خبرگزاری کار ایران

سه شغل پردرآمد ساختمانی برای مهاجرت

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۵۹۱

یکی از کم‌ هزینه‌ترین راه‌ها برای مهاجرت به خارج از کشور مهاجرت کاری است. در واقع مهاجرت کاری نسبت به سایر روش‌های مهاجرت نیازمند صرف هزینه کمتری است. داشتن سابقه کار و انتخاب مشاغل پرتقاضا از عوامل موثر در این روش مهاجرت هستند. سه شغل پردرآمد مربوط ساختمانی جهت مهاجرت طبق تحقیقات صورت گرفته در کشورهای مختلف عبارت‌اند از کناف کاری، کار با اپوکسی و نصب کاغذ دیواری.

این مشاغل در عین حال که ساده هستند اما از بازار کار مطلوب و پردرآمدی در خارج از کشور برخوردارند و در سراسر دنیا طرفداران بسیار زیادی دارند. لذا می‌توانید با یادگیری این مشاغل به راحتی به خارج از کشور مهاجرت کنید و درهای موفقیت را به روی خود باز نمایید.

 

کناف کاری محبوب ترین شغل برای مهاجرت

کناف نوعی سازه فلزی یکپارچه به صورت گالوانیزه است که بر روی آن صفحات گچی یا سیمانی روکش داری نصب می‌شود و بعد از درزگیری و رنگ آمیزی سطحی صاف و زیبا را به وجود می‌آورد. کناف کاری علاوه بر زیبایی دکوراسیون داخلی ساختمان مزایای دیگری نیز دارد که برخی از آن‌ها عبارت اند از سرعت بالای اجرا، وزن کم، پایین بودن هزینه و... .

تمام این عوامل موجب می‌شود که شغل کناف کاری در ایران و سایر کشورهای خارجی طرفداران بسیاری داشته باشد و شغلی پردرآمد محسوب شود. شما می‌توانید با استفاده از آموزش کناف ۱۱۸فایل این شغل را به صورت حرفه ای یاد بگیرید و با صرف هزینه کمی به کشورهای مختلف مهاجرت کرده و به درآمدهای بالایی برسید.

 

آشنایی  کار با اپوکسی جهت مهاجرت

اپوکسی نوعی ماده موم مانند است که با استفاده از آن می‌توان انواع وسایل زیبا، هنری و تزئینی را ساخت. با استفاده از رزین اپوکسی می‌توان زیورآلات، ظروف تزئینی، میز و قاب عکس و تعداد زیادی آثار هنری لوکس و شیک را خلق کرد. هنر همیشه جایگاه ویژه‌ای در بین عموم مردم دارد به همین دلیل ساخت این گونه وسایل بسیار پولساز خواهد بود. شما می‌توانید باصرف هزینه کمی به آموزش اپوکسی بپردازید و با ذوق و سلیقه خود لوازم شیک و آنتیکی را بسازید و به فروش برسانید. اما این تازه شروع ماجراست زیرا می‌توانید از طریق این شغل مهاجرت کنید و در کشور مقصد کسب و کار پردرآمدی برای خود ایجاد کنید.

یادگیری اپوکسی را می‌توانید در منزل و با استفاده از آموزش‌های ۱۱۸فایل شروع کنید و روز به روز کار خود را رونق داده و به یک سازنده حرفه‌ای لوازم و آثار هنری اپوکسی تبدیل شوید. اگر بتوانید در فضای مجازی محصولات خود را در سطح جهانی به نمایش بگذارید بدون شک پس از مدت کوتاهی می‌توانید مهاجرت کنید و به درآمدهای بالایی دست پیدا کنید.

 

آیا نصب کاغذ دیواری برای مهاجرت شغل پردرآمد و مناسبی است؟

شغل نصب کاغذ دیواری جز مشاغلی است که از لحاظ فیزیکی بسیار سبک است و شما می‌توانید خیلی سریع این حرفه را یاد بگیرید و وارد بازار کار شوید. آموزش نصب کاغذ دیواری شامل دو بخش است. بخش اول مربوط به شناخت انواع مختلف کاغذهای دیواری است و بخش دوم نحوه نصب اصولی کاغذ دیواری خواهد بود. یادگیری کامل این حرفه حدود دو تا سه ماه طول می‌کشد اما پس از این زمان می‌توانید خیلی سریع وارد بازار کار آن شوید.

این شغل به ظرافت و دقت بسیار زیادی نیاز دارد و اگر بتوانید در کنار این ظرافت و زیبایی شناخت خوبی از انواع کاغذهای دیواری داشته باشید می‌توانید در این شغل موفق شوید. کاغذ دیواری باعث زیبایی و شکیل شدن طراحی داخلی منازل و ادارات و... می شود لذا در تمام جهان طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. محبوبیت دیگر نصب کاغذ دیواری مربوط به پوشاندن عیب‌های دیوار و محافظ از آن است.

 

چرا مهاجرت از طریق مشاغل نصب کاغذ دیواری، کناف کاری و کار با اپوکسی؟

این شغل‌ها، از مشاغل پرطرفدار و پردرآمد برای کار در داخل کشور و مهاجرت هستند، با این حال شغل‌های آسان و ساده‌ای به شمار می‌روند که  برای یادگیری و تهیه ابزار کار آن‌ها سرمایه زیادی نیاز نیست. این شغل‌ها را می‌توانید از طریق شرکت در کلاس‌های عملی، شاگردی افراد ماهر، استفاده از پکیج‌های آموزشی و از طریق آموزش‌های ۱۱۸فایل به صورت حرفه‌ای یاد بگیرید و خیلی سریع وارد بازار کار شده و به درآمدهای بالایی برسید. برای آموزش کناف، نصب کاغذ دیواری و اپوکسی نیازی به هزینه‌های گزاف ندارید و تنها با صرف هزینه اندکی می‌توانید این مشاغل را یاد بگیرید.

پس از اینکه در یکی از این شغل‌ها مهارت و تجریه کسب کردید می‌توانید در سایت‌‌های کاریابی کشور مورد نظر خود درخواست کار دهید. باید در این سایت‌ها ثبت نام کرده و رزومه خود را ارائه نمایید و همچنین تعدادی از نمونه کارهای خود را بارگذاری کنید تا کارفرمایان بتوانند رزومه و کار شما را ببینند. پس از انجام این مراحل باید منتظر بمانید که یکی از کارفرمایان شما را دعوت به همکاری کند.

پس از اینکه کارفرما شما را انتخاب کرد و دعوت به همکاری شدید می‌توانید با صرف هزینه اندکی نسبت به سایر روش‌های مهاجرت، به کشور مورد نظر مهاجرت کنید و در آنجا مشغول به کار شوید. البته یکی از شروط این نوع مهاجرت این است که چند نفر از افراد بومی کشور مورد نظر به استخدام شما درآیند.

از آنجا که این مشاغل بسیار پرطرفدار و محبوب هستند اگر در کار خود دقت و ظرافت و همچنین سلیقه به خرج دهید می‌توانید در مدت زمان کوتاهی در کشور مقصد شناخته شوید. سپس با انجام پروژه‌های مختلف درآمدهای بسیار بالایی کسب کنید و شغلی پررونق و پردرآمد برای خود ایجاد کنید.

 

منبع : https://www.118file.com/

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز