خبرگزاری کار ایران

عرضه بهترین کیسه های خرید از جنس پارچه و نایلون

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۷۴۲

استفاده از کیسه های خرید پارچه ای و نایلونی برای طیف وسیعی از لوازم از پوشاک گرفته تا لوازم سنگین یا خریدهای خواروبار کاربرد دارد. هر کدام از انواع کیسه های خرید با توجه به جنس، ضخامت و مقاومتشان در بخش خاصی کاربرد دارند که به طور معمول توسط فروشندگان به خریداران کالاها داده می شوند. متداول ترین انواع کیسه های خرید از جنس پلاستیک، پارچه و کاغذ هستند که هر کدام از آنها به چند نوع دیگر تقسیم میشوند:

  • کیسه های خرید پلاستیکی به نام های نایلون معمولی، پلی اورتان، pvc و غیره که ضخامت های مختلفی از مواد تشکیل دهنده پلاستیک هستند.
  • کیسه های خرید پارچه ای از جنس های پنبه، جوت، کنف و ... که معمولاً مقاوم ترین نوع ساک دستی ها هستند.
  • کیسه های خرید کاغذی که در انواع ضخامت های مختلف از خمیر کاغذ یا کاغذهای بازیافتی تولید می شود و شناخته ترین نوع آن پاکت کرافت است.

اینکه کدام یک از کیسه های خرید بهترین انتخاب است به عوامل مختلفی مانند نوع خریدی که قصد انجام آن را دارید، بستگی دارد؛ اما می توان کیسه های خریدی را که امکان چندین بار استفاده را دارند به عنوان بهترین ها در نظر گرفت، زیرا با محیط زیست سازگارتر هستند.

کیسه های خرید پارچه ای و نایلونی

انتخاب کیسه های خرید از جنس پارچه و نایلون نسبت به ساک دستی کاغذی بسیار متداول تر بوده و به همین دلیل تولیدکنندگان بسیاری تمرکز خود را بر تولید و عرضه کیسه های خرید از این جنس ها می کنند. کیسه های پلاستیکی از پرکاربردترین کیسه های خرید در تمام کشورها می باشند که بخش عمده این کیسه ها از پلی اتیلن سنگین و بخش کوچکی نیز از پلی اتیلن سبک تشکیل شده است. اگرچه پلاستیک یک ماده قابل بازیافت می باشد اما به دلیل هزینه بالای بازیافت و دستگاه های پیشرفته ای که نیاز دارد، کمتر سازمانی اقدام به اینکار می کند، اما اگر از پلاستیک های بازیافتی استفاده شود علاوه بر کمک به محیط زیست هزینه پایین تری نیز خواهد داشت. پلی اتیلن سنگین که به نام نایلکس شناخته می شود استحکام زیادی دارد و برای خریدهای کلی یا حتی لوازم استفاده می شود، پلی اتیلن سبک یا نایلون ظریف تر و نرم تر از نایلکس است و برای خریدهایی که وزن سبک تری دارند استفاده می شود.

کیسه های پارچه ای بر خلاف کیسه های پلاستیکی که از مواد سوختی تجدید ناپذیر تولید می شوند، از گیاهان قابل رشد ساخته می شوند که همین امر یکی از مزایای این نوع کیسه های خرید می باشد. به دلیل ضخامت بالا و جنس پارچه، مقاومت این نوع کیسه های خرید در مقایسه با انواع پلاستیکی و کاغذی بیشتر بوده و به طور معمول به دفعات بسیار بیشتری از آنها استفاده می شوند. کیسه های پارچه ای علاوه بر خرید، برای حمل کالاها و حتی بسته بندی آنها نیز به کار گرفته می شوند و همچنین به دلیل قابلیت شستشو می توان از آنها برای خرید، حتی یا نگهداری مواد غذایی استفاده کرد. با وجود همه این مزایا، دلیل اصلی محبوبیت و تقاضای بالای استفاده از کیسه پارچه ای کاهش تاثیر پلاستیک بر محیط زیست می باشد، اگرچه کیسه های پارچه ای را دوستدار محیط زیست می دانند، اما در فرآیند تولید این نوع کیسه ها آلودگی هایی نهفته که با استفاده متعدد از هر کیسه پارچه ای جبران خواهد شد.

 

تولید و عرضه بهترین کیسه های خرید از جنس پارچه و نایلون

از آنجایی که کیسه های خرید پارچه ای و پلاستیکی توسط تولیدکنندگان بسیاری ارائه می شود، قیمت های بسیار متفاوتی خواهد داشت، این تفاوت قیمت می تواند به دلیل استفاده از متریال با ضخامت ها و کیفیت های مختلف باشد. هرچه ضخامت یک کیسه خرید از جنس پارچه یا نایلون بیشتر باشد، تاثیر مستقیمی در استحکام و ماندگاری آن دارد، در نتیجه می تواند برای زمان طولانی تری استفاده شود که در نهایت به نسبت قیمت آن مقرون به صرفه خواهد بود. بسیاری از تولیدکنندگان کیسه های خرید پارچه ای و نایلونی خدماتی همچون امکان چاپ و سفارشی سازی روی این کیسه ها را فراهم می کنند تا فروشندگان بتوانند برند و محصولات خود را از این راه تبلیغ کنند.

 مزایای استفاده از کیسه های خرید پارچه ای و نایلونی تنها در صورتی نمایان می شود که از هر کدام از این کیسه ها به دفعات متعددی استفاده شود و در نهایت به بازیافت ختم شده یا به درستی دفع شوند. کیسه پارچه ای به دلیل مقاومت بیشتری که نسبت به نایلون دارد می تواند زمان بیشتری مورد استفاده قرار گیرد و همچنین به دلیل تجزیه پذیر بودن بعد از دفع نیز آسیب کمتری به محیط زیست وارد خواهد کرد. از طرف دیگر پلاستیک و کیسه های پلاستیکی به شکل فراوانی در سطح جوامع مورد استفاده قرار میگیرند و استفاده مجدد از آنها به روش های مختلف می تواند خطرات زیست محیطی در زمان دفع آنها را کاهش دهد.

عرضه بهترین کیسه های خرید از جنس پارچه و نایلون

بهترین کیسه های خرید را از کجا تهیه کنیم ؟

با وجود تمام معایبی که استفاده از کیسه های پلاستیکی دارد، حذف این کیسه های خرید ممکن نیست، بنابراین باید با اصلاح روند استفاده از آنها، خطرات احتمالی برای محیط زیست و انسان ها را کاهش دهیم. فروشگاه های بسیاری کیسه های خرید از جنس های مختلف تولید می کنند که انتخاب بهترین فروشگاه، علاوه بر داشتن گزینه های متنوع و قیمت مناسب برای انتخاب، باعث کاهش آلودگی در زمان تولید این کیسه های خرید می شود. یکی از این تولیدکنندگان برتر در زمینه کیسه های خرید پارچه ای و نایلونی، فروشگاه پاکنام پلاست می باشد که همواره در راستای حفظ محیط زیست تلاش می کند. در فروشگاه پاکنام پلاست بهترین کیسه های خرید از جنس پارچه و نایلون و کاغذ با کیفیت و مقاومت بالا و در طرح ها و مدل های متنوع تولید و عرضه می شود و همچنین خدماتی همچون انجام چاپ دستی و دستگاهی برای تبلیغات روی این کیسه های خرید نیز ارائه می شود.

برای دریافت مشاوره در جهت خرید کیسه پارچه ای و نایلونی و ارتباط با کارشناسان فروش از روش های زیر اقدام کنید:

شماره های تماس: 02136419569 – 09125729126 – 09369415747

وب سایت فروشگاه پاکنام پلاست: www.paknamplast.com

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز