خبرگزاری کار ایران

دانلود کتاب گروه درمانی جرالد کوری ترجمه فارسی

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۴۴۲۴

کاربران گرامی،محصول مورد نظر شامل کتاب گروه درمانی جرالد کوری ترجمه فارسی با کیفیت بسیار بالا تایپ شده به صورت رنگی و با قابلیت  سرج می باشد که با فرمت پی دی اف به زبان فارسی در حجم 618 صفحه با کیفیت عالی در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.در صورت تمایل می توانید این محصول را از سایت خریداری و دانلود نمائید

تایپ شده با قابلیت سرچ

دانلود فایل

این کتاب آخرین ویرایش کتاب گروه درمانی جرالد کوری می باشد.

این کتاب بیش از یک کتاب دستور العمل از تکنیک هایی است که رهبران گروه می توانند در زمان مناسب بیرون بیاورند، این کتاب خوانندگان را تشویق می کند تا از تکنیک ها به طور حساس و خلاقانه در گروه های خود استفاده کنند و برای ابداع تکنیک های خود یک قدم فراتر بروند. نویسندگان از تجربیات ترکیبی خود به عنوان معلم، مشاور متخصصان سلامت روان و به عنوان پزشکان خصوصی استفاده می کنند تا رویکردی واقع بینانه برای کار گروهی ارائه دهند. این کتاب با تاکید بر این که تکنیک ها وسیله هستند، نه هدف، طراحی شده است تا توانایی رهبر گروه را برای ایجاد یک رابطه درمانی و انسانی بین رهبر و اعضا افزایش دهد.

فرمت(قالب) گروهی

این گروه بسته است و هر هفته به مدت 75 دقیقه در یک دوره 12 هفته ای تشکیل جلسه می دهد. این محدودیت زمانی برای تسهیل اتصال و ایجاد دانلود کتاب گروه درمانی جرالد کوری ترجمه فارسی درجه معقولی از فشار لازم برای انجام کار از طریق مقاومت اعضا طراحی شده است. اگرچه هر گروه فرآیند خاص خود را دارد، اما این گروه ها به طور کلی مراحلی را طی می کنند که در اینجا توضیح داده شده است.

دانلود کتاب گروه درمانی جرالد کوری ترجمه فارسی

فاز اولیه

مرحله اولیه شامل شناخت یکدیگر، ایجاد قوانین اساسی و شناسایی اهداف شخصی است. این مرحله در توسعه اعتماد و ارتباط و اجازه دادن به اعضا برای کاتارسیس و تغییر حال و هوای گروه بسیار مهم است. یک قرارداد برای تشویق تعهد و کمک به مشتریان برای ایجاد این احساس استفاده می شود که مشارکت آنها ارزشمند و مهم است.

در اولین جلسه گروه، من بر اهمیت حضور منظم، سرعت عمل، محرمانه بودن، محدودیت‌های زمانی و بازگرداندن هر گونه مسائل حل نشده به گروه به جای پرداختن به آنها در خارج از گروه تأکید دارم. یک تاریخ برای جلسه پس از گروهی، که معمولاً حدود 3 ماه پس از پایان است، در اولین جلسه تعیین می‌شود. در مرحله اولیه گروه، اعضا با یکدیگر نسبت به دشواری در به‌اشتراک گذاری مشکل خود ابراز همدردی می کنند.

دانلود کتاب گروه درمانی جرالد کوری ترجمه فارسی

 سوالات راهنمای زیر برای کمک به آنها در برخورد مستقیم با تأثیر تجاوز بر آنها ارائه شده است: "آزار چگونه اتفاق افتاد؟" "چه کسی شما را آزار داده است؟" "چند سالتان بود؟" "این آزارها چقدر ادامه داشت؟" "چگونه با آن کنار آمدید؟" "چه احساسی نسبت به افرادی داشتید که در موقعیتی بودند که می‌توانستند از شما در برابر آزار و اذیت محافظت کنند اما این کار را انجام ندادند؟" "تجربه امروز چه تاثیری بر شما شت؟"

دانلود نسخه کامل کتاب گروه درمانی جرالد کوری ترجمه فارسی

بیشتر زمان مرحله اولیه بر شناسایی و بحث در مورد اهداف شخصی متمرکز است و همه اعضای گروه را قادر می‌سازد تا از اهداف هر فرد مطلع شوند و

جهت مشخصی برای جلسات تعیین کنند. یک عضو اغلب احساس می کند که او تنها کسی است که چنین بار وحشتناکی را تحمل می‌کند، و ممکن است احساس کند که اگر دیگران راز او را بدانند، او را از خود می‌رانند. از آنجایی که اعضا متوجه می شوند که تجربه مشترکی دارند، شروع به بازکردن مشکل خود می‌کنند و پشتیبانی موجود در گروه را مفید می‌بینند.

دانلود رایگان کتاب گروه درمانی جرالد کوری ترجمه فارسی

تمرکز جلسات صرفاً بر گزارش جزئیات خاص نیست، بلکه بر  کاوش احساسات، باورها، و برداشت های آنها در مورد آنچه اتفاق افتاده است  تمرکز دارد. اگرچه برای این زنان مهم است که گذشته خود را به اشتراک بگذارند، اما تمرکز در این گروه بر دانلود رایگان کتاب گروه درمانی جرالد کوری ترجمه فارسی  کمک به آنها برای مقابله با تأثیراتی است که آن تجاوز همچنان بر زندگی آنها دارد. آنها باید مهارت های مقابله ای فعلی را کسب کنند تا خود را توانمند سازند و آنها را قادر می سازد تا در زندگی رو به جلو پیش بروند.

دانلود کتاب گروه درمانی جرالد کوری ترجمه فارسی

فاز میانی

در مرحله میانی، تمرکز بر دستیابی به اهداف تک تک اعضا است. ارتباط دادن بین رفتار گذشته زن و رفتار فعلی او منجر به بررسی الگوها و درک رفتارهای او می‌شود. به عنوان مثال، یک زن ممکن است مردانی را برای زندگی انتخاب کند که بر او تسلط داشته باشند، از او سوء استفاده کنند یا به نوعی از او سوء استفاده کنند.

دانلود رایگان کتاب گروه درمانی جرالد کوری

او با وضوح بیشتری نقش خود را در ادامه این نوع درمان می بیند. گروه راه خوبی برای کمک به آگاهی دادن به چنین زنی دارد و سیستم های اعتقادی مضر او را به چالش می‌کشند. از طریق فرآیند گروهی، این زنان می توانند خود را از شر باورهای مخرب خلاص کنند و می توانند یاد بگیرند که خود چه عملکرد تازه و مناسبی ایجاد کنند.

دانلود کتاب گروه درمانی جرالد کوری فارسی

زن علاوه بر کسب بینش نسبت به رفتارها و طرز تفکر خود، می‌آموزد که می‌تواند از طریق افشاگری‌های خود به دیگران نیز کمک کند. با ابراز احساسات شدید و به اشتراک گذاری مسائل شخصی، جو امنی ایجاد می شود که کاوش بیشتر در زمینه موضوعات مشترکی مانند انزوا، پنهان کاری، شرم، ناتوانی، آسیب، و خشم را تسهیل می کند. این اشتراک متقابل تجربه‌ها باعث افزایش انسجام گروهی می شود.

همانطور که گروه تکامل می‌یابد، معمولا دانلود کتاب گروه درمانی جرالد کوری فارسی موضوعات دیگری در زندگی فرد نیز خود را نشان می‌دهد. تعدادی از راهبردهای درمانی می توانند باعث تغییر در احساسات، نگرش ها و رفتارها شوند. برخی از تکنیک‌های خاص عبارتند از اطمینان دادن به زنان مبنی بر اینکه در موقعیت‌های غیرعادی، رفتار عادی داشته‌اند. 

دانلود پی دی اف کتاب گروه درمانی جرالد کوری ترجمه فارسی

خواندن کتاب به روش شخصی؛ داشتن یک دفتر خاطرات که شامل افکار، احساسات و رفتارها در موقعیت‌های خاص است، نوشتن نامه هایی که ارسال نمی شوند؛ صحبت با سایر اعضای خانواده؛ و ثبت و به اشتراک گذاری رویا‌ردازی‌ها، راه حل‌های مفیدی برای کمک به این زنان برای بیان احساساتشان از طریق غیرمستقیم است. با درخواست از آنها که کودک آزار دیده درون خود را به بیرون بکشانند، بینش‌های پنهان آنها درمورد آن مصیبت، خود را نشان می‌دهند. شرکت در هنرهای بیانی اغلب اعضا را قادر می سازد تا با تأثیرات کلی آزار و اذیت خود روبرو شوند و به درک عاطفی از تجربیات گذشته خود برسند.

دانلود کتاب گروه درمانی جرالد کوری

اعضا تشویق می شوند که به کار بر روی بازیابی خاطرات و برخورد با فلاش‌بک‌ها ادامه دهند، که حتی ممکن است بسیار واقعی به نظر برسند، این برای قربانیان خشونت خانگی یک اتفاق رایج است. باید به این زنان یادآوری کرد که آنها دیگر بچه نیستند و این فلاش بک ها فقط خاطره ای از گذشته است. پشتیبانی و اعتبار سنجی ارائه می شود و به مراجعان در شناخت الگوهای دفاعی ناسازگار و ایجاد سبک های مقابله ای سالم تر کمک می شود. تکنیک‌های رفتاری شناختی و تمرین‌های بصری نیز تغییرات مثبت را تسهیل می‌کنند.

فاز نهایی

در جلسات پایانی گروه درمورد خاتمه گروه به زنان هشدار داده می‌شود. من به اعضا کمک می‌کنم تا آنچه را که در گروه اتفاق افتاده است، مرور کنند و همچنین آنچه را که به صورت جداگانه آموخته‌اند و اینکه چگونه می‌توانند اکنون به عملی کردن بینش‌ها و رفتارهای تازه کسب‌شده خود در موقعیت‌های خارج از گروه ادامه دهند.

من یک پرسشنامه ساختاریافته می دهم تا به اعضا کمک کنم تا کنار هم جمع شوند و یادگیری خود را ارزیابی کنند. اعضا پیشرفت خود را ارزیابی می کنند و برنامه های آینده را مشخص می کنند، از جمله اینکه هنوز چه کاری لازم است انجام دهند. آنها به یکدیگر بازخورد می دهند و افراد خاصی را در گروه تعیین می‌کنند که می‌توانند به عنوان یک سیستم پشتیبانی عمل کنند.

کتاب گروه درمانی جرالد کوری ترجمه فارسی

اگرچه افراد از نظر شناختی می‌دانند که گروه در حال پایان است، اما این یک واکنش رایج است که نخواهند به گروه پایان دهند.

اعضا پایان گروه را با به اشتراک گذاری غذا و همچنین شرکت در "پوستر شخصی" جشن می گیرند که در آن هر یک از اعضا می تواند به هر عضو گروه حمایت فردی و بازخورد سازنده بدهد. منطق این تمرین این است که هر یک از اعضا می توانند از بازخوردهای سازنده یا نظرات حمایتی خود برای حمایت و تشویق استفاده کنند.

دانلود کتاب گروه درمانی جرالد کوری فارسی pdf

نتایج گروهی

ایجاد رویه‌های پیگیری در طراحی گروه، مبنایی برای درک ارزش تجربه گروهی و همچنین بهبود فرآیند طراحی برای گروه‌های آینده فراهم می‌کند. در گروه‌های کوتاه‌مدت گزارش‌شده توسط هرمان و شاتزو (1984)، نتایج یک بررسی دانلود کتاب گروه درمانی جرالد کوری 6 ماهه از 28 زن، این فرضیه را تأیید کرد.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز