خبرگزاری کار ایران

از ۱۴ لغایت ۱۷ تیرماه انجام می‌شود؛

برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی آسانسور و پله برقی

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۴۹۴

یازدهمین نمایشگاه بین المللی آسانسور، پله برقی، بالابرها، نقاله‌ها و قطعات جانبی به همت امور نمایشگاهی اتاق تعاون ایران طی روزهای ۱۴ لغایت ۱۷ تیرماه سال ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، علی مطیع جهانی، معاون پشتیبانی و نمایشگاهی اتاق تعاون ایران گفت: یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی آسانسور، پله برقی، بالابرها، نقاله‌ها و قطعات جانبی در متراژی بالغ بر ۲۱۰۰۰ متر مربع و با حضور بیش از ۱۴۰ شرکت داخلی و خارجی از جمله نمایندگانی از کشورهای آلمان، ایتالیا، چین، ترکیه، امارات و کانادا برگزار می شود.

وی افزود: شرک‌تهای حاضر در این رخداد نمایشگاهی آخرین دستاوردهای خود را در قالب گروه‌های کالایی آسانسور، پله برقی، بالابر، نقاله، جرثقیل، لیفتراک، پیاده‌روی متحرک، مشاوره، طراحی تولید، نصب و راه‌اندازی، هوشمندسازی، فناوری‌های نوین، انجمن‌ها، اتحادیه‌ها، تشکل‌ها و مجلات تخصصی، دانشگاه‌ها و مراکز علمی تخصصی در معرض نمایش خواهند گذاشت.

مطیع جهانی در ادامه اظهار داشت: با هماهنگی انجام شده با سازمان توسعه تجارت ایران در این نمایشگاه هیأت‌های تجاری از  کشور پاکستان، افغانستان، ترکیه، ارمنستان، روسیه، عراق و امارات حضور خواهند یافت و نشست‌های B2B بین این هیأت‌ها و مشارکت‌کنندگان نمایشگاه انجام خواهد شد و در همین راستا، از دستگاه‌های اجرایی مرتبط در حوزه ساختمان و شهری جهت بازسازی ناوگان خدماتی شهری و مترو و سایر ذینفعان دعوت به عمل آمده است.

عضو هیات رئیسه و معاون پشتیبانی و امور نمایشگاهی اتاق تعاون ایران، حضور مقامات ارشد کشوری جهت بازدید و تعامل و همکاری با تولید کنندگان این صنعت، برگزاری دوره‌های آموزش مهارتی و تخصصی در حوزه صنعت آسانسور برای پیمانکاران و فعالان این حوزه و برگزاری همایش فنی و مهندسی صنعت آسانسور را از دیگر برنامه‌های جانبی چهار روزه یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی آسانسور، پله برقی، بالابرها، نقاله‌ها و قطعات جانبی عنوان کرد.

وی ضمن اشاره به حضور شرکت‌های دانش بنیان با فناوری‌های نوین در صنعت آسانسور و خودکفایی برخی از شرکت‌ها در تولید مواد اولیه این صنعت در نمایشگاه یازدهم گفت: از مهمترین اهداف این نمایشگاه ارائه محصولات جدید و دانش‌بنیان و نیز عرضه آن در بازار‌های بین‌المللی و توسعه صادرات این صنعت است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز