خبرگزاری کار ایران

اکانت اسپاتیفای: اکانت پرمیوم spotify را گران نخرید

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۱۰۰

در این پست قرار هست بهترین سایت اکانت اسپاتیفای را به شما معرفی کنیم که می توانید اکانت های اسپاتیفای پرمیوم را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید و از آن ها برای کار و گوش دادن به آهنگهای اسپاتیفای استفاده کنید. این سایت را در ادامه بهتون معرفی خواهم کرد.

اکانت پرمیوم اسپاتیفای با رایگان چه تفاوتی دارد؟

بسیاری از سوال های جدید این است که اکانت رایگان با پرمیوم اسپاتیفای دقیقا چیست؟ تفاوت های زیادی دارد مثلا اکانت رایگان تنها می توانید در کیفیت های پایین آهنگ گوش دهید اما در پرمیوم کیفیت های 128 و 320 می توانید آهنگ گوش دهید. در اکانت رایگان پلی لیبست شما محدود خواهد بود اما پرمیوم محدودیتی ندارد.

همچنین بیشتر بخوانید: تفاوت اکانت اسپاتیفای رایگان با پرمیوم چیست؟

اکانت پرمیوم بدون تبلیغات مزاحم است و هیچگونه تبلیغی در اسپاتیفای به ضشما نمایش نمیدهد اما اکانت رایگان کامل برای هر آهنگ تبلیغ دارد که این برای افراد اهل موسیقی خوشایند نیست و گاهی اذیت کننده است اما تفاوت مهم آن گوش دادن بدون اینترنت به موسیقی است که خصوصیت مهمی می باشد و می توانید پلی لیست خود را بدون اینترنت گوش دهید و در دستگاه های مختلف آن را اجرا کنید.

اکانت اسپاتیفای دقیقا چه مزیتی دارد؟

اسپاتیفای به عنوان معروف ترین جایگاه در صنعت موسیقی می توان گفت بالاترین حد از معروفیت را در بین دوستاران موسیقی دارد یعنی هرگونه موسیقی در هر سبکی را می توانید در این اپلیکیشن گوش دهید و داشتن اکانت اسپاتیفای می توانید آهنگ های مورد علاقه خود را گوش دهید و ارتیست مدنظر خود را دنبال کنید.

اکانت اسپاتیفای: اکانت پرمیوم spotify را گران نخرید

اکانت پرمیوم اسپاتیفای یعنی شما یک اکانتی داشته باشید که بتوانید با آن وارد دنیای موسیقی شوید و موسیقی های خود مثل موسیقی های زیبای بی کلام را دنبال کنید و با پلی لیست های آهنگ بی کلام یا آهنگ شاد دیگر آشنا شوید و بتوانید.

می توانید برای تهیه اشتراک از سایت spotify-acc.ir استفاده کنید این سایت قیمت ارزانی دارد و می توانید اکانت های اورجینال را بدون مشکل در ایران استفاده کنید و گوش دهید. چرا که از داخل ایران نمی توانید به طور مستقیم اکانت را تهیه کنید.

اشتراک پرمیوم اسپاتیفای چگونه تهیه کنیم؟

از داخل ایران تهیه اشتراک امکان پذیر نیست اما می توانید از سایت های واسط خرید کنید سایت اسپاتیفای اک سایتی هست که می توانید ارزان اکانت بخرید بدون آن که بخواهید پول زیادی بابت اکانت بپردازید البته روشی که اکانت تهیه می شود فمیلی است.

اکانت فمیلی اسپاتیفای یعنی اشتراک اسپاتیفای نسخه پرمیوم خرید می شود و امکان دارد 6 عدد زیرمجموعه داشته باشد که شما میشوید یکی از آن زیرمچموعه ها و بدون مشکل می توانید از آن استفاده کنید. یعنی 5 نفر به جز شما اکانت دارند اما هیچگونه دسترسی به یک دیگر ندارید و کاملا جدا فعالیت می کنید که مثل یک اکانت خصوصی می باشد.

یکی از خوبی های داشتن اکانت پرمیوم اسپاتیفای، بدون محدودیت بودن آن است در تمام دستگاه ها مثل گوشی و لپ تاپ می توانید پلی لیست های خود را در سبک های مختلف گوش دهید و از شنیدن موسیقی لذت ببرید.

برای خرید اکانت اسپاتیفای اینجا کلیک کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز