خبرگزاری کار ایران

راحت‌ ترین راه اجاره لیفتراک در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۱۰۹

توسعه صنایع مختلف از جمله صنعت تجارت الکترونیک، باعث بهبود مستمر سیستم لجستیک انبارداری می‌شود و لیفتراک‌ها نقشی ضروری در این سیستم دارند. از آنجایی که سیستم حمل و نقل دستی، جوابگوی تقاضای عظیمی که برای جابجایی وسایل در انبارها نیست، کسب و کارها شروع به استفاده از جابجایی مکانیزه با استفاده از لیفتراک‌ها کرده‌اند. لیفتراک انواع مختلفی دارد که هر کدام کاربردهای خاص خود را دارند. همچنین نیاز کسب و کارهای مختلف به لیفتراک نیز با هم متفاوت است. بنابراین، اگر به فکر اجاره لیفتراک هستید، این مطلب را تا انتها بخوانید تا بدانید که باید چه نکاتی را هنگام اجاره لیفتراک در تهران در نظر داشته باشید.

کاربردهای لیفتراک چیست؟

لیفتراک (Lift Truck) که در انگلیسی به آن Forklift گفته می‌شود، نوعی ماشین باربری صنعتی موتوردار است. از لیفتراک برای بلند کردن و جابجایی کالاها بر روی یک پالت (یا چارچوب دوجداره) درون محوطه یک انبار، تأسیسات ذخیره سازی و مراکز توزیع استفاده می‌شود. برای مثال اگر شما در تهران به لیفتراک نیاز داشه باشید، امکان اجاره لیفتراک در شهرک صنعتی چهاردانگه و سایر شهرک‌های صنعتی را خواهید داشت. از آنجایی که لیفتراک‌ها در قرن بیستم اختراع شدند، ماشین‌هایی جدایی‌ناپذیر در محیط‌های کاری صنعتی از جمله موارد زیر محسوب می‌شوند:

1.انبارها:

 لیفتراک‌ها عمدتاً برای بارگیری و تخلیه کامیون‌ها و حمل و نقل کالا استفاده می‌شوند. انواع مختلفی از لیفتراک برای استفاده در انبار وجود دارد که اندازه و کاربرد هر کدام از آنها متفاوت است. پس اگر صاحب یک انبار هستید، می‌توانید اقدام به اجاره لیفتراک در تهران کنید.

راحت‌ ترین راه اجاره لیفتراک در تهران

2.لنگرگاه‌ها:

امروزه از لیفتراک برای جابجایی و حمل محموله‌های حجیم استفاده می‌شود؛ از کامیون‌های تحویل گرفته تا مناطق ذخیره سازی در کنار اسکله و کشتی‌ها. لیفتراک به ویژه در حمل و نقل محموله‌های فولادی و چوبی استفاده می‌شود.

3.تسهیلات بازیافت:

 لیفتراک‌ها برای تخلیه بار کانتینر یا کامیون‌های بازیافت، استفاده می‌شوند؛ چراکه به طور موثر می‌توانند بار تریلرها، آسانسورها، واگن‌های راه‌آهن و کامیون‌های مستقیم را بارگیری یا تخلیه کنند.

4.تاسیسات ساختمانی:

کارگران ساختمانی برای حمل و انتقال مصالح ساختمانی سنگین به فواصل معین و حتی در زمین‌های ناهموار از لیفتراک استفاده می‌کنند. در تاسیسات ساختمانی، لیفتراک‌ها هم به عنوان تجهیزات بالابر و هم به عنوان وسیله نقلیه عمل می‌کنند؛ چراکه در تخلیه پالت‌های بلوک و آجر، تیرچه های فولادی و تجهیزات و مصالح ساختمانی از کامیون تحویل و حمل آنها به محل موردنیاز، بهترین استفاده را دارند.

نکات مربوط به اجاره لیفتراک در تهران

ابتدا باید بدانید که چه زمانی اجاره لیفتراک منطقی‌تر از خرید لیفتراک است و سپس اقدام به اجاره لیفتراک در تهران کنید:

  • زمانی که می‌خواهید از لیفتراک در یک پروژه کوتاه مدت یا باز استفاده کنید که در آن مدت زمانی که به لیفتراک نیاز دارید، غیرقابل پیش بینی است.
  • زمانی که تجهیزات صنعتی شما در طول سال نیاز به تغییر دارند.
  • زمانی که می‌خواهید هزینه‌های اولیه کسب و کار خود را پایین نگه دارید و صرفه جویی کنید.

پس از فهمیدن این موارد و تصمیم به کرایه لیفتراک در تهران، نکات زیر را برای خود بررسی کنید تا بتوانید لیفتکراک مناسب کار خود را برای اجاره پیدا کنید:

1.تناژ یا ظرفیت وزن لیفتراک

هنگام انتخاب لیفتراک برای اجاره، باید به باری که می‌توان با لیفتراک حمل کرد، فکر کنید. باید مطمئن شوید که دستگاه می‌تواند وزن مورد انتظار شما را تحمل کند. ظرفیت حمل بار هر لیفتراک بسته به نوع آن می‌تواند از تن به بالا باشد.

راحت‌ ترین راه اجاره لیفتراک در تهران

2.ظرفیت ارتفاع لیفتراک

ارتفاعی که لیفتراک می‌تواند برای حمل بار جابجا شود نیز یک جنبه مهم است که بستگی به منطقه کاری شما دارد. برای فهمیدن این موضوع شما فقط کافی است ارتفاع بلندترین قفسه خود را تعیین کنید. برای مثال اگر می‌دانید که ممکن است لازم باشد محموله‌های خود را در قفسه‌ای به ارتفاع 8 متر در گوشه انبارتان ذخیره کنید، می‌دانید که لیفتراک اجاره‌ای شما باید توانایی بالا بردن بار تا ارتفاع بیش از 8 متر را داشته باشد.

3.شرایط کاری

اینکه قرار است در کجا و چه محیطی از لیفتراک استفاده کنید، نکته مهمی برای انتخاب لیفتراک مناسب برای اجاره است. برای مثال اگر می‌خواهید از دستگاه در مکانی گل‌آلود یا پر از برف استفاده کنید، لیفتراک شما باید لاستیک‌هایی داشته باشد که در برابر شرایط سخت محیطی مقاوم باشد. همچنین لیفتراک‌های دیزلی برای محیط‌های داخلی که مواد غذایی در آن تولید می‌شود، به دلیل بخارهایی که لیفتراک منتشر می‌کند، مناسب نیستند. بنابراین چهار سوال مهمی که قبل از اجاره لیفتراک در تهران باید در مورد محیط کاری خود به آنها پاسخ دهید عبارتند از:

  • آیا از قرار است از لیفتراک در محیط‌های داخلی، خارجی یا هر دو استفاده شود؟ این سوال به شما کمک می‌کند که بفهمید به کدام نوع لیفتراک دیزلی، بنزینی (LPG) یا برقی نیاز دارید.
  • لیفتراک قرار است روی چه نوع سطحی استفاده شود؟
  • حداقل عرض راهرویی که لیفتراک قرار است در آن جابجا شود، چقدر است؟
  • آیا در هنگام ورود یا خروج از تاسیسات محدودیت ارتفاع برای لیفتراک وجود دارد؟

4.تعیین مدت زمان اجاره لیفتراک و بودجه مورد نظر

در مرحله بعد نیاز است  تعیین کنید که می‌خواهید برای چه مدتی اقدام به اجاره لیفتراک در شهرری (و سایر نقاط تهران) کنید و بودجه شما برای این کار چقد است. این کار برای به حداکثر رساندن ارزش اجاره لیفتراک شما و کاهش هزینه‌های ماهانه برای اجاره‌های طولانی مدت کمک می‌کند. توجه کنید که نرخ کرایه لیفتراک در تهران به عوامل مختلفی از جمله میزان کارکرد، مدل، برند، تناژ، تجهیزات و نوع سوخت لیفتراک بستگی دارد.

راحت‌ ترین راه اجاره لیفتراک در تهران

راحت ترین راه اجاره لیفتراک در تهران چیست؟

ساده‌ترین راهی که برای اجاره لیفتراک شهریار، اجاره لیفتراک شهر قدس و به طورکلی تمام شهرها و مناطق تهران پیش‌روی شماست، مراجعه به سایت پژمان لیفت و تماس با کارشناسان آن جهت دریافت مشاوره رایگان است. هدف پژمان لیفت، ساده‌سازی فرآیند خرید و فروش، اجاره و تعمیر تجهیزات انبارداری مثل لیفتراک و ارائه خدمات برای دسترسی به قطعات و لوازم جانبی آنها می‌باشد. مزایایی که پژمان لیفت برای اجاره لیفتراک در تهران به مشتریان خود ارائه می‌کند به شرح زیر است:

  • تنوع در برند و کیفیت: در پژمان لیفت می‌توانید انواع لیفتراک برقی، گازسوز و دیزلی، انواع ریچتراک، پالت تراک برقی، جک پالت، استاکر و... را در برندهای تویوتا،  هیوندای، کوماتسو، دوسان، کاترپیلار، چری، بائولی، لینده، تی‌سی‌ام و سهند اجاره کنید.
  • ضمانت محصول: تمام لیفتراک‌های موجود در پژمان لیفت با هویت و نام مشخص و تضمین اصالت به مشتری عرضه می‌شوند.
  • بازدید فنی: پژمان لیفت خدمات بازدید و سرویس‌های دوره‌ای را برای ماشین‌های اجاره‌ای خود به شما ارائه می‌کند.
  • تعرفه‌های متنوع اجاره: پژمان لیفت تعرفه‌های متنوع چند ماهه و چند ساله را برای اجاره لیفتراک در شهرک صنعتی شمس آباد، اجاره لیفتراک شهرک صنعتی عباس آباد و سایر نقاط تهران، ارائه می‌کند.
  • مشاوره رایگان: در صورت سوال درباره فرآیند اجاره لیفتراک و نیاز به راهنمایی برای انتخاب لیفتراک مناسب خود، می‌توانید به صورت رایگان از پشتیبانی 24 ساعته‌ی پژمان لیفت بهره‌مند شوید. پس همین حالا وارد سایت شده و با مشاورین پژمان لیفت تماس بگیرید.
پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز