یک فضا مورد استفاده قرار می دهند.

بهترین برند کاغذ دیواری برای پوشش منازل مسکونی _ دکورآفیس

قیمت کاغذ دیواری در برند های مختلف

همانطور که ذکر شد، قیمت کاغذ دیواری به دلیل تنوع ویژگی ها ممکن است متفاوت باشد. شما بهتر است با توجه به بودجه خود، یک طرح زیبا از نظر ظاهری و بادوام از نظر کیفیت را انتخاب کنید. این انتخاب می تواند بستگی به انتظار شما از میزان دوام و پایداری آن هم داشته باشد. مثلا هر چقدر دوام آن بیشتر باشد، طبیعتا کیفیت آن هم بیشتر است. از این رو احتمالا برای تولید آن از مواد با کیفیت استفاده شده است. بنابراین این عوامل می تواند قیمت محصول را نیز تحت تاثیر قرار دهد. بهتر است با توجه به طراحی مدرن ساختمان های امروزی، از متراژ کمتری استفاده شود. در این صورت امکان خرید متری این پوشش نیز وجود دارد.

برند های مختلف طرح های متنوع با ویژگی های مختلف را در اختیار مشتری قرار می دهند. شما می توانید بر اساس نوع طراحی فضا، شکل ظاهری پوشش را انتخاب کنید. ممکن است طراحی و استفاده از رنگ و بافت نیز روی قیمت نهایی تاثیرگذار باشد. در این صورت می توانید برای پرداخت هزینه کمتر، بخش کوچکی از فضا را با استفاده از آن پوشش دهید. به طور کلی خرید پوشش مناسب برای دیوار امری دشوار است. انتخاب پوشش مناسب می تواند شما را تا سال ها بی نیاز از تعویض آن کند. این موضوع با توجه به کیفیت آن تعیین می شود.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز