خبرگزاری کار ایران

معرفی بیمه کارآفرین نمایندگی امیری

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۲۴۱

معرفی بیمه کارآفرین نمایندگی امیری

بیمه کارآفرین نمایندگی امیری در تبریز با تکیه بر نیروی جوانی و بکارگیری کارشناسان مجرب بدنبال ارائه انواع خدمات و مزایای بیمه ای متنوع و به روز به همشهریان عزیز می باشد، این مجموعه با ایجاد و گسترش بیش از ۱۰ جایگاه ثابت و متغیر در سطح تبریز همواره آماده ی مشاوره ، خدمات رسانی و پشتیبانی به بیمه گذاران عزیز میباشد. 

ویژگی های بارز بیمه کارافرین نمایندگی امیری

  • کار آفرینی
  • آموزش های منظم پرسنل
  • ارائه خدمات و پوشش های منحصر بفرد
  • ارتباط مستقیم و ۲۴ ساعته با مشتریان

باشگاه زیبایی نیز جدیدترین خدمت ارائه شده ی این مجموعه میباشد که برای اولین بار در سطح کشور متنوع ترین و درجه ۱ ترین خدمات زیبایی ، سلامتی ،پزشکی و  دندانپزشکی را برای ارتقای سطح سلامتی در جامعه را در اختیار عموم مردم گرامی قرار می دهد.

خدمات بیمه کارافرین نمایندگی امیری

بیمه اندوخته دار امید پلاس

بیمه کارآفرین با تمرکز بر نیازهای بیمه‌ای خانواده، در کنار پوشش متداول فوت، ضمن تمرکز بر نحوه ارائه پوشش امراض خاص، ازکارافتادگی، نقص عضو و هزینه‌های پزشکی نگاه تازه‌ای به حقوق بیمه‌گذاران عمر دارد.

بیمه درمان تکمیلی

بیمه درمان تکمیلی از پرکاربردترین نوع پوشش های بیمه ای است. خطر بیماری ها همواره سلامتی اعضای خانواده را تهدید می کند و بیمه های درمان تکمیلی می توانند تا حدودی پرداخت هزینه های درمان را تسهیل نمایند.

بیمه حوادث

امروزه همه افراد درزندگی روزمره خود با خطرات و حوادث غیرقابل پیش بینی مواجه هستند که میتواند تهدید کننده زندگی فرد و سلامتی وی باشد و همواره هزینه های سنگین و غیرقابل جبران به همراه داشته که گاها از توان افراد خارج می باشد.

بیمه اتومبیل

با خرید بیمه نامه مناسب در صورت وقوع حادثه و ایجاد خسارت برای راننده، سرنشینان خودرو، اشخاص ثالث و یا خود خودرو پوشش های بیمه ای می تواند برای جبران بخش قابل توجهی از هزینه ها، آسایش خیال را برای بیمه شده به ارمغان آورد.

بیمه مسئولیت

بیمه نامه‌ مسئولیت کمک بزرگی در جبران خسارت ها برای همه اشخاص می باشد. بیمه کارآفرین از جمله شرکت‌هایی می‌باشد که بیمه مسئولیت را به صورت حرفه ای به بیمه گذاران خود ارائه کرده است.
بیمه مسئولیت تولید کنندگان و فروشندگان کالا
هرگاه خسارت جانی یا مالی به واسطه مصرف کالا متوجه مصرف کنندگان شود، مسئولیت این خسارت بر عهده تولید کننده می باشد که با خرید این نوع بیمه نامه این مسئولیت تحت پوشش قرار می گیرد.

بیمه آتش سوزی

در بیمه آتش سوزی، اموال و دارایی های بیمه گذاران به صورت ساختمان، موجودی و محتویات داخل آن در مقابل خطرات اصلی آتش سوزی، انفجار و صاعقه یا خطرات اضافی و غیره با توجه به نیاز بیمه گذاران تحت پوشش قرار می گیرد.

بیمه مهندسی

این بیمه هرگونه زیان یا خسارتی را که به هرعلت جز موارد مستثنی شده درحین کار در زمان احداث یا بهره برداری، درمواقع تعطیل کار و یا زمان نگهداری به ماشین آلات وارد آید، جبران مینماید.

استعلام بیمه

بیمه کارآفرین جهت بهبود روند سرویس دهی ، به راه اندازی خدمات الکترونیکی جهت خرید بیمه نامه ، پرداخت حق بیمه و پرداخت اقساط وام پرداخته تا به بهترین نحو ممکن به شما هموطنان عزیز خدمت رسانی کند .

سایت بیمه کارآفرین نمایندگی امیری : https://karafarin-amiri.com

دفتر مرکزی : تبریز - بلوار دکتر حسابی - روبروی بیمارستان بین المللی - جنب رستوران گیلانه - طبقه ۴
پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز