خبرگزاری کار ایران

استقبال درمانگران کرونا از کیفیت رمدسیویر کوالیتی

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۴۹۳۶

سازمان غذا و دارو آمریکا داروی رمدسیویر را برای درمان برخی از بیماران غیر بستری بزرگسال و خردسال مبتلا به نوع خفیف تا متوسط کرونا که در خطر بالای پیشرفت بیماری و بستری و مرگ قرار دارند، تائید کرد.

به گزارش ایلنا از فانا، تائیدیه قبلی رمدسیویر محدود به بیمارانی بود که نیاز به بستری داشتند. حالا این دارو می‌تواند خارج از بیمارستان و در خانه یا مراکز سرپایی نیز مصرف شود.

این بیماران پرخطر غیر بستری ممکن است برای درمان بیماری کرونای خفیف تا متوسط، داروی رمدسیویر را به شکل تزریق درون‌وریدی برای مدت سه روز دریافت کنند.

در همین راستا حمیدرضا جماعتی دبیر کمیته علمی کشوری کرونا نیز در پی افزایش موارد ابتلا به واریانت اُمیکرون در کشور اعلام کرد: در کمیته علمی کشوری کرونا تصویب شد که تزریق رمدسیویر در کلینیک‌های سرپایی و بستری موقت که مجوز معاونت درمان وزارت بهداشت را دارند، برای افرادی که تا ۷ روز از شروع علائم آنها گذشته باشد و واجد عوامل خطر و بیماری‌های زمینه‌ای و نقص ایمنی باشند که باعث افزایش بستری و مرگ‌ومیر آنها شود، به صورت سه روزه مورد استفاده قرار گیرد.

شرکت گیلیاد ساینسز، سازنده اصلی داروی رمدسیویر اعلام کرده که این دارو تاثیر بزرگی علیه پاندمی کرونا داشته و روی همه واریانت‌های شناخته شده ویروس کرونا از جمله اُمیکرون موثر بوده است. همچنین نتیجه یک مطالعه جدید که در مجله پزشکی نیوانگلند منتشر شد، نشان داد که دوره کوتاه درمان با رمدسیویر در بیماران سرپایی تا حدود ۹۰٪ در پیشگیری از بستری شدن این بیماران موثر بوده است.

شرکت اریکه تجارت ویستا نماینده رسمی محصولات شرکت داروسازی هندی "کوالیتی فارما" در ایران اقدام به تامین داروی رمدسیویر با برند "کوالیتی" کرده که کیفیت این محصول مورد استقبال مراکز درمانی و پزشکان قرار گرفته است.

رمدسیویر کوالیتی با فرم مایع و غیریخچالی (دمای نگهداری تا ۲۵ درجه سانتی‌گراد) عرضه می‌شود.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز