خبرگزاری کار ایران

راهنمای خرید کاغذ دیواری _ دکورآفیس

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۳۳۲

کاغذ دیواری به عنوان یک پوشش تزیینی زیبا و متنوع برای دیوار شناخته شده است. دیوارهای داخلی در کاربری های مختلف باید دارای پوشش با رنگ و طرح های متنوع باشند.

این دیوارپوش می تواند به عنوان جایگزینی برای رنگ آمیزی دیوار در نظر گرفته شود. زیرا می توان با پوشش دیوار، مشکلات و آسیب های وارد شده به آن را بپوشاند. دوام و پایداری این پوشش طبیعتا نسبت به رنگ بیشتر می باشد و کمتر نیاز به تعویض یا ترمیم خواهد داشت. طرح های جدید و شیک در آلبوم های این پوشش با رنگ متنوع به مخاطب ارائه می شوند. این آلبوم ها همگی دارای طراحی جدید هستند و اغلب برای فضاهای کلاسیک و مدرن طراحی شده اند.

معمولا قیمت و هزینه اجرای هر دیوارپوش بستگی به متراژ آن فضا دارد. امروزه برای فضاهای مدرن معمولا بخشی از دیوار را با کاغذ دیواری مدرن پوشش می دهند. از این رو هزینه کمتری توسط مشتری پرداخت می شود. در گذشته پوشش سرتاسری دیوار با این دیوارپوش موجب صرف هزینه های بیشتری می شد.

قیمت روز کاغذ دیواری ضد آب

انواع کاغذ دیواری با قیمت های متنوعی به بازار ارائه می شوند. قیمت یک پوشش با توجه به کیفیت و زیبایی آن مشخص خواهد شد. همچنین ابعاد فضایی که قرار است پوشش داده شود، روی قیمت آن موثر می باشد. امروزه این پوشش به صورت مقاوم در برابر آب طراحی می شود. این امر موجب می شود که بعد از گذشت مدت زمان زیادی از نصب، امکان تمیز کردن آن وجود داشته باشد. معمولا با استفاده از دستمال نمدار گرد و غبار روی این پوشش برداشته می شود. در واقع ضد آب بودن به این معنی نیست که می توان از آن در فضاهای بسیار مرطوب مانند سرویس بهداشتی استفاده کرد.

قیمت روز یک دیوارپوش با توجه به نوع آن مشخص می شود. معمولا قیمت کاغذ دیواری در برند های مختلف متفاوت است. این موضوع به دلیل میزان کیفیت محصول می باشد. کیفیت برند های ایرانی نیز به دلیل رقابت با برند های خارجی بسیار بالا است. از این رو به دلیل قیمت های مقرون به صرفه نوع ایرانی، می توان از آن نیز برای پوشش دیوار استفاده کرد.

کاغذ دیواری مناسب برای پذیرایی

طرح کاغذ دیواری موجب می شود که ما از آن در فضاهای مختلف استفاده کنیم. یک فضا نیاز به پوشش طرح دار و فضایی دیگر نیاز به طرح هایی ساده دارد. این انتخاب در برخی مواقع نیز کاملا سلیقه ای است. پذیرایی یکی از بخش های مهم یک واحد مسکونی به شمار می رود. این بخش را می توان با دیوارپوش مناسب زیباتر کرد. از این رو بیشتر از پوشش های کاغذی برای آن استفاده می شود. همانطور که ذکر شد امروزه دیگر دیوارپوش را به صورت پوشش سرتاسری به کار نمی برند. گاهی برای تقسیم فضا می توان از آن استفاده کرد. یکی از ویژگی های این نوع پوشش امکان برش آن در ابعاد متنوع است. به همین دلیل می توانید آن را در بخش خاصی از دیوار مورد استفاده قرار دهید.

برای سایر بخش های یک منزل مسکونی می توانید از طرح های ساده و متنوع استفاده کنید. مثلا نشیمن و اتاق خواب نیز باید دارای طراحی خاص باشند. انتخاب رنگ و طرح در این فضا ها اهمیت بسیار زیادی دارد. اغلب با توجه به نوع مبلمان و چیدمان می توانیم از پوشش مناسب برای دیوار استفاده کنیم.

راهنمای خرید کاغذ دیواری _ دکورآفیس

خرید کاغذ دیواری جدید

جدیدترین طرح های کاغذ دیواری هر ساله توسط شرکت های مختلف ارائه می شوند. هر ساله رنگ و طرح خاصی مورد توجه قرار می گیرد. به همین دلیل اغلب در آلبوم ها شاهد تنوع طرح ها هستیم. منظور از واژه جدید، رنگ و طرح های به روز و مدرن است. طبیعتا به دلیل طراحی ساختمان ها با سبک مدرن، باید عناصر و پوشش های تزیینی نیز با آن هماهنگی داشته باشند. اغلب این نوع پوشش ها دارای طرح هایی هماهنگ با نوع طراحی فضا هستند.

یک پوشش مناسب برای دیوار نباید موجب شلوغی و آشفتگی فضا شود. از این اغلب طرح های روی این نوع دیوارپوش، با رنگ های ملایم و خنثی طراحی می شوند. به گونه ای که موجب آشفتگی بصری نشود. طرح های جدید موجود در بازار نیز به همین شیوه طراحی می شوند. میزان فروش کاغذ دیواری با طرح های ساده نشان می دهد که این نوع پوشش طرفداران بیشتری دارد. زیراکه علاوه بر سادگی موجب طراحی یک فضای شیک خواهد شد.

مرکز پخش کاغذ دیواری طرح دار و ساده

دکورآفیس یکی از مجموعه های ارائه انواع دیوارپوش مانند کاغذ دیواری و پوستر دیواری می باشد. بسیاری از مشتریان این مجموعه، محصول مورد نظر خود را از طریق سایت دکورآفیس خریداری می کنند. مرکز پخش به عنوان تولیدی دارای قیمت های مقرون به صرفه ای برای مشتریان است. همین امر موجب می شود که میزان فروش از طریق سایت بیشتر باشد. خرید کاغذ دیواری با متراژ های متنوع، از طریق سایت انجام می شود. انواع پوشش های مدرن و کلاسیک با طرح های روز و مدرن به مخاطبان ارائه می شوند.

پوشش طرح دار دارای تنوع بیشتری هستند. اما یک پوشش دیواری ساده اغلب با تنوع رنگ از یکدیگر متمایز می شوند. سعی می شود که برای این نوع پوشش از رنگ های ملایم و کم رنگ استفاده شود. زیرا همانطور که گفته شد، این پوشش نباید موجب آشفتگی در فضا شود. به ویژه برای فضا هایی مانند نشیمن و پذیرایی باید به این نکته توجه کنیم. البته در سایر بخش های یک واحد مسکونی مانند اتاق خواب نیز نمی توانیم از طرح های شلوغ استفاده کنیم.

خرید آنلاین کاغذ دیواری

خرید آنلاین کاغذ دیواری از طریق سایت مجموعه انجام می شود. بیشتر مشتریان این مجموعه خرید اینترنتی را به مراجعه حضوری ترجیح می دهند. از این رو اغلب طرح های مورد نظر خود را از سایت سفارش می دهند. انتخاب ابعاد مانند طول و عرض و طرح آن نیز به سادگی از طریق امکاناتی که در سایت وجود دارد، انجام می شود. همانطور که می دانید پوشش های تزیینی برای دیوار بسیار متنوع هستند. سایت های مختلف، طرح های بسیار متنوعی را از برند های مختلف ارائه می کنند. خرید اینترنتی و آنلاین موجب می شود که شما بتوانید این محصولات را با یکدیگر مقایسه کنید و پوشش مورد نظر خود را کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری کنید.

امروزه فروش اینترنتی محصولات از طریق سایت امری معمول است. قیمت کاغذ دیواری نیز در سایت به صورت روزانه آپدیت خواهد شد و دیگر نیازی به تماس برای استعلام قیمت نیز نیست. از این رو این روش خرید دارای مزایای بسیار زیادی است. انواع آلبوم ها با طرح های متنوع از طریق سایت قابل سفارش هستند.

راهنمای خرید کاغذ دیواری _ دکورآفیس

فروش کاغذ دیواری ساده

سادگی همواره نمادی از زیبایی است. به همین دلیل در طراحی کاغذ دیواری نیز از طرح های ساده استفاده می شود. گاهی طرح مورد نظر هیچ گونه نقشی ندارد و تنها دارای بافتی متفاوت است. این نوع طرح ها با رنگ خاصی مشخص می شوند و به همین دلیل دارای تنوع زیادی هستند.

به طور کلی کاغذ دیواری دارای طرح های متنوعی است. شما می توانید از آن برای پوشش بخشی از دیوار نیز استفاده کنید. این کار موجب زیبایی فضا خواهد شد. در دکوراسیون داخلی مدرن این روش بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. گاهی برای پوشش مشکلات روی دیوار از این پوشش استفاده می شود. همانطور که می دانید رنگ آمیزی نیاز به تمدید سالانه دارد. اما این پوشش دارای دوام چندین ساله است.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز