خبرگزاری کار ایران

تخفیف ویژه خدمات قالیشویی در شرق تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۴۲۵۱

این روزها که دوباره نزدیک عید شده تب و تاب شستشوی فرش ها و خانه تکانی بسیار بالاست. برای همین به طور معمول هر فردی را که می بینیم به دنبال یک قالیشویی خوب می گردد.

از طرفی هزینه های خرید عید زیاد است و همه در تلاش هستند تا به شکلی این هزینه ها را تا جای ممکن کاهش دهند. این موضوع باعث شده که افراد در مواردی مثل انتخاب قالیشویی به دنبال ارزان ترین ها باشند.

اما این وسط صرفاً به دنبال ارزان ترین قالیشویی بودن، عواقب خوبی به همراه نخواهد داشت. در واقع این که صرفاً تمام تمرکز خود را روی قیمت بگذارید باعث می شود که در نهایت به یک قالیشویی غیرحرفه ای اعتماد کنید و به دلیل خسارتی که بر اثر شستشوی نادرست در این قالیشویی ها به فرش وارد می شود چندین برابر این مبلغ متحمل هزینه گردید.

برای همین باید با دید باز اقدام کنید و هوشمندانه هزینه ها را کاش دهید. یکی از ساده ترین راه ها انتخاب یک قالیشویی تخفیف دار است. با این کار شما می توانید ضمن سپردن قالی های خود به یک قالیشویی حرفه ای از تخفیف نیز برخوردار شده و هزینه کمی را پرداخت کنید.

اگر به دنبال تخفیف ویژه خدمات قالیشویی در شرق تهران و نیز بهترین قالیشویی در تهران هستید توصیه می شود این مطلب را از دست ندهید. در این مطلب قرار است از تخفیف ۱۰ درصدی یک قالیشویی حرفه ای حرف بزنیم، با ما همراه باشید:

سپردن شستشوی فرش‌ها به یک قالیشویی حرفه‌ای

تا چند سال قبل که هنوز خانه ها دارای حیاط هایی با صفا بودند و تعداد خانه های آپارتمانی تا این اندازه زیاد نبود هر ساله در هر حیاطی شور و هیجانی وصف نشدنی برای شستشوی فرش ها در زمان خانه تکانی برپا بود. این روزها اما دلایل زیادی دست به دست هم داده اند تا این کار برای خیلی از افراد امکان پذیر نباشد:

۱. یکی این که خانه ها معمولاً آپارتمانی هستند و افراد جایی برای شستن فرش ها ندارند.

۲. دلیل بعدی کمبود آب است؛ همانطور که می دانید در شستشوی دستی فرش ها آب زیادی به هدر می رود.

۳. فرش ها بسیار گران هستند و کوچکترین آسیبی به آن ها می تواند ضرر مالی زیادی را به شما وارد کند.

۴. افراد درگیر زندگی ماشینی شده اند و فرصتی برای این کارها باقی نمانده است.

برای همین می توان گفت بهترین کار سپردن قالی ها به یک قالیشویی خوب و حرفه ای است. یک قالیشویی که بتواند به بهترین شکل از عهده شستشوی انواع فرش ها برآید و بتواند به خوبی هر فرش را متناسب با نوع آن به بهترین نحو شستشو دهد. این روزها پیدا کردن قالیشویی خوب و سپردن قالی ها به آن یکی از ساده ترین راه ها برای انجام بخش قابل توجهی از پروسه خانه تکانی خواهد بود.

تخفیف ویژه خدمات قالیشویی در شرق تهران

اهمیت انتخاب یک قالیشویی تخفیف‌دار برای کاهش هزینه‌ها

با انتخاب یک قالیشویی با تخفیفات ویژه می توان در زمینه انتخاب بهترین قالیشویی یک انتخاب هوشمندانه و عالی داشت. هدف از انتخاب یک قالیشویی تخفیف دار صرفاً ارزان بودن خدمات آن نیست چرا که ما قصد داشته با این کار کمی از هزینه ها کم کنیم و طبیعی است که دوست نداریم کوچکترین آسیبی فرش های ما را تهدید کند.

این روزها قیمت فرش ها بسیار بالاست و طبیعی است که بخواهیم به بهترین شکل از آن ها مراقبت کنیم. یکی از بهترین و ساده ترین راه ها سپردن آن ها به یک قالیشویی حرفه ای است. در واقع باید قالیشویی را برای شستن آن ها انتخاب کنیم که مطمئن باشیم به خوبی از عهده شستن آن ها برآمده و هر نوع فرشی را به بهترین شکل می شوید.

پس کیفیت در مورد انتخاب یک قالیشویی تخفیف دار حرف اول را می زند. باید قالیشویی را انتخاب کنیم که مطمئن باشد و با خیال آسوده فرش های خود را به آن تحویل دهیم. در واقع باید مطمئن باشیم که این تخفیفات واقعاً به نفع ماست و قرار نیست این هزینه کمتر، در جایی دیگر به ضرر ما تمام شود. در واقع باید اطمینان پیدا کنیم که واقعاً قرار است یک تخیف واقعی شامل حال ما شود.

ویژگی‌های یک قالیشویی تخفیف دار

به نظر شما یک قالیشویی تخفیف دار باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟ در واقع چگونه می توان به یک قالیشویی و واقعی بودن تخفیفات آن اعتماد کرد؟ در ادامه با هم برخی از ویژگی های مهم یک قالیشویی دارای تخفیف ویژه را بررسی می کنیم:

1. مجاز باشد

یک قالیشویی تخفیف دار در وهله اول باید مجاز باشد. باید مطمئن باشید که این قالیشویی از سوی اتحادیه قالیشویی دارای مجوز رسمی است و به صورت قانونی به فعالیت مشغول می باشد. با اطمینان از مجاز بودن قالیشویی مورد نظر می توان تا حد زیادی نسبت به کیفیت کار آن مطمئن شد چرا که نظارت اتحادیه قالیشویی باعث خواهد شد این قالیشویی ها کیفیت خدمات خود را در سطح قابل قبولی نگه دارند.

2. دارای کارشناسان کاربلد و متخصص باشد

برای این که هر فرش بسته به جنس و نوع خود با بهترین روش و مواد شسته شود نیاز است که قالیشویی مورد نظر در تیم خود از حضور کارشناسان تخصصی فرش برخوردار باشد. این کار سبب شده که برای شستشوی فرش شما، از بهترین روش و نیز مواد شوینده بهره گرفته شود.

برای همین باید مطمئن شوید که قالیشویی مورد نظر دارای باتجربه ترین کارشناسان و نیز کاربلدترین پرسنل است. در این صورت می توان اطمینان داشت که به دلیل ناواردی این افراد فرش ها تحت خطر نیستند.

3. از کارخانه ای اختصاصی و تجهیز شده برخوردار باشد

یک قالیشویی خوب و دارای تخفیف باید دارای کارخانه ای بزرگ و مجهز باشد تا تمامی مراحل شستشوی انواع فرش ها به بهترین شکل در فضای کارخانه انجام شود. این که یک قالیشویی صرفاً یک پارکینگ کوچک را برای شستشوی فرش ها در نظر گرفته باشد و همه چیز به صورت دستی انجام شود به هیچ عنوان نمی تواند یک پروسه شستشوی مناسب و ایده آل برای فرش ها محسوب شود.

فرش ها باید با دستگاه های مخصوص شسته شوند، در گرمخانه مخصوص خشک شوند و با دستگاه اتوی مخصوص، اتوکشی شوند. در واقع همه چیز باید اصولی و با پیشرفته ترین تجهیزات انجام شود. و تمامی این موارد یک کارخانه بزرگ و مجهز را طلب می کنند.

4. دارای سابقه کاری درخشانی باشد

در انتخاب یک قالیشویی خوب و با تخفیفات ویژه به سراغ گزینه ای بروید که بیشترین میزان رضایت را از آن خود نموده باشد. قالیشویی مورد نظر باید از تجربه کاری درخشانی برخوردار باشد و مشتریان بسیاری از این قالیشویی راضی باشند. در این رابطه می توانید سری به سایت قالیشویی مورد نظر بزنید و نظرات مشتریان را بخوانید.

اگر قالیشویی مورد نظر در شبکه های اجتماعی پرطرفداری مثل اینستاگرام فعالیت دارد می توانید سری به پیج آن زده و نظرات را بررسی کنید. پرس و جو از دوست و آشنا نیز می تواند در این زمینه به شما کمک زیادی کند.

5. دفتر کاری داشته باشد

برخورداری قالیشویی مورد نظر از دفتر کاری رسمی می تواند اطمینان شما را بیشتر کند. این که قالیشویی انتخابی دفتر کاری مشخص داشته باشد باعث می شود شما هر زمانی که نیاز به پیگیری بیشتر داشته باشید به راحتی بتوانید به دفتر این قالیشویی مراجعه کنید.

6. از سایت اختصاصی برخوردار باشد

قالیشویی مورد نظر همچنین باید دارای سایت اختصاصی داشته باشد. شما می توانید در این صورت به راحتی با خدمات این قالیشویی آشنا شده و از طریق سایت ثبت سفارش نمایید. این کار برای افرادی که بسیار پرمشغله هستند می تواند بسیار ایده آل باشد. برای همین حتماً به این فاکتور نیز توجه داشته باشید.

7. حمل و نقل رایگان

قالیشویی انتخابی شما بهتر است که برای مشتریان خود سرویس حمل رایگان در نظر گرفته باشد. در واقع بعد از ثبت سفارش به محل شما مراجعه نموده و فرش ها را به صورت رول شده با ماشین مخصوص به قالیشویی ببرد.

پس از شستشو نیز فرش ها به صورت کاورپیچ شده و کاملاً تمیز به شما تحویل داده شوند. این کار می تواند زحمت اجاره وانت و حمل ماشین ها تا درب دفتر یا کارخانه قالیشویی را از دوش شما بردارد. با این خدمات همچنین به میزان قابل توجهی در وقت شما صرفه جویی خواهد شد.

8. پرداخت درب منزل

قالیشویی را انتخاب کنید که ضمن ارائه تخفیفات ویژه امکان پرداخت درب منزل را برای مشتریان خود فراهم کرده باشد. این ویژگی سبب شده که بدون نیاز به مراجعه به دفتر قالیشویی درب منزل و از طریق دستگاه پوز سیار بتوانید هزینه را پرداخت کنید.

9. امکان ثبت سفارش از طریق سایت

این روزها اکثر افراد درگیر روزمرگی ها و کارهای خود هستند و فرصتی برای خیلی از کارها باقی نمی ماند. برای همین بسیاری از کسب و کارها هم قدم با تکنولوژی پیش رفته و در تلاش هستند تا خود را با زندگی های امروزی وفق دهند. برای همین یک قالیشویی خوب و دارای تخفیف باید دارای سایتی اختصاصی باشد و از این طریق امکان ثبت سفارش و پیگیری را برای مشتریان خود فراهم نموده باشد.

قطعاً قابلیت ثبت سفارش از طریق سایت یکی از ویژگی هایی است که نشان می دهد قالیشویی مورد نظر تا چه اندازه برای مشتریان خود و وقت آن ها ارزش قائل است.

تخفیف ویژه خدمات قالیشویی در شرق تهران

قالیشویی فارسی بهترین قالیشویی تخفیف دار در شرق تهران

بی شک اگر به دنبال یک قالیشویی با تخفیفات ویژه در تهران هستید که تمامی ویژگی های ذکر شده را دارا باشد قالیشویی فارسی برای شما بهترین گزینه خواهد بود. این قالیشویی یکی از حرفه ای ترین و باتجربه ترین قالیشویی در تهرانپارس و تهران است و شما می توانید این موضوع را به خوبی از میزان رضایت بالای مشتریان آن متوجه شوید.

قالیشویی فارسی برای راحتی مشتریان خود دارای سایتی اختصاصی است که شما می توانید از طریق این سایت به خوبی با خدمات این قالیشویی آشنا شوید. شما همچنین می توانید از طریق این سایت به ثبت سفارش بپردازید و از 10 درصد تخفیف برخوردار گردید. بله این قالیشویی حرفه ای برای ثبت سفارش از طریق سایت تخفیف 10 درصدی در نظر گرفته است. شما به راحتی می توانید در حالی که در خانه در حال استراحت هستید با گوشی همراه خود وارد سایت قالیشویی فارسی شوید و ثبت سفارش کنید.

این کار ضمن سرعت بخشیدن به کارهای شما برای شما کاهش فوق العاده هزینه ها را نیز در برخواهد داشت.

برخی از ویژگی های قالیشویی فارسی

1. این قالیشویی دارای دفترکاری رسمی و نیز کارخانه ای اختصاصی به مساحت 3000 متر مربع است؛

2. در این قالیشویی تمامی تجهیزات لازم برای شستشوی حرفه ای فرش ها فراهم است و برای همین بهترین و به روزترین روش ها جهت شستشوی هر فرش به کار برده می شود؛

3. شستشوی کر اسلامی در این قالیشویی خیال شما را از تمیزی و طهارت فرش ها آسوده می کند؛

4. قالیشویی فارسی دارای حرفه ای ترین پرسنل و نیز باتجربه ترین کارشناسان است و همه چیز در این قالیشویی تحت کنترل خواهد بود؛

5. این قالیشویی دارای پاسخگویی 24 ساعته است و شما در هر ساعتی از شبانه روز امکان پیگیری و مطرح کردن پرسش های خود را دارید؛

6. قالیشویی فارسی قالی های شما را درب منزل تحویل گرفته و دوباره به صورت شسته شده و رول شده به شما تحویل خواهد داد؛

7. برای جلوگیری از کثیف شدن قالی ها بعد از شستشو، آن ها را کاورپیچ خواهد نمود و از این رو فرش ها در طی رفت و آمد لکه نگرفته و کثیف نمی شوند؛

8. این قالیشویی برای مشتریان خود امکان پرداخت درب منزل را فراهم نموده و از این رو نیازی نیست به دفتر کاری این مجموعه مراجعه کنید؛

9. این قالیشویی در سریع ترین زمان ممکن فرش های شما را شسته و به شما تحویل خواهد داد؛

10. در کنار شستشوی فرش دستباف و غیره شما می توانید از خدمات ترمیم و رفو نیز بهره مند گردید؛

11. خدمات مبلشویی در منزل نیز از دیگر خدمات فوق العاده این قالیشویی به شمار می رود؛

12. در این قالیشویی شستشوی انواع فرش ها و به ویژه فرش دستباف به بهترین شکل انجام می شود؛

حرف آخر

شما می توانید روی قالیشویی فارسی به عنوان بهترین قالیشویی تهران با تخفیفات ویژه حساب باز کنید. این قالیشویی در کنار شماست تا حرفه ای ترین خدمات قالیشویی را با مناسب ترین قیمت تجربه کنید. با سپردن فرش های خود به این قالیشویی می توانید همیشه صاحب فرش هایی تمیز و نو باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز