خبرگزاری کار ایران

بهترین فروشگاه های آنلاین خرید کتیبه و پرچم مذهبی (ماه محرم)

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۰۸۱

مردم ایران و سایر کشورهای مسلمان برای برگزاری باشکوه مراسم محرم و عزاداری امام حسین علیه‌السلام و مراسم مذهبی دیگر از ابزار و ادواتی مانند کتیبه و پرچم مذهبی استفاده می‌کنند. کتیبه پارچه سیاهی است که طول آن چندین متر و عرض آن معمولا نیم متر می‌باشد. بر روی کتیبه اشعاری در وصف حماسه عاشورا، امام حسین و یارانش، امامان دیگر و پیامبر با نخ‌های رنگی گلدوزی شده است. مهمترین کاربرد کتیبه در مراسم عزاداری ائمه معصومین می‌توان به تزئین حسینیه‌ها، مساجد و تکیه‌ها اشاره کرد. پرچم نیز پارچه‌ای در رنگ‌های مختلف است که دارای نقش‌ها و نوشته‌هایی با رنگ‌های مخالف مانند یا حسین شهید، یا اباالفضل، تصاویری نمادین از حماسه عاشورا و غیره گلدوزی شده است. چند نفر در ابتدا، میانه و انتهای دسته‌های عزاداری مسئول حمل پرچم‌ها هستند و به مراسم جلوه خاصی می‌بخشند. برای خرید کتیبه و پرچم مذهبی از دو روش می‌توان استفاده کرد:

روش اول: مراجعه حضوری به فروشگاه‌های مخصوص محصولات فرهنگی و مذهبی است،

روش دوم: که امروزه طرفداران بیشتری را به خود اختصاص داده خرید کتیبه و پرچم مذهبی از فروشگاه‌های اینترنتی می‌باشد.

در این مقاله قصد داریم درباره مزایای خرید آنلاین صحبت کنیم و سپس به معرفی بهترین فروشگاه‌های آنلاین خرید کتیبه و پرچم مذهبی بپردازیم.

خرید پرچم و کتیبه مذهبی به صورت آنلاین چه مزایایی دارد؟

افرادی که در کلان‌شهرهای بسیار بزرگ و پرجمعیت مانند تهران زندگی می‌کنند، برای خرید پرچم مذهبی، خرید کتیبه غدیر، خرید کتیبه محرم و سایر لوازم مخصوص برگزاری هئیت و مراسم عزاداری مجبورند وقت زیادی را در ترافیک سنگین سپری کنند. هزینه‌های رفت و آمد در شهرهای بزرگ نیز بسیار زیاد است. مردم با خرید کتیبه و پرچم مذهبی از فروشگاه‌های اینترنتی می‌توانند در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند. دسترسی به تعداد زیادی از محصولات متنوع مخصوص برگزاری مراسم مذهبی، امکان مقایسه قیمت‌ها و کیفیت پرچم‌ها، کتیبه‌ها و لوازم هئیت و امکان خرید در تمام ساعات شبانه روز از مزایای دیگر فروشگاه‌های اینترنتی محصولات فرهنگی و مذهبی به شمار می‌روند.

بهترین فروشگاه‌های آنلاین خرید کتیبه و پرچم مذهبی

1. فروشگاه اینترنتی محصولات فرهنگی و مذهبی خدمتگزاران

 یکی از بهترین فروشگاه‌های آنلاین که در بین اقشار مذهبی ایران طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده، فروشگاه خدمتگزاران است. این فروشگاه در شهر مشهد واقع شده است. بسیاری از هئیت‌ها، تکیه‌ها، مساجد و حسینه‌ها برای خرید کتیبه و پرچم مذهبی، خرید کتیبه محرم، خرید کتیبه غدیر فروشگاه اینترنتی خدمتگزاران را انتخاب می‌کنند. محصولات ارائه شده در این فروشگاه شامل انواع مختلف کتیبه، پرچم مذهبی، استکان و نعلبکی مذهبی، لوازم هئیت، لوازم چایخانه، انواع قرآن، کتاب‌های دعا، انگشتر، مهر و تسبیح، سجاده‌های متنوع و غیره می‌باشد. این فروشگاه در شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز دارای صفحه است و به مشتریانی که از طریق اینستاگرام برای خرید کتیبه و پرچم مذهبی اقدام می‌کنند، خدمات ارائه می‌کند. مواردی مانند امکان تولید محصولات دقیقا طبق سلیقه و سفارش مشتری، ارائه تصاویر باکیفیت از محصولات به همراه قیمت، تخفیف‌های ویژه، تحویل سریع محصولات مذهبی، خدمات پس از فروش، ضمانت کیفیت محصولات، ارسال هدیه‌های رایگان و قیمت‌های مناسب از مهمترین ویژگی‌های فروشگاه اینترنتی خدمتگزاران محسوب می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید و ثبت سفارش روزهای غیر تعطیل از 8 تا 18 می‌توانید با پشتیبانی سایت خدمتگزاران (05134201) تماس بگیرید. همچنین می‌توانید جهت خرید محصولات مذهبی و فرهنگی به سایت خدمتگزاران مراجعه نمایید.

2. فروشگاه اینترنتی محصولات فرهنگی و مذهبی ربیع

یکی دیگر از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی خرید کتیبه و پرچم مذهبی فروشگاه ربیع است. این فروشگاه در شهر قم راه‌اندازی شده است و برای فروش محصولات خود در سطح کشور فروشگاه اینترنتی خود را در سال 1392 راه‌اندازی کرد. فروشگاه ربیع سال‌ها پیش با همکاری شهید محسن حججی آغاز به کار کرد و پس از شهادت محسن حججی به صورت مستقل به کار خود ادامه داد. در این فروشگاه تعداد زیادی کالای فرهنگی، هنری و مذهبی از جمله کتیبه و پرچم مذهبی در اختیار مشتریان قرار گرفته است.  در سایت ربیع علاوه بر امکان خرید کتیبه و پرچم مذهبی، خرید کتیبه غدیر، خرید کتیبه محرم محصولات دیگری مانند صنایع دستی، میناکاری، ظروف مسی، تندیس، لوازم هئیت و روضه، ماکت، پازل، اسباب بازی، کتاب، نرم‌افزارهای مذهبی، پرچم رومیزی، لیوان‌ها و ماگ‌های حرارتی با طرح‌های مذهبی، زیورآلات، انگشتر نگین دار، لوازم ورزشی و غیره نیز عرضه می‌شود‌. یکی از ویژگی‌های بسیار منحصر به فرد فروشگاه ربیع این است که برای کسب‌ و کارهای خانگی و سایر فروشنده‌ها در شرکت‌ها و صنایع مختلف پنل فروشندگی اختصاصی ارائه داده است تا آن‌ها از این طریق بتوانند برای خود بازاریابی کرده و محصولات خود را تبلیغ کنند. بخش دیگر فروشگاه اینترنتی ربیع بخش مربوط به محصولات سلامتی و طب سنتی است. در این قسمت مواد غذایی ارگانیک و لوازم طب سنتی به فروش می‌رسد‌.

 3. فروشگاه اینترنتی محصولات فرهنگی و مذهبی خیمه

یکی دیگر از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی که در بین اقشار مذهبی ایران طرفداران زیادی را به خود جذب کرده فروشگاه خیمه نام دارد. این فروشگاه اینترنتی فعالیت رسمی خود را از سال 1395 آغاز کرد. در این فروشگاه‌ انواع مختلف کتیبه، پرچم، کتیبه محرم، کتیبه غدیر با بهترین و باکیفیت‌ترین پارچه‌ها، ملزومات چایخانه مانند استکان، قوری، قندان، کتیبه چایخانه، لوازم دکوری هئیت، محصولات صوتی و تصویری، لباس‌های مخصوص مراسم عزاداری، لوازم مخصوص برقراری خیمه با قیمتی بسیار مناسب به مشتریان عرضه می‌شود. مشتریان با ورود به سایت خیمه می‌توانند تصاویری با کیفیت از محصول مورد نظر خود را به همراه قیمت مشاهده کنند و پس از انتخاب برای خرید کتیبه و پرچم مذهبی اقدام کنند. مزایایی مانند طراحی ساده و کاربرپسند فروشگاه خیمه، تنوع بالا در محصولات، دسته‌بندی محصولات برای راحت بودن کار مشتریان هنگام خرید کتیبه و پرچم مذهبی و سایر محصولات، داشتن اپلیکیشن اختصاصی خیمه، تخفیف‌های ویژه و پشتیبانی باکیفیت این فروشگاه اینترنتی را به یکی از فروشگاه‌های اینترنتی محبوب تبدیل کرده است‌.

بهترین فروشگاه های آنلاین خرید کتیبه و پرچم مذهبی (ماه محرم)

4. فروشگاه اینترنتی محصولات فرهنگی و مذهبی شبر

فروشگاه اینترنتی شبر یکی از بزرگ‌ترین و بهترین فروشگاه‌هایی است که برای خرید کتیبه و پرچم مذهبی مناسب است. این فروشگاه اینترنتی فعالیت رسمی خود را از سال 1395 در شهر تهران آغاز کرد. محصولات ارائه شده در فروشگاه شبر شامل لوازم هئیت و تعزیه مانند کتیبه، پرچم و غیره است. سرعت تحویل محصولات، قیمت‌های مناسب، پاسخگویی به سوالات مشتریان در تمام ایام هفته از ساعت 10 الی 18، اطلاع از وضعیت سفارش با ثبت نام در سایت از مهم‌ترین ویژگی‌های فروشگاه اینترنتی شبر محسوب می‌شود. تیم پشتیبانی فروشگاه اینترنتی شبر همواره با سعه‌ی صدر آماده پاسخگویی به مشتریان است. برای ارتباط با پشتیبانی در روز پنج شنبه باید از ساعت 10 الی 15 ظهر تماس بگیرید. از افتخارات شبر می‌توان به صادرات پرچم و کتیبه به کشورهای اسلامی مانند افغانستان و عراق اشاره کرد.

5. فروشگاه اینترنتی محصولات فرهنگی و مذهبی انتظار

 فروشگاه اینترنتی محصولات فرهنگی و مذهبی انتظار یکی از بهترین فروشگاه‌های آنلاین برای خرید کتیبه و پرچم مذهبی است که فعالیت رسمی خود را از سال 1396 شروع کرد. هدف از راه‌اندازی این فروشگاه اینترنتی ارائه محصولات متنوع با قیمت مناسب به اقشار مذهبی جامعه بود. با ورود به سایت فروشگاه انتظار محصولات متنوعی را مشاهده می‌کنید که همگی از کیفیت بالایی برخوردارند. در این فروشگاه علاوه بر امکان خرید کتبه، خرید پرچم مذهبی، خرید کتیبه غدیر و خرید کتیبه محرم امکان خرید محصولات دیگری مانند دکوری و تزئینات هئیت، آویز خودرو، شاسی عکس، ماکت، انواع ساعت، پیکسل، سربند، جاکلیدی، لوازم شخصی، چفیه، محصولات فرهنگی، پوشاک، زیورآلات، لوازم التحریر، کتاب، پوستر، برچسب و غیره وجود دارد. پس از خرید کتبه و پرچم مذهبی به همراه سایر لوازم مورد نیاز مراسم‌های مذهبی فروشگاه انتظار آن‌ها را با استفاده از چهار روش پست سفارشی، پست پیشتاز، پایانه مسافری و تیپاکس برای مشتریان در سراسر ایران ارسال می‌کند‌. سفارش‌های ثبت شده در روزهای تعطیل در اولین روز بعد از روز تعطیل به آدرس مشتری ارسال می‌شود‌. از مهمترین مزایای فروشگاه اینترنتی انتظار می‌توان به قیمت مناسب و مقرون به صرفه محصولات، تحویل سریع و به موقع، تنوع بالای محصولات و سرعت قابل قبول سایت اشاره کرد.

6. فروشگاه اینترنتی محصولات فرهنگی و مذهبی رام دیزاین

یکی دیگر از فروشگاه‌های اینترنتی که علاوه بر محصولات فرهنگی و مذهبی مانند کتیبه و پرچم محصولات دکوراتیو نیز به فروش می‌رساند، فروشگاه رام دیزاین است‌. این فروشگاه با هدف فروش کالاهای اسلامی وارد فضای اینترنت شده است. قیمت‌ها و کیفیت محصولات ارائه شده در رام دیزاین رقابتی می‌باشند و تعداد زیادی از افراد مذهبی را برای خرید کتیبه و پرچم مذهبی ترغیب می‌کنند‌. جنس پارچه‌هایی که برای تولید پرچم و کتیبه استفاده می‌شود، در افزایش کیفیت این محصولات تاثیر بسزایی دارد. پرچم‌ها و کتیبه‌ها با استفاده از بهترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها تهیه می‌شوند. طرح‌ها و نقوش به کار رفته در آن‌ها توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. از مزایای کتیبه‌ها و پرچم‌های ارائه شده در فروشگاه رام دیزاین می‌توان به کیفیت بالا، ماندگاری زیاد، طراحی و دوخت باکیفیت و استفاده از مرغوب‌ترین نخ‌های گلدوزی اشاره کرد. با توجه به این که در سال‌های اخیر محصولات بی کیفیت چینی در سطح بازار ایران به فروش می‌رسند، همواره باید به دنبال فروشگاهی باشید که از کیفیت محصولات آن مطمئن شوید. مراسم عزاداری در ماه رمضان، ماه محرم و سایر ماه‌های قمری همه ساله در حال برگزاری است و کتیبه‌ها و پرچم‌ها نیز جزء محصولاتی هستند که هر سال مورد استفاده قرار می‌گیرند. بنابراین با خرید از فروشگاه‌های معتبر و تضمین کیفیت کالا به راحتی می‌توان در هزینه‌ها صرفه جویی کرد و به مدت چند سال از کتیبه و پرچم خریداری شده استفاده نمود‌.

7. فروشگاه اینترنتی محصولات فرهنگی و مذهبی مسجد کالا

یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر که در زمینه توزیع محصولات مذهبی باکیفیت مانند کتیبه محرم، کتیبه غدیر، پرچم‌های مذهبی و غیره از شهرت بالایی برخوردار است، فروشگاه مسجد کالا می‌باشد‌. این فروشگاه به عنوان پلی بین تولیدکنندگان محصولات مذهبی و خریداران این محصولات عمل می‌کند تا آن‌ها با خیال راحت و اطمینان از کیفیت محصولات برای خرید کتیبه و پرچم مذهبی اقدام کنند. کارشناسان سایت مسجد کالا همواره در تلاشند با مشاوره آنلاین تولیدکنندگانی را به مشتری معرفی کنند که از کیفیت محصولات آن مطمئن باشند. در این فروشگاه اینترنتی امکان درج تبلیغات و معرفی کالا توسط تولیدکنندگان نیز وجود دارد. یکی دیگر از مزایای دیگر این فروشگاه امکان استفاده از مشاوره آنلاین می‌باشد. تمام محصولات با نحوه نگهداری، قیمت و ویژگی‌هایشان معرفی شده‌اند‌. برای پیدا کردن سریع محصول مورد نظر می‌توانید از بخش جستجوی این فروشگاه کمک بگیرید. محصولات مناسبت‌های مذهبی مختلف در قالب‌ بسته‌های مخصوص و ویژه به مشتریان معرفی می‌شود‌. محصولات مسجد کالا عبارتند از: کتیبه، پرچم، سر بند، شال عزاداری، تجهیزات صوتی و تصویری و وسایل برگزاری تعزیه. این فروشگاه علاوه بر سایت در تمام شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار داخلی و خارجی مانند اینستاگرام، تلگرام، سروش، آی گپ و غیره نیز فعال است. برخی از مشتریان از طریق شبکه‌های اجتماعی برای خرید کتیبه و پرچم مذهبی اقدام می‌کنند.

بهترین فروشگاه های آنلاین خرید کتیبه و پرچم مذهبی (ماه محرم)

8. فروشگاه اینترنتی محصولات فرهنگی و مذهبی صالح

فعالیت فروشگاه اینترنتی صالح به عنوان یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی محصولات فرهنگی و مذهبی از سال 1397 آغاز شد. این فروشگاه محصولات مذهبی و فرهنگی متنوعی مانند پرچم، کتیبه، چفیه، کتاب‌های مذهبی، محصولات نماز، تسبیح، جانماز، محصولات حجاب، دکوری و غیره را با قیمت مناسب و کیفیتی بالا به مشتریان ارائه می‌دهد. با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب در زمینه حمایت از تولید ملی و اشتغال‌زایی فروشگاه اینترنتی صالح نیز تمام اهداف خود را بر مبنای این شعار قرار داده است و محصولات تولید شده توسط تولیدکنندگان ایرانی را عرضه می‌کند. با خرید کتبه و پرچم مذهبی، خرید کتیبه غدیر و خرید کتیبه محرم از فروشگاه اینترنتی صالح می‌توانید مراسم عزاداری ائمه را باشکوه برگزار کنید. مسئولین فروشگاه صالح همواره سعی می‌کنند که سفارشات مشتریان را در اسرع وقت به آدرس آن‌ها ارسال کنند.

 

فروشگاه خرید پرچم و کتیبه محرم

 در این مقاله به معرفی فروشگاه‌های اینترنتی خدمتگزاران، ربیع، خیمه، شبر، انتظار، رام دیزاین، مسجد کالا و صالح به عنوان بهترین فروشگاه‌های اینترنتی آنلاین برای خرید کتیبه و پرچم مذهبی پرداختیم. هر ساله با نزدیک شدن به ماه رمضان و ماه محرم خرید کتیبه و پرچم مذهبی و سایر لوازم عزاداری در بازار رونق می‌گیرد. به خصوص خرید پرچم محرم که هم برای مساجد و حسینه‌ها و هم برای منازل کاربرد دارد. مردم مومن ایران علاقه خاصی به برگزاری باشکوه این مراسم دارند و همه تلاش خود را می‌کنند تا با خرید ادوات و لوازمی مانند پرچم، کتیبه، لباس‌های عزاداری، لوازم پذیرایی از عزاداران به هئیت‌ها و تکیه‌ها حال و هوای خاص و عرفانی ببخشند. امروزه کسب و کارهای مذهبی مانند تولیدکنندگان پرچم و کتیبه نیز همانند سایر کسب و کارها وارد فضای اینترنت شده‌اند و با راه‌اندازی فروشگاه‌های اینترنتی کار مشتریان خود را راحت کرده‌اند تا برای خرید کتیبه و پرچم مذهبی و سایر محصولات مجبور به مراجعه حضوری نباشند. با وجود این فروشگاه‌ها مردم در همه نقاط کشور به راحتی می‌توانند لوازم مورد نیاز هئیت خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون مراجعه حضوری به فروشگاه خریداری کنند. امیدواریم از مطالب ارائه شده در این مقاله کمال استفاده را برده باشید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز