خبرگزاری کار ایران

با لوستر سنتر خونه خودتو اشرافی کن

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۹۲۳۸

لوستر وسیله ای است که علاوه بر کاربردی که دارد حالت تزیینی نیز دارد. ابداع این وسیله روشنی به هشت قرن پیش در اروپا باز می‌گردد. نقاشی های باقی مانده از گذشته نشان می‌دهد لوستر فقط در خانه اشراف و ثروتمندان اروپایی وجود داشته است و در خانه افراد معمولی استفاده نمی‌شده است

تاریخچه

لوستر وسیله ای است که علاوه بر روشنایی که به خانه می‌بخشد حالت تزئینی نیز دارد. ابداع این وسیله به هشت قرن پیش در اروپا باز می‌گردد. نقاشی های باقی مانده از گذشته نشان می‌دهد این وسیله روشنایی فقط در خانه اشراف و ثروتمندان اروپایی وجود داشته است و در خانه افراد معمولی استفاده نمی‌شده است و این خود نشان می‌دهد که در گذشته خانه ای که در آن  لوستر وجود داشته نشان دهنده شکوه و ثروت صاحب خانه بوده است. اما امروزه با گسترش و تنوع در کیفیت می‌شود  این وسیله را در بیشتر خانه ها یافت. امروزه نیز وسایل روشنایی علاوه بر روشن کردن خانه زیبایی و شکوه خاصی به خانه می‌بخشد. با گذشت زمان لوستر سقفی و دیواری ابداع شدند که لازم به ذکر است این روزها نوع سقفی آن بسیار پرطرفدار تر است.

انواع لوستر

لوستر کریستالی انواع مختلفی از نظر اندازه، کیفیت و ساخت دارد، یکی از آن‌ها لوسترسقفی کریستالی است که سایزهای متفاوتی دارد، به یاد داشته باشید حتما لوستر خریداری شده باید متناسب با متراژ و میزان نیاز خانه شما به نور باشد. برای خرید کاربردی و متناسب با منزلتان حتما ادامه مقاله را مطالعه کنید

لوستر کریستالی شاخه ای، اگر به دنبال محصول روشنایی می‌گردید که بتوانید تعداد لامپ های به کار رفته در آن را با نیاز خانه خود تنظیم کنید نوع شاخه ای بهترین گزینه برای خرید است زیرا این وسیله شاخه، شاخه است و تعداد شاخه های آن متنوع می‌باشد و شما بسته به نیازتان میتوانید محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

کریستالی کلاسیک، این نوع لوستر به وسیله کریستالی هایی به سقف متصل می‌شود و بیشتر برای سقف های کوتاه مناسب می‌باشد. نوع کریستالی کلاسیک نسبت به نوع شاخه‌ای قیمت پایین تری دارد و بسیار شیک و کارآمد نیز می‌باشد.

لوستر کریستالی گرد که انواع و اشکال مختلفی دارد. به عنوان مثال نوع سقفی مربعی، سقفی مستطیل و ... این لوسترها کاملا با فضای منزلتان هماهنگ و متناسب می‌باشند و می‌توانند انتخاب مناسبی برای افراد سخت پسند باشند.

لوستر سقفی آبشاری، همان طور که از اسمش پیداست طراحی آن به صورت آبشار می‌باشد. این نوع متناسب با خانه هایی با سقف های بلند ساخته شده است. تعداد کریستال های به کار رفته شده در این نوع بیشتر می‌باشد و همین امر سبب شده که نوع آبشاری از سایر لوسترها گران تر باشد. توجه داشته باشید اگر در خانه خود راه پله دارید که به صورت پیچ در پیچ است این نوع آبشاری انتخاب بسیار مناسبی برای روشن کردن راه پله های شما به شمار می‌آید.

با ما نور را به خانه ببرید

این روزها تنوع محصولات روشنایی در شهر های بزرگ و وجود جنس های تقلبی خرید جنس اصل و باکیفیت که رنگی ثابت و عمری طولانی داشته باشد را بسیار سخت کرده است و از سوی دیگر تنوع کم محصولات روشنایی در شهرستان ها سبب شده مشتری به اجبار محصولی را تهیه کند که باب میلش نیست. فروشگاه  اینترنتی سنتر ارائه دهنده انواع محصولات روشنایی، باکیفیتی ممتاز و تنوع بالا این امکان را به مشتری می‌دهد از هر کجای ایران عزیز محصولی با کیفیت و کاربردی با قیمتی مناسب را تهیه کند.

با لوستر سنتر خونه خودتو اشرافی کن

لوستر
پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز