خبرگزاری کار ایران

لذت تفریح تابستانه با محصولات اینتکس

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۳۱۹

تخت بادی یکی از کالاهای پرطرفدار است؛ اما دلیل معروف شدن زود هنگام این تخت‌ها چیست؟ در ادامه با توصیف فواید استفاده ازانواع  تخت بادی شما را با دلیل مشهور شدن آن‌ها آشنا می‌کنیم.

فواید استفاده از تخت‌های بادی

  • وزن کم: یکی از ویژگی‌هایی که باعث شد تخت بادی در مقایسه تخت‌های قدیمی خریداران بیشتری را به خود اختصاص دهد، وزن کم آنها است. تولید کنندگان به طور معمول این تخت‌ها را با وزن بسیار پایین می‌سازند. یعنی در نهایت محصول حدود ۴ الی ۶ کیلوگرم و وزن خواهد داشت. وزن کم آن‌ها موجب شده که افراد زیادی برای مسافرت‌های دور و نزدیک به آسانی آن را با خود همراه کنند. همچنین مراحل نصب این تخت‌های سبک باعث شده در هر مکانی قبل نصب باشد. افرادی که دائماً در حال تغییر چیدمان منازل مسکونی هستند با خرید این تخت دیگر مشکلی بابت جابه‌جا کردن یکی از سنگین‌ترین وسایل منزل نخواهند داشت
  • حمل آسان: مهم‌ترین دلیلی که سبب شد تخت‌های بادی مورد توجه کاربران قرار بگیرند خصوصیت قابل حمل بودن این محصولات می‌باشد. تخت‌های بادی با توجه به ساختاری که دارند در کوچک‌ترین حالت ممکن جمع می‌شوند و همین امر فرایند حمل کردن آن‌ها را با هر وسیله نقلیه‌ای آسان می‌کند. این ویژگی برای افرادی که دائماً در سفر هستند بسیار حائز اهمیت است؛ زیرا می‌توانند به آسانی آن را با خود همراه کنند. جالب است بدانید بسته بندی تخت‌های بادی بسیار کوچک و کم حجم بوده و بدون هیچ مشکلی می‌توانید آن را در صندوق عقب ماشین جای بدهید.
  • مناسب برای ستون فقرات: برخی افراد در هنگام خواب و استراحت بیشتر از زمان بیداری خسته می‌شوند. دلیل آن نامناسب بودن شرایط و مکانی است که فرد در آنجا به خواب می‌رود. تخت‌های معمولی بدون انعطاف هستند و حالتی متناسب با ستون فقرات به خود نمی‌گیرند. استفاده از تخت‌های بادی موجب می‌شود که فرد بدون نگرانی از آسیب رسیدن به کمر، گردن و مخصوصاً ستون فقرات به خواب برود؛ زیرا این تخت‌ها با بهترین ارگونومی روانه بازار می‌شوند. در نظر داشته باشید که استفاده کردن از این تخت‌ها تنها مختص به افراد بیمار و آسیب‌پذیر نیست و تمامی مردم می‌توانند آن را با تخت‌های قدیمی خود جایگزین کنند.

معایب تخت بادی

این تخت‌ها با توجه به ویژگی بادی بودنشان بسیار آسیب‌پذیر هستند. یعنی اگر یک کودک یا شخص استفاده کننده از تخت، به هر دلیلی اشیا تیز و برنده را در کنار این محصول قرار دهد ممکن است تخت آسیب ببیند. هر چند که کمپانی‌های تولیدکننده کالاهای بادی، با در نظر گرفتن این احتمال روش‌های ترمیم مانند تولید چسب مخصوص را پیشنهاد می‌دهند؛ اما گاهی اوقات محل آسیب‌دیدگی بسیار وسیع است و روشی برای تعمیر آن وجود ندارد. از دیگر معایب تخت‌های بادی می‌توان به گم شدن دریچه باد آن‌ها اشاره کرد. زمانی که بنا به هر دلیلی این دریچه گم شوند استفاده از تخت مشکل خواهد شد.

 استخر بادی

آبتی کردن یکی از تفریحات بسیار هیجان انگیز کودکان و حتی بزرگسالان به خصوص در فصل تابستان است بنابراین اگر خانه یا ویلای شما استخری برای آبتنی ندارد اصلا نگران نباشید! با استخر بادی به راحتی می‌توانید این تفریحات را ممکن کنید. خرید استخر بادی مزیت‌های زیادی دارد که از جمله آنها می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

لذت تفریح تابستانه با محصولات اینتکس

  1. قیمت کم: بسیاری از مردم توانایی پرداخت هزینه‌های بالا برای ساخت استخر بتنی در حیاط خانه یا مزرعه و... راه ندارند. قیمت خرید استخر بادی در مقایسه با هزینه ساختن یک استخر بتنی بسیار کمتر است. همچنین بعضی از مردم مکانی برای احداث استخرهای بتنی نیز ندارند. این افراد از استخرهای عمومی بری شنا کردن استفاده می‌کنند. فراموش نکنید مراجعه به استخرهای عمومی به صورت مداوم هزینه‌های گزافی را برای شخص به همراه دارد و به همین دلیل خرید استخر بادی و نصب آن در حیاط یا پارکینگ مقرون به صرفه تر است.
  2. نگهداری بدون دردسر: پاک‌سازی استخرهای بتنی و نگهداری از آن‌ها یک فرایند سخت و طاقت‌فرسا می‌باشد. افرادی که در باغ یا ویلایشان استخر عادی و بتنی دارند آگاه هستند که سرمای زمستان و یا گرمای تابستان تأثیر بسیار مخربی بر ساختار دیواره‌های سیمانی یا بتنی و خاک اطراف آن می‌گذارد. به همین علت هر ساله مجبور هستند زمان و پول زیادی را برای ترمیم آنها صرف کنند. استخرهای بادی بدون هیچ دردسری در هر فصلی از سال قابل نصب و استفاده هستند.
  3. نصب راحت: قابلیت نصب آسان استخرهای بادی یکی دیگر از ویژگی‌های مورد توجه این محصولات می‌باشد. زمانی که یک استخر بادی خریداری شود، بلافاصله قابل استفاده است. به همین دلیل افراد زیادی سختی احداث استخرهای بتنی را تحمل نمی‌کنند و تمایل دارند جایگزین آن یعنی استخر بادی را خریداری کنند
  4. متنوع: محصولات بادی از جمله استخر در ابعاد و مدل‌های متفاوتی طراحی و تولید می‌شود. تنوع گزینه‌های موجود در بازار سبب می‌شود که هر ساله تعداد زیادی از این کالاها برای استفاده کودکان و بزرگسالان به فروش برسد.
  5. متناسب با سن شخص استفاده کننده: کمپانی‌های تولید کننده محصولات بادی با در نظر گرفتن شرایط و سن شخصی که می‌خواهد از این محصولات استفاده کنند شروع به تولید محصولات خود خواهند کرد. به همین دلیل استخرهایی که مخصوص به کودکان هستند عمق کمی دارند و خطر غرق شدن برای کودکان را به مقدار قابل چشمگیری کاهش می‌دهند.

معرفی انواع وان بادی

شاید شما هم نیز به یک وان در حمام خانه‌تان داشته باشید اما به دلیل فضای کوچک یا هزینه‌های بسیار توان خرید آن را نداشته باشید؛ در اینجا پیشنهاد ما به شما استفاده کردن از وان بادی است. تولیدکنندگان محصولات بادی با بهره‌گیری از طراحان ماهر و خلاق توانسته‌اند وان بادی را در مدل‌های متفاوتی تولید و روانه بازار کنند.

لذت تفریح تابستانه با محصولات اینتکس

  • وان بادی کودکانه: بچه‌های کوچک و خردسال در هنگام بازی و تفریحات آبی همواره در معرض آسیب دیدن و غرق شدن در آب هستند. استفاده از وان‌های بادی کودکانه در سایزهای کوچک‌تر از وان‌های بزرگسالان سبب شد که بچه‌ها نیز به آسانی و بدون حضور والدین به حمام و آبتنی بپردازند. خرید این وان‌ها کمک می‌کند که والدین دیگر نگرانی دائمی خود را برای حمام کردن فرزندانشان نداشته باشند.
  • وان بادی افراد بزرگسال: این نوع از وان‌ها بدنه مستحکم‌تری در مقایسه با وان‌های کودکانه دارد. همچنین عمیق‌تر بوده و حجم آب بیشتری را در خود نگه می‌دارد.

شما می‌توانید تمامی این محصولات بادی را با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بسیار بالا از سایت اینتکس سیتی خریداری نمایید و درب منزل تحویل بگیرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز