خبرگزاری کار ایران

چگونه تبلیغات پیامکی شب عید انجام دهیم؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۰۱۲۷

اگر شما هم دغدغه تبلیغات و ارتقاع کسب و کار خود را دارید؟ مقاله  زیر را از دست ندهید. در این مقاله سعی کردیم توضیحات و راه‌حل ‌های کلی در مورد تبلیغات  پیامکی ارائه دهیم. امیدواریم بازار شب عید برایتان پر سود و پر رونق باشد و سال در حال اتمام را با خاطره خوش تمام کنید.

آیا تبلیغات اس ام اسی مفید است؟

بله!! امروزه کسب و کار های زیادی سود‌های بالایی از این راه بدست می آورند. هم به عنوان روش تبلیغات مکمل و هم روش تبلیغات اصلی میتوانید از پنل‌های اس ام اس  استفاده کنید. برای مثال صاحب یک آنلاین شاپ هستید. معمولا برای بالا بردن بازدید‌ها و مشتریان بالقوه چه میکنید؟ یکی از راه های افزایش مشتریان، استفاده از پنل اس ام اس است. میتوانید مشتریان قدیمی را از آفر‌های مخصوص ایام مانند ایام عید با خبر کنید. یا میتوانید قرعه کشی مخصوص شب عید انجام دهید. یا برای افزایش بیشتر بازدید‌کنندگان میتوانید به افرادی که مشتری شما نیستند هم ارسال اس‌ ام اس داشته باشید. در متن اس ام اس ها میتوانید آدرس مغازه خود، پیج اینستاگرام، کانال تلگرام و آدرس سایت خود را نیز درج کنید.

چرا تبلیغات پیامکی به صرفه است؟

بدون اغراق تبلیغات پیامکی یکی از به صرفه‌ترین و هدفمند‌ترین راه های تبلیغ و ارتقاء کسب و کار ست. فرض کنید شما میخواهید کسب و کار خود را گسترش بدهید و یا افراد مختلفی را از وجود خدمات خود وشرایط آن باخبر سازید. برای تبلیغات راه های مختلفی مانند استفاده از بلاگر های اینستاگرامی، رپورتاژها، بنرها، تبلیغات میدانی و... وجود دارد. اما کدامیک از این راه حل ها به اندازه استفاده از تبلیغات پیامکی به صرفه و کم هزینه است؟ با هزینه های خیلی کم میتوانید تعداد خیلی خیلی بیشتری از افراد را از کسب و کار خود باخبر کنید.

دسترسی به جامعه هدف گسترده‌تر با تبلیغات اس ام اسی

یکی دیگر از جاذبه‌های تبلیغات اس ام اسی، جامعه هدف‌های خیلی گسترده و دسترسی به افراد و مشتریان بالقوه بیشتر است. شما میتوانید به همه ارسال پیامک داشته باشید.چرا؟ چون کافیست فقط کاربر مورد نظر شما از یک گوشی موبایل حتی ساده استفاده کند. تبلیغات پیامکی نیازمند گوشی هوشمند و یا اینترنت نیست. این یعنی جامعه هدف گسترده تر!

از کدام پنل پیامکی استفاده کنم؟

سوالی که بیشتر کاربران از ما میپرسند. پاسخ اما خیلی ساده است، تنها با کمی جست و جو میتوانید بهترین پنل اس ام اس را پیدا کنید. در هنگام خرید پنل اس ام اس به این نکته دقت کنید که از منبع و سورس اصلی خرید کنید. در این حالت سوالات شما سریع تر و حرفه ای تر پاسخ داده میشوند. و مشکلات احتمالی زودتر رفع میشوند. مورد بعدی این است که شما با همکاری با یک سورس و کارگزار اصلی هزینه های خیلی کمتری را پرداخت خواهید کرد. در پنل های پیامکی، نمایندگان معمولا تعرفه ای گرانتری دارندو علت این است که هدف  یک نماینده کسب درآمد است. و این کار را با افزایش و قرار دادن حق پورسانت خود در هزینه ها انجام میدهد. با توجه به تحقیقات انجام گرفته، با همکاری با کارگزار اصلی به طور میانگین میتوانید هزینه های سالیانه خود را تا 60 درصد کاهش دهید.

مورد بعدی این است که معمولا یک منبع تحت هیچ شرایطی کسب و کار خود را تعطیل نمیکند. اما یک نماینده زیر شاخه ممکن است که روزی تصمیم به لغو نمایندگی خود کند. در این حالت چه بر سر کاربری شما خواهد آمد؟ پس حتما سعی کنید که با کارگزار های اصلی در ارتباط باشید. کارگزار اصلی در سورس ای پی پنل ، مکث اس ام اس می باشد.

چگونه تبلیغات پیامکی شب عید انجام دهیم؟

چگونه میتوان تبلیغات پیامکی شب عید انجام داد؟

عید امسال با هزینه کمتر، نتایج بالاتری بگیر!

برای تبلیغات عید امسال حتما استفاده از پنل های پیامکی را در نظر بگیرید.با انواع ارسال ها میتوانید تبلیغات انجام دهید. نمونه ای از راهکارهارا برای شما گردآوری کردیم.

ارسال به لیست مشتریان قدیمی

آیا میخواهید مشتریان قدیمی خود را دوباره مجبور به خرید و فعالیت کنید؟ با لود کردن شماره موبایل آنها داخل پنل اس ام اس میتوانید آنهارا از آفرها، تخفیف‌ها و طرح های شب عید کسب و کارتان باخبر کنید.

یکی دیگر از استفاده های پنل اس پیامکی ارسال اطلاع رسانی هاست. میتوانید از طریق پنل اس ام اس به مشتریان اطلاع دهید که امروز را تعطیل هستید و یا در ایام خاصی از ساعت فلان تا فلان مغازه باز است. و یا میتوانید اطلاع دهید که مثلا آدرس مغازه شما تغییر کرده است. با این روش دیگر نگران از دست رفتن مشتریان نخواهید بود.

امکان گروهبندی مشتریان داخل پنل پیامکی

شما با لود کردن شماره ها در گروه های متفاوت دفترچه تلفن میتوانید مشتریان خود را گروه بندی کنید. برای مثال برای یک گروه 10 درصد و برای گروه دیگری 20 درصد تخفیف ارائه دهید. یا اطلاع رسانی های افراد را شخصی سازی کنید.

امکان ارسال پیامک صوتی در پنل اس ام اس

صداها ماندگارتر و تاثیر گذار تر هستند.

با ارسال پیامک صوتی هم به کاربران خودتان و هم به دیتا بیس سامانه میتوانید آنهارا سریع تر جذب خود کنید. با یک متن و صدای جذاب کاربر را به سمت کسب و کار خود بکشید و مشتری دائمی خود بکنید. در ارسال صوتی، موبایل مشتری بالقوه زنگ میخورد و با جواب دادن آن صدای شما پخش میشود. این راهکار یکی از راهکار های جذاب و تاثیرگذار در حوزه تبلیغات پیامکی است.

مسابقه و نظر سنجی پیامکی

یکی دیگر از راه های تبلیغات پیامکی شب عید، استفاده از ماژول‌های مسابقه و نظر سنجی است. شما میتوانید با استراتژی ها و سناریوهای مختلف کاربران خود را بیشتر به خود نزدیک کنید.

 ماژول تبریکات پنل اس ام اس

ماژول تبریکات در پنل اس ام اس یکی از پر‌کاربردترین‌ها در حوزه تبلیغات پیامکی است. برای مشتریان خود تبریکات عید، تولد، ایام خاص و جشنهارا ارسال کنید. حتما میدانید که یکی از رونق بخش ترین کارها استفاده از مناسب ها برای تبلیغات است. منو تبریکات بین شما و کاربران یک حس صمیمیت ایجاد میکند. در این حالت میتوانید راحت تر آنهارا به خرید و فعالیت تشویق کنید. با تبریک عید میتوانید به آنها یادآوری کنید که به یادشان هستید. به عنوان عیدی میتوانید روی محصولاتتان آفرهای جذاب بگذارید و به مشتری نشان دهید که چقدر در سطح کسب و کار خود حرفه ای هستید.

ماژول صندوق انتقادات و پیشنهادات در پنل اس ام اس

یکی از ویژگی‌های کسب و کار‌های موفق، آپدیت بودن و کاربردوست بودن آنهاست. شما به عنوان کسب و کار باید دائما به دنبال نظرخواهی از کاربران و جامعه باشید تا در وهله اول بتوانید مشتریان فعلی را به خود وفادار نشان دهید و در وهله دوم بتوانید مشتریان دیگری را جذب کنید.  ماژول صندوق امکانات و پیشنهادات یکی از امکانات پنل اس ام اس است. که این کار را برای شما آسان میکند. یادتان باشد. علاوه بر اینکه باید رویه و سیاست کاری شما بر پایه آپدیت بودن و نظر کاربران باشد، باید به کاربران به نوعی اطلاع بدهید که شما طرفدار این سیستم و رویه هستید. با استفاده های مکرر از این ماژول کاربران بیشتر به شما نزدیک خواهند شد.

منو ارسال زنده یا ارسال دکلی (BTS) در پنل اس ام اس

یکی دیگر از راه های ارسال تبلیغات پیامکی، ارسال زنده یا ارسال دکلی است. این ارسال ارسال زنده است چون شما میتوانید با تعیین یک لوکیشن به سامانه دستور دهید تا به افرادی که طی 7 روز گذشته از این منطقه رد شده اند، پیامک ارسال شود. و شما میتوانید به جدید ترین و بروز ترین شماره ها ارسال پیامک کنید. این ارسال از سمت خود اپراتور ایرانسل و به مخاطبین ایرانسل ارسال میگردد و میتوانید ارسال پیامک به لیست سیاه هم داشته باشید. برای تبلیغات پیامکی شب عید میتوانید محل قرار گیری مغازه و کسب و کار خود را هدف قرار داده و افراد را از وجود خدمات خود مطلع کنید.

ماژول ارسال منطقه‌ای در پنل پیامکی

برای مثال کسب و کاری دارید که به درد افرادی میخورد که از طبقه مرفح جامعه محسوب میشوند. خب میتوانید با انتخاب منطقه بالانشین ارسال های خود را هدفمند‌تر انجام دهید. یا میتوانید به افرادی پیامک تبلیغاتی ارسال کنید که در منطقه کسب و کار شما قرار دارند. دقت کنید شما سالیانه مشتریان زیادی را فقط به خاطر اینکه از وجود شما اطلاع ندارند، از دست میدهید. سعی کنید روی این منو مانور بیشتری بدهید.

چگونه تبلیغات پیامکی شب عید انجام دهیم؟

 منو ارسال کلمات کلیدی

منو ارسال کلیدی یکی دیگر از امکانات  یک پنل پیامک خوب برای ارسال تبلیغات پیامکی شب عید است. با این منو مثلا میتوانید به کاربران پیامک ارسال کنید و اعلام کنید که خدمات فلان قابل ارائه است. برای دریافت عدد 1 را ارسال کنید. با این کار میتوانید افرادی را که مستاق دریافت خدمات شما هستند را پیدا و با آنها در تعامل باشید و آنهارا تبدیل به مشتریان خود بکنید.

ارسال از روی کد پستی

با استفاده از ارسال از روی کد پستی میتوانید با درج کد پستی مناطقی که میخواهید، ارسال پیامک انجام دهید. برای مثال بلیط کنسرت میفروشید و میخواهید به افراد مناطق 1 تا 3 تهران پیامک ارسال کنید. کافیست متن خود را آماده کرده و کد پستی این مناطق را درج کنید و ارسال را آغاز کنید. یا میتوانید کد پستی محل قرار گیری مغازه خود را درج کنید و به آن منطقه ارسال پیامک داشته باشید. معمولا افراد دنبال مغازه هایی هستند که به محل زندگی آنان نزدیک‌تر باشد.

ارسال از روی نقشه در پنل پیامکی

با انتخاب منطقه های مورد نظر از روی نقشه شهر مورد نظر میتوانید به راحتی و با چند کلیک به آنها پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.

منو ارسال مشاغل در سامانه اس ام اس

اگر به دنبال مشاغل خاصی هستید. اگر مخاطبین شما مربوط به یک صنف خاصی از جامعه هستند، یا اگر فکر میکنید از گروه خاصی مانند پزشکان نتیجه بهتری خواهید گرفت، این منو مناسب شماست. با تعیین شغل مورد نظر میتوانید به آنها تبلیغات پیامکی ارسال کنید. برای مثال شما فروش لوازم پزشکی دارید، پس با انتخاب مشاغل پزشکان میتوانید سریعتر و بهتر نتیجه بگیرید. منو ارسال مشاغل یکی از جذاب‌ترین منو ها در بحث تبلیغات پیامکی است.

منو ارسال بر اساس سن و جنسیت

اگر به دنبال بازه سنی خاصی از افراد هستید، یا محصولی که ارائه میدهید محدود به جنسیت خاصی است، این منو میتواند به شما کمک کند. با انتخاب منو کد پستی جدید همراه اول و تعین سن و جنس مورد نظر میتوانید جامعه هدف را به خواسته خود نزدیک‌تر کنید و تبلیغات پبامکی انجام دهید.

کلام آخر

در این مقاله سعی بر این شد که بتوانیم توصیه‌ها و توضیحات دقیق و کاملی را ارائه دهیم. بحث تبلیغات بحث بسیار مهمی است و اهمیت این موضوع دیگر از چشم کوچکترین کسب و کارها هم پوشیده نیست. تبلیغات پیامکی یکی از تاثیرگذارترین هاست. برای کمترین تعرفه‌ها، بالاترین سودها و نتیجه ها و بهترین پشتیبانی ها با تیم حرفه ای مکث اس ام اس همکاری کنید. تیم مکث اس ام اس با بیش از 10 سال سابقه کاری در حوزه پیامکی میتواند راهکارها و خدمات خارق‌العاده ای به شما عزیزان ارائه دهد.  مکث اس ام اس کارگزار اصلی بوده و کمترین تعرفه ها را دارد. پس با خیال راحت میتوانید به تیم حرفه ای مکث اس ام اس اعتماد کنید و کسب و کار خود را گسترش دهید. همچنین میتوانید با خرید نمایندگی پنل اس ام اس از مکث اس ام اس خود صاحب کسب و کار شوید و از این راه نیز سودآوری کنید. مکث اس ام اس سفیری جز شما ندارد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز