خبرگزاری کار ایران

قسمت دوم فصل دوم جوکر منتشر شد

دانلود قسمت 2 فصل 2 جوکر فصل دوم قسمت دوم { کامل با حجم نیم رایگان }

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۲۰۸

برای شما دانلود جوکر فصل دوم قسمت دوم ۲ کامل بصورت قانونی با حجم نیم رایگان می توانید به دانلود رئالیتی شو مسابقه و سریال جوکر فصل 2 قسمت 2 با کیفیت عالی بپردازید.

به گزارش خبرگزاری ایلنا  رئالیتی شو و سریال جوکر فصل جدید با حضور سیامک انصاری به عنوان میزبان که ساخته احسان علیخانی و  که با استقبال شدید کاربران مواجهه شده است را آماده دانلود کرده ایم که در ادامه می توانید دریافت کنید.

شرکت کنندگان جوکر فصل دوم قسمت دوم

  1. ایمان صفا
  2. عباس جمشیدی
  3. هومن برق‌نورد
  4. بهنام تشکر
  5. آرش نوذری
  6. سپند امیرسلیمانی
  7. شهرام قائدی
  8. وحید آقاپور

 

===============

برای دانلود جوکر فصل دوم قسمت ۲ دوم روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید.

دانلود سریال جوکر فصل دوم 2 قسمت دوم

=================

 

داستان مسابقه جوکر

در هر فصل آن ۸ هنرمند، ۶ ساعت زمان دارند تا ‌در یک خانه مجهز با تمام امکانات، با برنامه‌های مختلف یکدیگر را بخندانند و از بازی حذف کنند، بدون این که خودشان ‌بخندند.‌ به همین سادگی و بامزگی!

دانلود قسمت 2 فصل 2 جوکر فصل دوم قسمت دوم { کامل با حجم نیم رایگان }

درباره جوکر فصل 2 قسمت 2

هرگاه نام جوکر به میان می‌آمد، بسیاری به یاد فیلم سینمایی جوکر با بازی واکین فینیکس می‌افتند. حالا اما هر وقت اسم «جوکر» می‌آید، نگاه‌ها به سمت جوکر ایرانی می‌چرخد. مسابقه‌ای بسیاری جذاب که مخاطبان زیادی را جذب کرده و کل خنده داره.

در این رقابت جذاب و مفرح، تعدادی از چهره های مشهور هنری، ورزشی ، اجتماعی و... در یک اتاق در بسته برای ‌خنداندن یک دیگر رقابت می کنند، اما چالش اصلی این جاست که خودشان نباید بخندند. سریال جوکر با الگوبرداری از نمونه های موفق خارجی ساخته شده است. این سریال با کارگردانی حامد میرفتاحی در سال 1400 به تهیه کنندگی امیرحسین بزرگ زادگان و محسن نجفی تولید شده است.

در این قسمت از سریال جوکر وحید آقاپور، ایمان صفا، هومن برق نورد، شهرام قائدی، سپند امیرسلیمانی، عباس جمشیدی، آرش نوذری و بهنام تشکر به هنرمندی پرداخته اند. برای دانلود سریال جزیره قسمت 11 اینجا کلیک کنید.

فضای ضبط برنامه، خانه‌ای است که همه امکانات لازم را در اختیار شرکت‌کنندگانش می‌گذارد. از آب و غذا گرفته تا لباس و وسایلی که ممکن است لازمشان شود. دور تا دور این خانه، چهل دوربین کوچک و بزرگ کاشته شده تا کوچک‌ترین نشانه‌های لبخند و خنده را شکار کنند. از طرفی، سیامک انصاری به همراه تیم پشتیبانی (که البته ما تیم را در نمایش نمی‌بینیم)، در اتاق دیگری نشسته‌اند و تمام تصاویر دوربین‌ها را رصد می‌کنند. هر بازیکن یک اجرا به نام جوکر تایم دارد که در آن زمان می‌تواند از هر روشی برای خنداندن دیگران استفاده کند و همه موظف‌اند روبه‌روی او بنشینند و به او توجه کنند. هر شرکت‌کننده‌ای که بخندد، بار اول کارت زرد به معنای اخطار و بار دوم کارت قرمز به معنای اخراج را دریافت می‌کند و مجبور است بازی را ترک کند.

این هفته سریال جوکر فصل دوم 2 قسمت دوم یکروز زود متشر شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز