خبرگزاری کار ایران

قالیشویی مجاز تهران کدامند؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۲۹۴

یکی از دغدغه های افراد به ویژه در روزهای نزدیک به عید، پیدا کردن یک قالیشویی خوب است. بالا رفتن قیمت فرش ها نیز مزید بر علت شده تا افراد در حفظ قالی های خود تلاش بیشتری کنند.

 یکی از کارهایی که افراد برای مراقبت از فرش ها در پیش خواهند گرفت پیدا کردن یک قالیشویی مناسب است. قالیشویی ها برای آن که بتوان به آن ها اعتماد نمود باید از ویژگی های مختلفی برخوردار باشند اما در وهله اول باید یک قالیشویی مجاز باشند. این موضوع سبب شده خیلی از افراد به دنبال بهترین قالیشویی مجاز تهران بگردند. چرا که مجاز بودن یک قالیشویی باعث شده که راحت تر به آن اعتماد نمود و مطمئن شد که برخی از ویژگی های مورد انتظار شما را به عنوان یک قالیشویی خوب دارا هستند.

در این مطلب با هم ویژگی های یک قالیشویی مجاز را بررسی خواهیم نمود. در واقع با توجه به این فاکتورها راحت تر می توان مشخص کرد که قالیشویی مجاز تهران کدامند؟ اگر شما هم دوست دارید قالی های خود را به یک قالیشویی مطمئن و مجاز بسپارید توصیه می شود این مطلب را تا انتها دنبال کنید:

ویژگی های یک قالیشویی مجاز

به طور معمول شما می توانید از یک قالیشویی مجاز ویژگی های زیر را انتظار داشته باشید. یا می توان این گونه گفت که یک قالیشویی مجاز به واسطه نظارتی که از سوی اتحادیه قالیشویان بر کار او شده از ویژگی های زیر برخوردار است:

1. شستشوی انواع فرش ها

یک قالیشویی مجاز باید در زمینه شستشوی انواع فرش ها تخصص داشته باشد. در واقع بتوان با خیال آسوده هر نوع فرشی را به آن سپرد. در واقع قالیشویی های حرفه ای دارای تخصصی بالا در زمینه شستشوی هر نوع فرشی هستند. در این قالیشویی ها هر فرش با توجه به جنس، بافت و ویژگی هایی که داشته با روشی مناسب شستشو خواهد داد. برای همین حتی فرش های حساسی مانند ابریشم و دستبافت نیز به واسطه شستشوی اشتباه دچار آسیب نخواهند شد و به شکل اصولی شسته می شوند و کاملاً تمیز و سالم به مشتری تحویل داده خواهند شد. برای همین شستشوی فرش دستباف را نیز می توانید با خیالی آسوده به این قالیشویی بسپارید.

 این در حالی است که خیلی از قالیشویی های غیرمجاز که تعداد آن ها نیز این روزها در سطح شهر کم نیست به شکل دستی و با روش های سنتی و منسوخ شده تمامی قالی ها را به یک شکل شستشو خواهند داد. برای همین خیلی زود فرش ها فرسوده شده و از رنگ و رو می افتند.

2. استفاده از متریال مرغوب

یکی دیگر از ویژگی های قالیشویی های مجاز استفاده از مواد شوینده درجه یک و مرغوب برای شستشوی انواع فرش هاست. در این قالیشویی ها هر فرش با شوینده مناسب خود شسته خواهد شد و برای همین ضمن آن که تمامی لکه های آن گرفته خواهد شد کوچکترین آسیبی از بابت نامناسب بودن شوینده ها به آن وارد نمی شود.

خیلی از قالیشویی های غیرمجاز برای آن که هزینه مواد مصرفی به حداقل برسد از هر شوینده ارزانی برای شسشتوی فرش های مختلف استفاده می کنند.

3. دارای کارخانه اختصاصی

 

یک قالیشویی مجاز، به جای آن که بخش های مختلف پروسه شستشوی فرش ها را برون سپاری کند خود دارای کارخانه ای مجهز و اختصاصی است. از این رو کلیه مراحل شستشوی انواع فرش ها در محیط کارخانه و زیر نظر کارشناسان کارخانه انجام شده و کاملاً همه چیز تحت کنترل خواهد بود. در کارخانه قالیشویی های مجاز باید تمامی دستگاه ها، تجهیزات و نیز بخش هایی نظیر گرمخانه به حرفه ای ترین شکل فراهم باشد.

4. تحویل درب منزل

 

برای انتخاب یک قالیشویی مجاز بهتر است قالیشویی را انتخاب کنید که دارای ویژگی تحویل درب منزل باشد. در واقع مجبور نباشید که خود قالی ها را به درب کارخانه ببرید. این روزها یک قالیشویی مجاز و حرفه ای دارای ویژگی تحویل درب منزل است و قالی ها را از درب منزل تحویل گرفته و بعد از شستشو نیز به صورت شسته، رول شده و کاور کشی شده درب منزل به شما تحویل خواهد داد.

با این کار شما می توانید به میزان قابل توجهی سبب کاهش هزینه ها شوید چرا که هزینه رفت و آمد به قالیشویی حذف خواهد شد. این ویژگی همچنین باعث شده در وقت شما نیز صرفه جویی شود.

5. هزینه قالیشویی مناسب

 

یک قالیشویی مناسب و مجاز همچنین دارای مناسب ترین قیمت هاست. نظارت اتحادیه بر فعالیت قالیشویی های دارای مجوز سبب شده که همواره دارای هزینه ای متناسب با نرخ اتحادیه باشند. این در حالی است که قالیشویی های غیرمجاز و غیرحرفه ای مدام سعی داشته به بهانه های واهی و خدماتی خیالی هزینه قالیشویی را افزایش داده و قیمت بالایی را درخواست کنند.

حال آن که قالیشویی های مجاز دارای روال و قوانین مشخصی هستند.

6. برخورداری از دفتر کار

 

یک قالیشویی مجاز برای آن که راحت تر بتوان به آن اعتماد نمود باید دارای یک دفتر کار رسمی باشد تا در صورت نیاز امکان پیگیری از طریق آن فراهم گردد. خیلی از قالیشویی ها صرفاً دارای مکانی برای شستشوی قالی ها هستند و تمامی پروسه پیگیری و ثبت سفارش به صورت تلفنی یا اینترنتی انجام خواهد شد. اما وجود یک دفتر کار برای یک قالیشویی مجاز بسیار مهم و ضروری است و باعث می شود مشتری راحت تر به قالیشویی مورد نظر اعتماد کند.

7. دارای سایت اختصاصی

 

داشتن سایت نیز می تواند یکی دیگر از ویژگی های یک قالیشویی مجاز باشد. داشتن سایت به شما این امکان را خواهد داد تا در سایت به بررسی خدمات سایت پرداخته و نگاهی به میزان رضایت مشتریان داشته باشید. علاوه بر آن خیلی از قالیشویی ها امکان ثبت سفارش آنلاین را نیز برای مشتریان خود فراهم خواهند نمود. با این کار پروسه ثبت سفارش برای مشتریان بسیار آسان تر خواهد بود. چرا که بدون هیچ دردسری و تنها با گوشی همراه خود، در حالی که در حال استراحت هستند قادر به ثبت سفارش خواهند بود.

این ویژگی با توجه به مشغله بالای افراد می تواند در زمان صرفه جویی کند و خیلی از افراد از آن استقبال می کنند.

قالیشویی مجاز تهران کدامند؟

پیدا کردن یک قالیشویی مجاز

 

تا به این جا برخی از ویژگی های یک قالیشویی مجاز را با هم مورد بررسی قرار دادیم و اکنون وقت آن رسیده که ببینیم از طریق چه راه هایی می توان یک قالیشویی مجاز را پیدا نمود:

1. بررسی سایت اتحادیه قالیشویان

 

یکی از ساده ترین راه ها برای پیدا کردن یک قالیشویی مجاز بررسی سایت اتحادیه قالیشویان است. شما این امکان را داشته تا با جستجو در این سایت بهترین قالیشویی های مجاز را در تهران بیابید. علاوه بر آن امکان تماس با اتحادیه و پرس و جو در مورد قالیشویی مورد نظر را برای شما وجود خواهد داشت.

از طریق تماس با اتحادیه می توان میزان رضایت و کیفیت کار قالیشویی مورد نظر را مورد بررسی قرار داد. با این کار خیال شما مطمئن خواهد بود که قالیشویی انتخاب یک قالیشویی نام آشنا، معتبر و مجاز است. در این سایت از قیمت های مصوب شده نیز می توان اطلاع یافت.

 2. تماس با 118

 

یکی دیگر از راه های تشخیص یک قالیشویی مجاز، تماس با 118 است. کافی است با 118 تماس گرفته و شماره یک قالیشویی مجاز و خوب را در منطقه خود بگیرید. این کار برای تشخیص مجاز یا غیرمجاز بودن یک قالیشویی نیز بسیار مناسب است. چرا که شماره تماس قالیشویی های مجاز در 118 به ثبت رسیده است.

3. گشت و گذار در شبکه های اجتماعی

 

یکی دیگر از راه هایی که شما به کمک آن می توانید یک قالیشویی مجاز را پیدا کنید جستجو در شبکه های اجتماعی است. این روزها در شبکه های اجتماعی پرطرفداری مانند اینستاگرام به راحتی می توان قالیشویی مورد نظر را پیدا کرده و از کامنت افراد به میزان رضایت از این قالیشویی پیدا ببرید.

4. پرس و جو از دوست و آشنا

 

در این زمینه می توانید با دوستان و آشنایان خود نیز مشورت کنید. با این کار بهتر قادر خواهید بود بهترین قالیشویی مجاز را پیدا نمایید. استفاده از تجربه دیگر افراد باعث می شود راحت تر به یک قالیشویی اعتماد کرده و قالی های خود را به این قالیشویی در نارمک بسپارید.

قالیشویی مجاز تهران کدامند؟

نکات قابل توجه در زمینه انتخاب یک قالیشویی مجاز

 

توصیه می شود در انتخاب قالیشویی مجاز به ویژگی های زیر توجه داشته باشید:

1. عبارت ارزان تر از همه جا!

 

در زمینه انتخاب یک قالیشویی مجاز هر کجا که عبارت قیمت ارزان تر را مشاهده کردید حتماً از قالیشویی مورد نظر فاصله بگیرید چرا که این دروغی بیش نیست و تنها با هدف جلب نظر مشتریان به کار می رود. هیچ قالیشویی حاضر به این نیست که از سود خود بزند و به نوعی این کار از جنبه اقتصادی به هیچ عنوان برای یک قالیشویی به صرفه نخواهد بود. شما تنها می توانید یک قالیشویی را بیابید که نرخ آن مطابق با نرخ تعیین شده از سوی اتحادیه قالیشویان باشد.

البته شاید برخی از قالیشویی ها صرفاً برای خدمات خاصی تخفیف در نظر بگیرند یا با تخفیف قصد داشته استقبال مشتریان را از برخی خدمات بیشتر نمایند اما به این گونه نیست که تمامی خدمات با نرخ پایین تر از هزینه مصوبه از سوی اتحادیه ارائه شوند.

2. درخواست کارت کارشناسایی از ماشین حمل فرش

 

توصیه می شود برای اطمینان هر چه بیشتر حتماً در زمان مراجعه ماشین حمل برای تحویل فرش، از فرد مورد نظر تقاضای کارت شناسایی قالیشویی نمایید. با این کار مطمئن خواهید بود که قالیشویی مورد نظر مجاز و معتبر است و با خیال آسوده قالی های خود را به این قالیشویی خواهید سپرد.

3. باز کردن فرش پیش از پرداخت هزینه

 

چنانچه قالیشویی مورد نظر امکان پرداخت درب منزل را برای شما فراهم نموده حتماً توصیه می شود پیش از پرداخت هزینه، فرش ها را از کاور خارج نموده و باز کنید. کاملاً فرش را بررسی کرده و مطمئن شوید که به خوبی تمیز شده و همچنین سالم است. بعد از آن که از تمیزی و سلامت فرش اطمینان پیدا نمودید می توانید با خیالی آسوده هزینه شستشوی فرش ها را پرداخت کنید.

4. دریافت رسید

 

حتماً پس از تحویل فرش ها به قالیشویی ، رسیدی را دریافت کنید. رسیدی که نشان دهد شما قالی های خود را به قالیشویی مورد نظر سپرده اید. با این رسید حتی در صورت بروز مشکل امکان پیگیری برای شما فراهم خواهد بود.

بهترین قالیشویی مجاز تهران

 

اگر به دنبال یک قالیشویی مجاز و معتبر در تهران هستید مطالبی که در بالا به آن ها اشاره شد می توانند بسیار کمک کننده باشند. اما طبیعی است که می توانند وقت زیادی را از شما طلب کنند که این روزها با مشغله بسیار زیاد هر فردی، تقریباً می توان گفت این کار غیرممکن است. برای همین ما قصد داشته برای راحتی حال شما قالیشویی مجازی را معرفی کنیم که تمامی ویژگی های یک قالیشویی مجاز که به طور مفصل در بالا از آن ها صحبت کردیم دارا باشد.

قالیشویی فارسی یک قالیشویی معتبر و مجاز در تهران است. این قالیشویی به عنوان بهترین قالیشویی در تهرانپارس مشغول به فعالیت می باشد. رضایت بسیار بالای مشتریان از این قالیشویی باعث شده که مشتریان بتوانند خیلی راحت این قالیشویی را برای شستشوی قالی های خود انتخاب کنند.

ویژگی های قالیشویی فارسی بهترین قالیشویی مجاز در تهران

 

قالیشویی فارسی توانسته به واسطه ویژگی های بسیاری که داشته بسیار محبوب و پرطرفدار باشد. در ادامه مروری بر ویژگی های این قالیشویی خواهیم داشت:

1. قالیشویی فارسی دارای کارخانه اختصاصی و مجهز است؛

2. این قالیشویی در زمینه شستشوی انواع قالی ها تبحر خاصی دارد؛

3. در قالیشویی فارسی بهترین کارشناسان بر روند شستشوی فرش ها نظارت دارند؛

4. بهره مندی قالیشویی مجاز فارسی از کارخانه ای اختصاصی به مساحت 3000 متر مربع و نیز تعداد زیاد نیروهای کاربلد باعث شده که این قالیشویی در سریع ترین زمان ممکن بتواند سفارش مشتریان را تحویل دهد؛

5. قالیشویی فارسی از بهترین شوینده ها برای شستشوی قالی ها بهره می گیرد؛

6. فرش ها در این قالیشویی با شستشوی کر اسلامی شسته خواهند شد و کاملاً تمیز و بهداشتی به شما تحویل داده می شوند؛

7. این قالیشویی دارای سایت اختصاصی است و شما می توانید از طریق سایت نیز ثبت سفارش نمایید؛

8. قالیشویی فارسی درب منزل و بعد از تحویل فرش ها با دستگاه پوز سیار امکان پرداخت را برای شما فراهم خواهد کرد.

 

شما می توانید بهترین تجربه شستشوی انواع فرش ها را با قالیشویی فارسی تجربه کنید.

 

 

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز