خبرگزاری کار ایران

آغاز فعالیت های دی جی لند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۶۴۸

جشن بزرگ دی‌جی‌لند با هدف افتتاح 10 شعبه اول بزرگ و قدرتمند این مجموعه برگزار شد.

به گزارش ایلنا، دی‌جی‌لند به عنوان اولین فروشگاه زنجیره‌ای کالای دیجیتال در ایران عصر روز جمعه ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۰ طی مراسمی با شکوه به صورت رسمی، شعب این مجموعه در تهران و شهرستان‌ها را با حضور مدیران، اصحاب رسانه، سوپر استار سینمای ایران محمدرضا گلزار، شهریار فوتبال ایران علی دایی و افتخار فوتسال ایران وحید شمسایی درمرکز نمایشگاهی ایران مال افتتاح کرد.

در ابتدای این رویداد، رضا رشیدپور به‌ عنوان مجری برنامه، ضمن خیر مقدم به حاضرین در مراسم، از اهداف این جشن بزرگ گفت.

در ادامه با پخش مستند‌هایی با محوریت فعالیت‌های محمدرضا گلزار و علی دایی، هر دو مهمان ویژه این رویداد به ترتیب وارد سالن برگزاری مراسم شدند.

پس از پخش مستندی از چگونگی شکل‌گیری برند دی‌جی‌لند، مهدی رسایی بنیان‌گذار این برند درمورد تاریخچه و برنامه‌های آتی این مجموعه چنین گفت:

در سال گذشته فعالیت ما در مجموعه دی‌جی‌ سرویس با همکاری شرکت بیمه ایران آغاز و به این ترتیب وارد مرحله جدیدی شد و به اوج خود رسید و توانستیم در کنار دوستانمان در بیمه ایران و  پرسنل حرفه‌ای، گارانتی بی اما و اگر دی‌جی سرویس را ارائه دهیم.

می‌توان گفت که نقطه عطف فعالیت‌های ما درسال گذشته، همکاری با سوپر استار سینمای ایران محمدرضا گلزار بود، که به کمپین های بسیار جذابی تبدیل شد.

مهدی رسایی افزود: این مجموعه در سال آینده سعی دارد در زمینه واردات و خدمات کالاهای آی تی نیز حضور پیدا کند.

وی ادامه داد: دی‌جی‌لند یک رویای ۱۰ ساله بود تا بتوانیم همه کالاهای دیجیتال را در یک مکان عرضه کنیم. خدا را شکر می‌کنم که با همت و کار و تلاش تمامی پرسنل به ۱۰ شعبه بزرگ و قدرتمند در سراسر ایران رسیدیم.

رسایی در ادامه به اهداف آتی این برند اشاره کرد و گفت: هدف ما این است که در سال آینده بسیار قدرتمندتر از سال ۱۴۰۰ ظاهر شده و در تمام مناطق تهران، شعب دی‌جی‌لند را افتتاح کنیم. همچنین در نظر داریم تا در تمامی مراکز استان‌ها فعالیت خودمان را آغاز کنیم.

دی‌جی‌لند قصد دارد تا برای سهولت در خرید و همچنین تسریع در ارسال کالا، در آینده نزدیک بتواند کالای خریداری شده را در بازه زمانی یک ساعته به دست مشتری خود برساند.

پس از صحبت‌های مهدی رسایی، اجرای کمدین‌های مطرح کشور آقایان یوسف صیادی و یوسف تیموری انجام شد.

 پس از آن سوپر استار بزرگ کشورمان محمدرضا گلزار بر روی صحنه حاضر شد و با شمارش معکوس در ساعت ۲۰ و ۲۰ دقیقه و ۲۰ ثانیه تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای دی‌جی‌لند به صورت رسمی افتتاح گردید. 

در ادامه این رویداد بزرگ و پس از قدردانی از آقایان محمدرضا گلزار، علی دایی و وحید شمسایی، خواننده محبوب کشورمان آقای علی زند وکیلی برای اجرای زنده روی صحنه رفت و با صدای گرم خود، چند قطعه زیبا را اجرا کرد.

در انتهای این مراسم مدیران دی‌جی‌لند طی قرعه‌کشی از سه نفر از مدعوین حاضر در مراسم تقدیر و تشکر به عمل آوردند و سه اعتبار ده، بیست و سی میلیون تومانی اعتبار خرید از وب‌سایت دی‌جی‌لند به این برندگان اهدا شد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز