خبرگزاری کار ایران

4 ایده جذاب برای پارتیشن بندی منازل و اداره ها با شیشه رنگی

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۶۸۰

امروزه استفاده از پارتیشن شیشه ای در ادارات و محیط های کاری مورد استقبال بسیاری از مدیران و صاحبان ادارات قرار گرفته است. آن هم به دلیل مزایایی است که پارتیشن های شیشه ای نسبت به سایر پارتیشن ها دارد. این مزایا عبارتند از:

  • مقرون به صرفه بودن استفاده از پارتیشن شیشه ای نسبت به مصالح سنتی
  • شفاف بودن دیوارهای پارتیشن شیشه ای
  • تمیز شدن راحت و آسان
  • مقاومت بالا در برابر رطوبت
  • پخش نور طبیعی در محیط کار
  • نهایت استفاده از فضا بدلیل تنوع در مدل
  • قابلیت نصب و طراحی با انواع مدل های شیشه رنگی

 اگر دقت کرده باشید، آخرین مورد رو پررنگ نوشتیم. زیرا در این مطلب قرار هستش که درباره اهمیت استفاده از شیشه های رنگی در طراحی و نصب پارتیشن های شیشه ای صحبت کنیم. شیشه های رنگی بدلیل تنوع در رنگ و مدل، مورد استفاده بسیاری از افراد قرار گرفته اند. با توجه به جدید بودن و نوظهور بودن صنعت شیشه رنگی، افراد زیادی با این المان جذاب برای طراحی دکوراسیون داخلی آشنایی کامل ندارند. به همین جهت، قصد داریم شما را در این مطلب، با کاربرد ها و دلایل استفاده از شیشه های رنگی در طراحی پارتیشن های شیشه ای آشنا کنیم. پس لطفا با ما همراه باشید.

4 ایده جذاب برای پارتیشن بندی منازل و اداره ها با شیشه رنگی

چرا باید از شیشه رنگی در طراحی پارتیشن های شیشه ای کمک بگیریم؟

شیشه های رنگی در طراحی دکوراسیون داخلی ادارات، منازل و انواع پارتیشن شیشه ای کاربرد های بسیاری دارند. از زمانی که این مدل شیشه ها وارد دکوراسیون منازل و اداره ها شدند، زیبایی خاصی به این فضاها بخشیدند. بد نیست با برخی از مزایای نصب شیشه رنگی در دکوراسیون داخلی آشنا شوید؛ تا به کاربرد های خاص این المان بی نظیر پی ببرید.

  • بهره وری از حداکثر انرژی: شیشه های رنگی، راه حلی مناسبی برای کاهش قبض برق می باشد. زیرا بدلیل طراحی منحصر به فردی که دارند، نور را به بهترین نحو در محیط پخش می کنند.
  • محافظت در برابر آفتاب: شیشه های رنگی نه تنها یک المان ایده آل برای محافظت از اثاثیه هستند، بلکه یک ابزار حفاظتی عالی برای سلامتی شما نیز می باشند. در صورت قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش در هنگام نشستن در کنار پنجره، این نوع شیشه میزان اثر تابش اشعه ماوراء بنفش را تا 99 درصد کاهش می دهد.
  • افزایش امنیت و حریم خصوصی: شیشه های رنگی بدلیل رنگی بودن، میزان دید به داخل محیط را سخت می کنند. به همیت دلیل، گزینه مناسبی برای محیط های خصوصی و محیط های اداری که جلسات محرمانه دارند، بهترین انتخاب اند.

آسان و راحت بودن تمیز کردن آن ها: تمیز کردن و نگهداری از شیشه های رنگی بسیار آسان است. همچنین این شیشه ها، ضد آب و خش هستند که سبب می شود دوام بالایی داشته باشند. بنابراین، با نصب شیشه های رنگی، در زمان و هزینه تمیز کردن شیشه صرفه جویی خواهید کرد.

4 ایده جذاب برای پارتیشن بندی منازل و اداره ها با شیشه رنگی

4 ایده کاربردی پارتیشن بندی محیط های اداری و منازل با شیشه های رنگی

در ادامه به معرفی 5 ایده بسیار جذاب برای پارتیشن بندی محیط های اداری با استفاده از شیشه رنگی خواهیم پرداخت.

1.استفاده از پارتیشن های ثابت

پارتیشن های شیشه ای ثابت بیشتر مناسب منازل و خانواده هایی اند که دارای کودک بازیگوش و یا حیوانات خانگی مانند سگ و گربه هستند. کودکان در سنین پایین دوست دارند که بدوند و بازیگوشی کنند و احتمال برخورد به دیوار و پارتیشن را بالا می برند. به همین دلیل استفاده از پارتیشن ثابت، انتخابی منطقی خواهد بود. چرا که احتمال جابجایی و به اصطلاح سقوط چنین پارتیشن هایی بسیار پایین است. خبر خوب این است که شما می توانید از شیشه های رنگی برای نصب چنین پارتیشن هایی استفاده کنید. استفاده از شیشه های رنگی، علاوه بر بالا بردن جذابیت پارتیشن شیشه ای، مقاومت زیادی هم به آن می بخشد.

2.پارتیشن های تاشو و کشویی، بهترین انتخاب برای فضاهای کوچک

پارتیشن های شیشه ای تاشو و به اصطلاح کشویی، مناسب ترین گزینه برای فضاهای کوچک هستند. این مدل پارتیشن ها، خانه و محل کار شما را بزرگ و نورانی جلوه می دهند. پارتیشن های تاشو و یا کشویی، نوعی دیوار شیشه ای موقت هستند که به جای دیوارهای دائمی برای پارتیشن بندی اتاق ها استفاده می شوند. بسته به نحوه ساخت، آنها می توانند به صورت تکه تکه یا به صورت یکپارچه به هم متصل شوند. این پارتیشن های قابل حمل را می توان توسط شیشه های رنگی نیز طراحی و نصب کرد.

3.پارتیشن های متحرک، آسان در جابجایی و تغییر مکان

مزیت پارتینش های متحرک و قابل حمل نسبت به سایر مدل های پارتیشن شیشه ای، این است که می توان آنها را به هر قسمتی از خانه منتقل کرد. دیگر برای جابجایی پارتیشن و تغییر دکوراسیون داخلی منزل یا محیط کاریتون، دچار مشکل نخواهید شد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را بلند کرده و در یک مکان جدید قرار دهید.

شما می توانید از شیشه لاکوبل که نوعی شیشه رنگی محسوب می شود، برای نصب و طراحی پارتیشن متحرک و سایر مدل های پارتیشن استفاده کنید. یکی از بزرگترین مزیت های شیشه لاکوبل نسبت به مدل های دیگر شیشه رنگی، طراحی کاملا زیبا و مدرن آن می باشد. همچنین محیط هایی که با استفاده از شیشه لاکوبل طراحی می شوند، معمولا بزرگتر نشان داده می شوند.

4. پارتیشن های شیشه ای فریم لس، مناسب فضاهای مینیمال

پارتیشن های فریم لس یا بدون فریم و چارچوب، بهترین گزینه برای دکوراسیون های با سبک مینیمال و ساده هستند. اگر سبک دکوراسیون اداره تان ساده و مینیمال است، می توانید با سفارش پارتیشن فریم لس، زیبایی خارق العاده ای به فضا ببخشید. جالب است بدانید، این زیبایی با نصب شیشه های رنگی دو چندان می شود.

4 ایده جذاب برای پارتیشن بندی منازل و اداره ها با شیشه رنگی

تا اینجا با 4 ایده برای پارتیشنی بندی محیط های اداری و منازل با استفاده از شیشه های رنگی، آشنا شدید. هدف ما از نوشتن این مطلب، ایده گرفتن شما برای انتخاب بهترین دکوراسیون محیط کار و خانتان بود. امیدواریم که نهایت استفاده را از آن ببرید.

شرکت شیشه رنگی تتراجام، با بیش از یک دهه تجربه حرفه ای در تولید و ساخت انواع شیشه رنگی لاکوبل و آینه دکوراتیو سابقه ای درخشان در صنعت شیشه و آینه کشور دارد. این مجموعه توانسته به لطف خدا و اعتماد شما عزیزان بیش از هزاران پروژه موفق در کشور را با کیفیت و حساسیت بالا آماده و تحویل به کارفرمایان محترم دهد.

شرکت تتراجام با بکارگیری از تجهیزات و ماشین آلات مدرن و پیشرفته و بکارگیری از پرسنل مجرب توانسته تا به عنوان یک واحد تولیدی نقش مثبتی را در حوزه شیشه و آینه ایفا کند. از خدمات این شرکت می توان به ساخت و تولید کابین دوش، حمام شیشه ای، دوردوشی شیشه ای، نرده شیشه ای، دیوایدر شیشه ای، درب شیشه ای، درب شیشه ای رنگی، میز خم شیشه ای، ساخت و نصب انواع آینه، شیشه های رنگی، پارتیشن اداری نام برد.

شماره های تماس جهت دریافت مشاوره رایگان: ۰۹۱۲۵۰۹۸۹۸۶ - ۰۲۱۲۲۹۷۵۰۰۴

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز