خبرگزاری کار ایران

شرایط زندگی و دریافت اقامت قبرس شمالی به چه صورت می باشد؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۱۷۵

همواره یکی از دغدغه های اصلی افرادی که به دنبال مهاجرت و یا اخذ اقامت یک کشور ثانویه هستند، انتخاب مقصد مناسب است. بدون شک این افراد به دنبال آرامش، امنیت، ثبات و امکان یک زندگی با رفاه بیشتر هستند و در این مرحله پیشنهاد ما کشور قبرس شمالی است. در ادامه با ما همراه باشید تا مراحل اخذ اقامت قبرس شمالی، شرایط خرید اقساطی ملک در قبرس شمالی و هزینه های زندگی در این کشور زیبا را بررسی کنیم.

مهاجرت و اخذ اقامت قبرس یکی از ارزان ترین انتخاب ها برای ورود به کشور های اروپایی است، از طرفی این پروسه در کوتاه ترین زمان ممکن به نسبت سایر کشورهای اروپایی انجام میگیرد.

به علاوه امنیت بسیار بالا، هزینه های پایین زندگی، اقتصاد در حال رشد، طبیعت و آب و هوای بسیار مناسب و ... همگی باعث شده است، طی سال های اخیر کشور قبرس شمالی به یکی از محبوب ترین مقاصد جهت اخذ اقامت و سرمایه گذاری تبدیل شود.اگر می خواهید درباره کشور قبرس شمالی، شرایط اخذ اقامت، هزینه های زندگی در این کشور و ... بیشتر بدانید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

قبرس شمالی سومین جزیره بزرگ در دریای مدیترانه است. جمعیت این کشور حدود 700 هزار نفر است. زبان مردم ترکی استانبولی است و البته عموم مردم به زبان انگلیسی نیز تسلط دارند. پایتخت این کشور نیکوزیا می باشد که البته بیشتر پایتخت اداری و سیاسی این کشور است و دو شهر محبوب قبرس برای سرمایه گذاری و مهاجرت، شهر فاماگوستا و گیرنه است.

مراحل اخذ اقامت قبرس شمالی

یکی از روش های ساده و راحت جهت اخذ اقامت این کشور، خرید ملک و سرمایه گذاری می باشد. از مزیت های اصلی این روش علاوه بر دریافت اقامت این کشور، میتوان به سود سرمایه گذاری بسیار خوب آن نیز اشاره نمود.

مراحل مهاجرت به قبرس شمالی و اخذ اقامت این کشور از طریق خرید ملک، بسیار ساده و سریع انجام میگیرد و شرایط آن به صورت زیر است:

  • خرید ملک متناسب با تعداد افرادی که قصد اخذ اقامت دارند

یکی از مزیت های اصلی قبرس این است که مشابه ترکیه، دبی و ... دولت هیچ محدودیت و حداقلی برای فرد سرمایه گذار جهت ارائه اقامت ندارد و شما میتوانید حتی با خرید یک واحد 45 هزار پوندی نیز اقامت خود را دریافت کنید. تنها شرطی که وجود دارد این است که متراژ واحد با تعداد افرادی که قصد دریافت اقامت دارند، یک رابطه ی اصولی داشته باشد. برای مثال، یک خانواده 4 نفره حداقل باید یک واحد دو خوابه تهیه نمایند.

لازم به ذکر است شروع قیمت واحد ها به شرح زیر می باشد:

سوئیت: 45 هزار پوند / تک خوابه: 52 هزار پوند / دوخوابه: 60 هزار پوند

واحد های ویلایی : 120 هزار پوند انگلستان

و البته برای تمامی واحد ها شرایط خرید اقساطی ملک نیز وجود دارد.

عموما شرایط اقساطی برای واحد های در حال ساخت به شرح زیر می باشد:

30 درصد پیش پرداخت / 40 درصد تا زمان تحویل کلید / 30 درصد بعد از تحویل کلید دوساله بدون بهره

و برای واحد های آماده تحویل:

50 تا 70 درصد پیش پرداخت و تحویل کلید / 50 تا 30 درصد باقی مانده بعد از تحویل کلید دو ساله بدون بهره می باشد.

لازم به ذکر است که اخذ اقامت حتی با پرداخت 30 درصد اولیه یک واحد در حال ساخت نیز امکان پذیر است.

  • شروع پروسه اقامت

پس از خرید ملک و عقد قرارداد با کمپانی سازنده پروسه اقامت آغاز میشود. پس از ثبت قرارداد در دولت، انجام آزمایشات پزشکی، بازگشایی حساب بانکی، ارائه ترجمه مدارک و عدم سوء پیشینه و طی شدن پروسه اداری، اقامت دائم خانوادگی خود را در عرض یک ماه کاری دریافت میکنید. لازم به ذکر است این اقامت از نوع دائم است ولی مشروط به تملک ملک است، یعنی تا زمانی که شما سرمایه گذاری خود را داخل کشور قبرس حفظ کرده اید، اقامت برقرار است.

شرایط زندگی و دریافت اقامت قبرس شمالی به چه صورت می باشد؟

هزینه های زندگی در قبرس شمالی

اما مورد بعدی که همواره برای متقاضیان مهاجرت و اخذ اقامت قبرس شمالی مطرح هست، آگاهی از هزینه های زندگی در این کشور است. مسلما با توجه به سبک زندگی هر شخص میزان هزینه های زندگی متفاوت می باشد اما بهترین راه برای برآورد هزینه های زندگی در کشور قبرس شمالی افزودن 15 تا 20 درصد به مقدار هزینه های زندگی فرد متقاضی در ایران می باشد.

به طور کلی هزینه زندگی در قبرس شمالی نسبت به کشورهای اروپایی ارزان تر و مقرون به صرفه تر است. به طور عمومی هزینه ی ماهانه برای یک سطح زندگی متوسط رو به بالا، برای خانواده 3 نفره حدودا بین 450 تا 500 دلار و خانواده 4 نفره 500 تا 600 دلار برآورد می شود که البته بدون احتساب هزینه مسکن و شهریه دانشگاه می باشد.

در کل هزینه های خرید ملک و اتومبیل در این کشور به پوند انگلستان است ولی خوشبختانه هزینه های زندگی روزمره در قبرس شمالی به لیر ترکیه است.

در این مقاله سعی کردیم تا تمام اطلاعات مربوط به مراحل اخذ اقامت قبرس شمالی، شرایط خرید اقساطی ملک در قبرس و هزینه های زندگی در قبرس شمالی را در اختیار شما قرار دهیم اما مهاجرت به یک کشور دیگر و اخذ اقامت دائم در آن کشور نیازمند آگاهی‌های بیشتری است و نیاز به مشورت‌ با افراد متخصص دارد. مجموعه رادمان مدیترانه با بیش از 9 سال تجربه تخصصی و صدها پرونده موفق افتخار آن را دارد که شما را در مسیر سرمایه گذاری امن و پرسود و یا مهاجرتی آسان همراهی نماید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز