خبرگزاری کار ایران

بهترین فرش های شهر مشهد را از قالی خانه بخواهید

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۶۶۲۳

مشهد که زمانی روستای کوچکی بود، به شهری دو میلیون نفری در شرق ایران تبدیل شده است. این شهر تقریبا مقدس ترین مکان ایران است، زیرا مقبره امام هشتم در آن قرار دارد. هر ساله تعداد زیادی بالغ بر 10 میلیون زائر از قبر بازدید می کنند و شهر را آباد می کنند. همین امر باعث گسترش جمعیت ساکن در این شهر شده است. زیرا ورود تعداد زیادی زائر و توریست به مشهد باعث شده تا زمینه های شغلی زیادی از جمله هتل داری، حمل و نقل، مکان های تفریحی و گردشی نیز فعال تر شوند. خرید سوغاتی و هدیه نیز بعنوان شخصی که به شهر مذهبی سفر کرده است بسیار رواج دارد. این شهر به داشتن بهترین کیفیت زعفران معروف است، اما نمی توان از کیفیت فرش و گلیم های آن چشم پوشی کرد. تولیدات این زمینه در مشهد همواره جز فاخر ترین و لوکس ترین هدیه ها محسوب می شود، به طوریکه علاوه بر تمامی نقاط ایران، به سایر کشورها نیز ارسال می شود.

مشهد در زمینه تولید فرش بسیار فعال است و محصولات آن در کیفیت های مختلف عرضه می شوند تا با تمامی بودجه ها متناسب باشند. پشم های منطقه خراسان - همان پشمی که مشهد در آن قرار دارد - از بهترین پشم های کشور است و همین امر به فرش های مشهد لطافت خاصی می بخشد. رنگ های غالب قرمز تیره، آبی و خاکی هستند که بیشتر در طرح های سنتی و قدیمی که نماد ایرانی هستند به کار می روند. نقش‌های گل‌دار معمولاً مدالیون مرکزی این فرش‌ها را قاب می‌کنند که اغلب در اندازه‌های بزرگ گره‌دار می‌شوند. اصولاً  فرش مشهد را در همه ابعاد می توان یافت. اگر قصد خرید فرش مشهد باکیفیت دارید باید به تراکم گره توجه کنید.

شرکت های مختلفی در مشهد هستند که اقدام به تولید فرش کردند و کیفیت محصولات آنها در دنیا زبان زد است. از جمله اینها می توان به فرش نگین مشهد و فرش زمرد مشهد اشاره کرد.

فرش نگین مشهد

 شرکت فرش نگین مشهد در سال 1371 تأسیس و به بهره برداری رسیده و تولید کننده انواع فرشهای ماشینی میباشد. این شرکت به منظور اطمینان و اعتماد مشتری سیستم تضمین کیفیت مناسبی را مطابق الگوی مدیریت کیفیت ISO 9001/2008 درسازمان خود مستقر کرده است. با توجه به اینکه پایه و اساس این شرکت تامین رضایت و تعهد کامل به اصول مدیریت کیفیت است، اهداف بسیار سازمان یافته ای را برای خود در نظر گرفته است که مرکزیت تمامی آنها، ارائه با کیفیت ترین خدمات متناسب با شان و شخصیت ایرانیان است. در این مجموعه محیطی مناسب جهت اجرای اهداف کلان ایجاد شده است.همچنین از مشارکت تمامی کارکنان خود و دانش ، تجربه ، تخصص ، خلاقیت ها و نوآوری های آنها در همه سطوح جهت رسیدن به اهداف خود بهره برده است و در کنار تمامی آنها، بستری را برای به روز رسانی تمام دانش و تجربه خود فراهم کرده است. همین امر از اهمیت بسیار زیادی برای یکی مجموعه برخوردار است. زیرا شجاعت پذیرش اشتباهات و سعی در بهتر کردن آنها است که باعث پیشرفت سریع آن می شود. در راستای همین امر، فرش نگین مشهد مرتبا" در حال تجزیه و تحلیل نقاط قوت و ضعف و فرصتها و تهدیدات درونی و بیرونی سازمان است و سیستم با فرآیندهای مرتبط با اهداف مشخص شده دارد که شناسایی ، درک و اداره آن باعث بهبود اثربخش و کارایی سازمان شود. تصمیم نهایی برای این مجموعه همواره بر اساس کارشناسی و دانش و آگاهی جمعی انجام می شود.

یکی دیگر از ویژگی های این مجموعه این است که در فرآیندهای اجتماعی ، کارگروه ها و تشکل ها حضوری فعال دارد و به مسئولیت های اجتماعی خود در زمینه های محیط زیست ، ایمنی  و بهداشت پایبند است. این مورد در کنار کیفیت تولید بالایی که دارد، چهره این برند را بسیار دوست داشتنی و قابل اعتماد می کند. با این کار به جامعه اعلام می کند که ایجاد رفاه و حل مشکلات آنها دغدغه این شرکت است.

فرش زمرد مشهد

شرکت فرش زمرد مشهد در کیلومتر 18 جاده مشهد شهرک صنعتی توس واقع شده و در سال 76 به بهربرداری رسیده است. این کارخانه در حال حاضر تولید کننده انواع فرشهای 320 شانه پلی پروپیلن (p.p)، فرشهای 100% اکریلیک 410، 500، 1500، 1200 ،700 شانه در رنگبندی و نقشه های متنوع سنتی و مدرن می باشد. تولیدات متنوع و وسیع این شرکت در تمامی نقاط ایران به فروش می رسد. با توجه به اینکه این مجموعه به دنبال کسب رضایت تمامی اقشار جامعه است، تمام سعی خود را می کند تا فرش های خود را متناسب با همه سلایق و بودجه ها تولید کند. همین مشتری مداری این برند باعث شناخته شدن آن شده است و روز به روز به محبوبیت آن می افزاید. تکنولوژی پیشرفته بافت فرش ماشینی در کارخانجات فرش زمرد مشهد یکی از دلایل مرغوبیت کالای تولیدی در این شرکت می باشد و در حال حاضر می توان این شرکت را از نظر تنوع ماشین آلات، رتبه برتر ایران دانست. این شرکت مفتخر است با درک ذوق و سلیقه و استقبال مصرف کنندگان عزیز از محصولات تولید شده توانسته گامی در جهت اعتلای صنعت فرش ماشینی کشور بر دارد. همچنین با توجه به توانایی های خود بخش زیادی از محصولات خود را به کشورهای اروپایی از جمله بلژیک، آلمان، رومانی، اتریش، …. و همسایگان از جمله عراق، افغانستان، امارات، عمان، … صادر می کند. از این طریق تمام تلاش خود را می کند تا نام ایران را در سایر نقاط جهان به درخشش درآورد. در راستای همین هدف، شرکت فرش زمرد مشهد چند سال بعنوان بزرگترین صادر کننده فرش ماشینی به کشور چین بوده است.

بهترین فرش های شهر مشهد را از قالی خانه بخواهید

در کنار تمامی افتخاراتی که این برند کسب کرده است، در سال 2001 میلادی جایزه کیفیت برتر هزاره جدید از اروپا را کسب کرده است. همچنین برای چندین سال متوالی بعنوان واحد نمونه صنعت و معدن خراسان شناخته شده است. از جمله اکتسابات این برند می توان به پروانه استاندارد ملی ایران و پروانه استاندارد تشویقی در راستای نولید نخ های اکریلیک مورد مصرف در فرش ماشینی اشاره کرد. همه این فعالیت ها باعث شده تا چند سال متوالی بعنوان کارآفرین برتر خراسان شناخته شود.

فرش مشهد

این شرکت یکی از بزرگترین تولید کنندگان فرش ماشینی در ایران و بزرگترین عضو گروه صنعتی مشهد است. از افتخارات این شرکت می توان به عرضه ی با کیفیت ترین فرش های ماشینی در ایران  اشاره کرد. این شرکت برای ارائه خدمات خود، از تجربه مهندسین مجرب و کارگران ماهر بهره برده است تا بتواند به بالاترین درجات موفقیت در جهت کسب رضایت مشتریان برسد. می توان راز موفقیت برند فرش مشهد را در ارتباط بین المللی که در زمینه تهیه مواد اولیه دارد، دانست. این شرکت از الیاف شرکت درالون آلمان، رنگ و موارد شیمیایی ممتازترین کارخانجات اروپا،نخ ابریشم طبیعی و پشم خالص نیوزلند استفاده می کند. در واقع برای تولیدات خود گلچینی از بهترین ها را انتخاب کرده است تا بتواند بهترین درجه از کیفیت را حفظ کند. همین امر باعث شده با محبوبیت بسیار زیادی در ایران و سطح جهان مواجه شود.

برند فرش مشهد از به روزترین تکنولوژی در تولید فرش ماشینی استفاده می کند، همین امر باعث می شود که کیفیت و ماندگاری بالا و معقولی داشته باشد. این شرکت از سه واحد اصلی تولید، فروش داخل و طراحی تشکیل شده است. در واحد طراحی با استفاده از هنر و خلاقیت افراد مجرب، طرح های نوین و جذاب ایجاد می شود. این واحد بر اساس تحلیل دقیق از سلیقه مخاطبین و همچنین پیشرفت و تغییر در سبک زندگی عمل می کند تا طرح ایجاد شده، کاملا متناسب با خواست ایرانی ها باشد. واحد تولید که تقریبا قلب این شرکت است، از به روز ترین تکنولوژی ها به همراه بهترین مواد اولیه و مجرب ترین نیروی انسانی بهره می گیرد تا خروجی این شرکت، در حد شان مخاطبین باشد. همکاران مشغول در واحد فروش داخل با بهره گیری از تجربه 35 ساله در فروش، به خوبی با ذائقه و نیازهای داخل آشنا هستند و با سیاست هایی که پیش می گیرند، باعث حفظ نام این برند می شوند.

البته تولیدات فرش در ایران به فرش مشهد محدود نمی شود. فرش و قالی یکی از محصولاتی هستند که در اکثر شهرهای ایران تولید و بافته می شوند و به جرات می توان از آنها بعنوان شناسنامه ایران یاد کرد. کیفیت این محصول به قدری بالا است که فرش ایران از جمله نفیس ترین هدایا در کل جهان شناخته می شود. طرح و نقوش متنوع و رنگارنگی که در این محصول نقش می بندد، نمایانگر تمدن و سنت غنی ایرانی است. طرح های اسلیمی، بته جقه و گل های ریز و درشتی که با ظرافت تمام در فرش جان گرفته است، روح هر تماشا کننده ای را به پرواز در می آورد و به قدری واقعی و قابل لمس است، که همه را انگشت به دهان می کند. این ویژگی های مثبت باعث شده تا مردم تمام نقاط جهان علاقه و احترام خاصی برای فرش ایران قائل باشند.

بهترین فرش های شهر مشهد را از قالی خانه بخواهید

ما در مجموعه قالیخانه کلکسیونی از بهترین کیفیت ها و طرح و نقش های فرش ایرانی را تهیه کردیم. هدف ما این است که دسترسی به این محصول را برای تمامی هموطنان داخل و خارج از ایران، بسیار راحت کنیم. نقش های مختلف این محصول در سایت به راحتی قابل مشاهده هستند، کافیست از طریق پلتفرم آنلاین قالیخانه محصولات ما را مشاهده کرده و انتخاب کنید. یکی از مزایای خرید از قالیخانه این است که با تمامی شرکت های تولید فرش در ارتباط است و تولیدات آنها را در دسترس عموم قرار داده است. در نتیجه، اگر طرفدار شهر یا شرکت خاصی که در زمینه فرش و قالی فعال هستند باشید، با مراجعه به قالیخانه به راحتی می توانید محصول مورد نظر خود را در صحت کامل فیزیکی، با بهترین نوع بسته بندی، پیگیری سفارش و ارائه خدمات دریافت کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز