خبرگزاری کار ایران

خرید شماره مجازی

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۳۵۹

بسیاری از افراد برای برقراری ارتباط بین المللی در کسب و کار خود به شماره مجازی احتیاج دارند. برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های مختلفی برای ساخت شماره‌های مجازی به صورت رایگان وجود دارد و برخی از افراد از آن‌ها برای ساخت شماره مجازی استفاده می‌کنند اما غافل از اینکه این شماره‌ها در دسترس افراد زیادی قرار دارد و آن‌ها به سادگی به حساب کاربری آن‌ها به طور کامل دسترسی خواهند داشت. برای خرید شماره مجازی و داشتن یک شماره اختصاصی باید از طریق سایت‌های معتبر اقدام کرد. شماره مجازی به کسب و کارها کمک می‌کند که جایگاه بهتری در بین رقبا و فرصت خوبی برای درآمدزایی بیشتر داشته باشند. در این مقاله قصد داریم درباره مزایای خرید شماره مجازی تلگرام و کاربردهای آن توضیح دهیم.

شماره مجازی چیست؟‌

به شماره ثابتی که هیچ ارتباطی با زیرساخت‌های تلفنی کشورها ندارد و به طور کلی مبتنی بر دنیای اینترنت است، شماره مجازی گفته می‌شود. به عنوان مثال با استفاده از این شماره می‌توانید در کشور ایران زندگی کنید و از شماره یک کشور خارجی بهره‌مند شوید‌ و با کاربران آن کشور به گفتگو بپردازید‌. این شماره‌ها برقراری ارتباط‌های بین المللی را به شدت آسان کرده است‌‌. برخی از کسب و کارها در داخل کشور مشغول فعالیت هستند اما محصولات و خدمات آن‌ها در کشورهای دیگر نیز ارائه می‌شود. این کسب و کارها برای برقراری ارتباط با مشتریان خارجی خود از شماره مجازی همان کشور استفاده می‌کنند.

ویژگی‌های شماره مجازی تلگرام

تلگرام یکی از بهترین نرم‌افزارها و پیام‌رسان‌های موبایل است که برای ارسال پیام‌های صوتی، تصویری و متنی کاربرد دارد. استفاده از این اپلیکیشن در تمام گوشی‌های هوشمند امکان‌پذیر است و با استفاده از آن می‌توان با سرعت بالا و به راحتی برای دوستان و افراد دیگر پیام‌های خود را ارسال و در هزینه‌ها صرفه جویی کرد.‌ کاربران برای عضو شدن در تلگرام به یک شماره تلفن اختصاصی نیاز دارند. بعضی از افراد تمایل ندارند که با شماره اصلی خود وارد حساب کاربری تلگرام شوند و به همین دلیل برای خرید شماره مجازی تلگرام اقدام می‌کنند. همانطور که می‌دانید تلگرام جزء اپلیکیشن‌هایی است که شماره تلفن در آن برای همه افرادی که با آن‌ها گفتگو می‌کنید، قابل مشاهده است. شماره‌های مجازی تلگرام از تمام کشورهای دنیا دارای پیش شماره هستند. در زمان خرید شماره مجازی در اولین اقدام باید کشور مورد نظر خود را مشخص کنید و سپس مراحل مربوط به واریز هزینه و دریافت شماره مجازی تلگرام را طی نمایید. با این شماره به راحتی و بدون نگرانی فعالیت‌های کسب و کار خود را در بستر تلگرام شروع کنید.

خرید شماره مجازی تلگرام چه مزایایی دارد؟

 خرید شماره مجازی مزایای بسیار زیادی دارد و به همین دلیل است که بسیاری از افراد، شرکت‌ها و کسب و کارهای بزرگ و کوچک از این شماره برای جلب اعتماد مشتریان خود استفاده می‌کنند. به عنوان مثال مشتریان یک کسب و کار در کشور فرانسه مشغول زندگی هستند. اگر با یک شماره مجازی با پیش شماره کشور فرانسه با مشتریان خارجی خود ارتباط برقرار کنید، مشتری راحت‌تر به شما اعتماد خواهد کرد. در ادامه این مطلب با مزایای خرید شماره مجازی آشنا شوید.

  • داشتن یک شماره تلفن ثابت از یک کشور دیگر

یکی از مهم‌ترین مزایای خرید شماره مجازی این است که یک شماره تلفن ثابت متعلق به یک کشور دیگر در اختیار کاربر قرار می‌گیرد که در همه جا امکان دسترسی به آن وجود دارد. با استفاده از این شماره امکان ارسال پیامک و تماس تلفنی با کشورهای خارجی نیز وجود دارد. بدون این نوع شماره ارتباطات یک شرکت و کسب و کار  از نظر مکان و زمان به داخل کشور محدود خواهد شد.

خرید شماره مجازی

  • افزایش اعتبار کسب و کار

 کسب و کارهای مختلف معمولا تمایل دارند با صرف کمترین هزینه اعتبار خود را افزایش دهند. کسب و کارهای بین المللی در بین مشتریان از اعتبار بالاتری برخوردار هستند و راحت‌تر می‌توان به آن‌ها اعتماد کرد. با ارائه شماره مجازی برای کسب و کار می‌توان محصولات خود را به مخاطبان خود در کشورهای دیگر نیز معرفی کرد. مخاطبان خارجی از طریق این شماره می‌توانند با صاحبان کسب و کار رابطه برقرار کنند و سوالات خود را درباره نحوه خرید و دریافت محصول مورد نظر بپرسند. به این ترتیب با اطمینان خاطر بیشتری به شما اعتماد خواهند کرد.

  • مقرون به صرفه بودن هزینه ارتباط با شماره مجازی

زمانی که فرد یا شرکتی با استفاده از خرید شماره‌ مجازی با مشتریان خود در یکی از کشورهای خارجی ارتباط برقرار می‌کند. هزینه برقراری ارتباط با یک تلفن خط ثابت خیلی کمتر خواهد شد. زیرا در زمان استفاده از شماره مجازی در واقع از اینترنت مصرف می‌شود‌ و هزینه‌های زیادی در بر ندارد.

  • دسترسی راحت به ساخت و راه‌اندازی شماره مجازی

 یکی دیگر از مزایای شماره‌های مجازی این است که راه‌اندازی آن کار بسیار راحتی است و به راحتی می‌توانید از طریق سایت‌های فروش شماره مجازی برای خرید اقدام کرده و شماره انتخابی کشور مورد نظر خود را در اپلیکیشن گوشی هوشمند خود نصب کنید. نصب و راه‌اندازی با شماره مجازی کار سخت یا پیچیده‌ای نیست.

  • رعایت امنیت و حریم خصوصی در فروش شماره مجازی

رعایت امنیت و حریم خصوصی کاربران یکی از مهمترین مزایای استفاده از شماره‌های مجازی به شمار می‌رود‌. هکرها نمی‌توانند به این شماره‌ها دسترسی داشته باشند و کاربر با امنیت بالا می‌تواند در اپلیکیشن‌ها با مخاطبان خود در خارج از کشور ارتباط صوتی، تصویری و پیامی برقرار کند.

آشنایی با کاربردهای خرید شماره مجازی

اولین کاربرد خرید شماره مجازی این است که یک کسب و کار بین‌المللی با کمترین هزینه می‌تواند با مشتریان و مخاطبان خود در خارج از کشور تماس برقرار کند و به برطرف‌ کردن نیازهای آن‌ها بپردازد. علاوه بر تماس تلفنی استفاده از سیستم پیامکی این شماره‌ها نیز فعال است و هزینه بسیار کمی نسبت به شماره‌های ثابت دارد. همانطور که می‌دانید برقراری ارتباط با شماره تلفن‌های خارج از کشور تعرفه‌های بسیار بالایی دارد. با این شماره به راحتی می‌توان شبکه مجازی را در گوشی هوشمند خود فعال کرد. بعضی از سایت‌های خارجی کاربران ایرانی را تحریم کرده‌اند و برای هیچ یک از شماره‌های دارای پیش شماره ایران خدمات خود را ارائه نمی‌دهند. با داشتن یک شماره مجازی می‌توان از خدمات ارائه شده در این سایت‌ها نیز استفاده کرد. برای بهره‌گیری از مزایای شماره مجازی نیازی به وجود سیم‌کارت نیست. یکی دیگر از کاربردهای راه‌اندازی شماره مجازی پنهان کردن هویت مکانی است. زمانی که می‌خواهید با یک شرکت یا فرد خارج از ایران ارتباط متنی، صوتی یا تصویری برقرار کنید و متوجه نشود که شما در این ساکن هستید، این نوع شماره‌ها بهترین انتخاب محسوب می‌شوند‌.

خرید شماره مجازی

خرید شماره مجازی از طریق نامبر ایزی

اگر برای خرید شماره مجازی باکیفیت و بدون ریپورتی به دنبال یک سایت معتبر فروش شماره مجازی هستید، پیشنهاد می‌کنیم که به سایت نامبر ایزی مراجعه کنید. در این سایت علاوه بر فروش شماره مجازی تلگرام، شماره مجازی اپلیکیشن‌های دیگر مانند واتساپ، اینستاگرام و غیره نیز به فروش می‌رسد. مشتریان در عرض چند دقیقه می‌توانند شماره مجازی کشور دلخواه خود را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید شماره مجازی می‌توانید با تیم پشتیبانی سایت نامبر ایزی تماس بگیرید و سوالات خود را در میان بگذارید. پشتیبانی این سایت به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به مخاطبان است.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز