خبرگزاری کار ایران

5 نکته طلایی هنگام اجاره ویلا جنگلی در رامسر

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۴۹۰۳

با اجاره ویلای جنگلی در رامسر نه تنها سکوت و آرامشی وصف‌نشدنی را از شمال ایران تجربه می‌کنید، بلکه چشمانتان را هم به تماشای زیباترین جاذبه‌های گردشگری عروس شهرهای کشور را هم میهمان خواهید کرد. اگر اولین بار است که می‌خواهید اقامت در این ویلاها را تجربه کنید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید، چون قصد داریم با معرفی نکات طلایی اجاره ویلا جنگلی در رامسر، سفری خوش، بدون دغدغه و خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

نکات طلایی هنگام اجاره ویلا جنگلی در رامسر

از جذابیت سفر به رامسر هر چه بگوییم کم است! رفتن به ییلاق‌های بی‌نظیر، تماشای ساحل دریا، عظمت کوه‌های سربه‌فلک کشیده با درختان هیرکان و استنشاق عطرِ جنگل‌های سرسبز و بی‌نظیرش، کم نیست برای ثبت خاطراتی فراموش‌نشدنی از سفر به عروس شهرهای شمالی ایران! تصور کنید که اجاره ویلای جنگلی در رامسر هم لذت سفرتان را دوچندان کند؛ البته به شرطی که نکات طلایی زیر را هنگام اجاره این اقامتگاه‌ها درنظر بگیرید:

1) بودجه

همه می‌دانید که در بیشتر مواقع به‌ویژه در طول مسافرت، بودجه حرفِ اول را می‌زند! حتما این ضرب‌المثل را شنیده‌اید که می‌گوید: «هرچقدر پول بدی آش می‌خوری!». اجاره ویلای جنگلی در رامسر هم از این قاعده مستثنی نیست و با توجه به موقعیت جغرافیایی، تعداد همراهان، امکانات، فضای ویلا، اجاره به صورت دربست یا شخصی، ایام تعطیل یا روزهای هفته و... هزینه‌ای که برای یک شب اجاره ویلا پرداخت می‌کنید، متفاوت خواهد بود.

البته جای نگرانی نیست! کافی است به سایت اتاقک مراجعه کنید تا مثل همیشه با مشاهده انواع ویلاهای جنگلی با جذاب‌ترین قیمت و بهترین امکانات، شگفت‌زده ‌شوید.

2) موقعیت جغرافیایی محل اقامت

اینکه محل اقامتتان در کدام منطقه از رامسر باشد، یکی دیگر از نکاتی است که نباید هنگام اجاره ویلای جنگلی رامسر فراموش کنید. ویلاهای جنگلی معمولا در حاشیه یا در دل جنگل قرار دارند که با یک‌ شب اقامت، سفری هیجان‌انگیز را تجربه می‌کنید.

5 نکته طلایی هنگام اجاره ویلا جنگلی در رامسر

اما اگر به دنبال جایی هستید که نه خبری از سر و صدای ماشین‌ها باشد و نه اثری از هوای آلوده، می‌توانید ویلاهای جنگلی را انتخاب کنید که با فاصله از جاده‌ اصلی و فروشگاه‌ها ساخته شده‌اند. البته در این مواقع توقع زیادی از آنتن‌دهی تلفن همراه و امکاناتی مثل آب لوله‌کشی، برق شهری، وسایل گرمایشی و سرمایشی به‌روز نداشته باشید. خودتان انتخاب کنید که در مسافرتتان سکوت و طبیعتی بکر می‌خواهید یا باز هم به‌ دنبال زندگی مدرن و امروزی هستید!

3) امکانات ویلای جنگلی

انتظار مسافران از امکانات اولیه مثل آب، برق و گاز هنگام اجاره ویلای جنگلی در رامسر طبیعی است. اما برخی از خانواده‌ها به این دلیل ویلای جنگلی را انتخاب می‌‌کنند که از امکانات خاصِ آن استفاده کنند. درواقع اجاره ویلاست و راه انداختنِ بساطِ کباب که یا باربکیو می‌خواهد یا کباب‌پز خانگی! حیاط بزرگ و پُر از دار و درخت و گل‌های معطر که جان می‌دهد برای بازی گروهی در طول روز و نشستن دور آتش در شب که با نوشیدن یک فنجان چای دبش شمال جان را جلا بخشد.

پس اگر امکانات اقامتگاه برایتان اهمیت دارد، حتما قبل از رزرو یا اجاره آن را به دقت بررسی کنید. می‌توانید از سایت اتاقک هم کمک بگیرید. در اتاقک ویلاهای جنگلی متعدد با امکانات مختلف همراه با تصویر و نظرات مسافرانی که قبلا آن‌ها را امتحان کرده‌اند، کمک بزرگی به انتخاب درست شما در اجاره ویلای جنگلی در رامسر خواهد کرد.

4) نوعِ اجاره ویلای جنگلی

معمولا ویلا به دو صورت اجاره داده می‌شود. به صورت دربست یا اشتراکی. اگر با این قضیه مشکل دارید که در طول مسافرتتان جز شما و خانوادتان، افراد غریبه‌ دیگری هم از ویلا استفاده کنند، مثلا از حیاط، کباب‌پز، بالکن و... ، حتما هنگام اجاره ویلای جنگلی در رامسر از صاحب ملک این قضیه را جویا شوید.

5) امنیت ویلای جنگلی

امنیت ویلا مهم‌ترین مسئله‌ای است که متأسفانه هنگام اجاره ویلا کمتر به آن توجه می‌شود. طبیعی است که بیشتر مسافران با خودروی شخصی و با کلی وسیله به ویلا آمده‌اند. در طول روز ممکن است برای پیاده‌روی، تماشای مناظر طبیعی و دیدن جاذبه‌های گردشگری رامسر از اقامتگاهشان خارج شوند. اینجاست که اهمیت امنیت ویلا بیش از پیش مشخص می‌شود. پس فراموش نکنید، جایی را اجاره کنید که خیالتان از نظر امن‌بودن آن راحت باشد.

5 نکته طلایی هنگام اجاره ویلا جنگلی در رامسر

جاذبه های دیدنی رامسر و بهترین زمان سفر به این شهر

بی‌دلیل رامسر را زیباترین شهر شمالی ایران نمی‌نامند. زمانی‌که قدم می‌گذارید در این بهشت خداوندی، به هر طرف که بنگرید جز زیباییِ محض، با دیدنی‌هایی مواجه می‌شوید که نه تنها چشم سر بلکه چشم دل را هم مدهوش خود می‌کند. از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری رامسر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ییلاق روستای جواهرده؛
  • ییلاق گرسماسر؛
  • تله‌کابین رامسر؛
  • کاخ مرمر؛
  • جنگل دالخانی؛
  • بلوار معلم (کازینو)؛
  • هتل قدیم رامسر.

و اما بهترین زمان سفر به رامسر فصل بهار و اوایل پاییز است. آب و هوای رامسر معتدل و مطبوع است و شک نکنید که نفس‌کشیدن در این شهر به ریه‌هایتان انرژی فوق‌العاده‌ای می‌بخشد. در رامسر سرمای زمستان شدید است و گرمای تابستان هم مسافران را اذیت می‌کند، خصوصا کودکان و بانوان باردار از گرمای این فصل آزار می‌بینند. با این حال، بیشتر مسافران ترجیح می‌دهند در ایام نوروز و تابستان به رامسر سفر کنند و مهم‌ترین دلیل این انتخاب آن‌ها هم تعطیلی مدارس است.

سایت اتاقک بهترین سایت رزرو آنلاین ویلا جنگلی در رامسر

احتمالا هنگام اجاره ویلای جنگلی در رامسر با چالش جدی به نام تردید در انتخاب بهترین اقامتگاه مواجه شوید. به‌ویژه اگر با خانواده هستید یا به تازگی ازدواج کرده‌اید و می‌خواهید بهترین لحظات را برای همسرتان خلق کنید.

اما جای نگرانی نیست. چون سایت اتاقک با ضمانت موارد زیر خیالتان را بابت اجاره ویلای جنگلی در رامسر آسوده می‌کند:

  • ارائه تنوع زیادی از ویلاهای جنگلی با امکانات مناسب و قیمت‌های جذاب؛
  • تضمین بازگشت وجه در کوتاه‌ترین زمان ممکن در صورت مطابقت با قوانین لغو رزرو؛
  • پشتیبانی 24 ساعته از ابتدا تا انتهای فرآیند انتخاب و اجاره ویلا؛
  • بررسی تمامی واحدهای اقامتی از نظر استانداردهای میزبانی، امکانات رفاهی و خدمات توسط اتاقک؛
  • امکان رزرو بهترین ویلاهای جنگلی به صورت آنلاین و از در هر کجای ایران بدون نیاز به مراجعه حضوری؛
  • امکان ثبت رزرو آنی اقامتگاه بدون تأیید میزبان.
پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز