خبرگزاری کار ایران

دانلود قسمت چهارم سریال جوکر [ قسمت 4 جوکر ] 100% کامل

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۱۸۵۴

دانلود قسمت چهارم سریال جوکر قسمت 4 و آخر فصل اول کامل و قانونی غیر رایگان با ترافیک نیم بها که در ادامه می توانید به دانلود رئالیتی شو و مسابقه جوکر قسمت 4 چهارم ۴ با کیفیت عالی بپردازید.

به گزارش خبرگزاری ایلنا  به نقل از مجاز دانلود قسمت 4 جوکر قسمت چهارم ۴ به کارگردانی احسان علیخانی روز دوشنبه 29 آذر 1400 منتشر می شود که در ادامه می توانید دریافت کنید. رئالیتی شو مسابقه و سریال جوکر به کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی در سال 1400 ساخته شده است. با فضایی کمدی و متفاوت با  چند تن از چهره های معروف ورزشی، هنری، اجتماعی و ... باید یکدیگر را در یک اتاق دربسته بخندانند و چالش اصلی این رقابت جذاب و مفرح این است که خود آن ها نباید به خنده بیفتند. که در ادامه می توانید قسمت آخر جوکر قسمت 4 فصل اول را دریافت کنید.

************************

برای دانلود قسمت 4 سریال جوکر قسمت ۴ چهارم روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید.

دانلود سریال جوکر قسمت 4 چهارم

************************

 

خلاصه داستان قسمت 4 جوکر

در قسمت چهارم رقابت بین امین حیایی، سام درخشانی، هومن حاجی عبداللهی، سهیل مستجابیان و رضا نیکخواه همچنان ادامه دارد و برندهٔ این رقابت هشت نفره مشخص خواهد شد.

دانلود قسمت چهارم سریال جوکر [ قسمت 4 جوکر ] 100% کامل

نظر برخی کاربران در مورد قسمت 4 جوکر

  • من پدری دارم که سخت میخنده و حوصله برنامه نگاه کردن نداره ولی این برنامه رو با شوق دنبال میکنه
  • داشتم فکر میکردم چقدر خوب میشد اگر پژمان جمشیدی و سام درخشانی و محسن کیایی هم گروه میشدن قطعا خیلی بمب میشد.
  • فکر کن، حامد آهنگی برای فصل بعد باشه
  • عالی خیلی خنده داره من خیلی باهاش میخندم عالیه
  • به نظر من سهیل خیلی خلاقه و واقعا خیلی سخت بود که از جوکر تایمش بدون خنده بیای بیرون
  • خیلی باحاله اگه پژمان جمشیدی هم بیاد خیلی خوب میشه و اینکه قسمت چهارمش هم خیلی طول کشید تا بیاد.
  • خدا حفظتون کنه بعد یه مدت طولانی بعد مرگ مادرم .الان با وجود برنامتون ازته دلم خندیدم ودعاتون کردم خدا نگهدار تک تک تون باشه مهربانهای سینما
  •  امین و سام این قسمت حذف اگر به آنچه خواهید دید قسمت ۳ توجه کنید میفهمید اونجا که آقای نیکخواه داشتن شعر می خوندن و میگفتن مخلص همه طرفدارام نیکخاهیا سام و امین اون پشت پیش سیامک داشتن می‌خندیدن.

بازیگران قسمت سوم جوکر

در این سریال امین حیایی، سام درخشانی، امیرمهدی ژوله، بیژن بنفشه خواه، هومن حاجی عبدالهی، امیر کاظمی، سهیل مستجابیان و غلامرضا نیکخواه به هنرمندی پرداخته‌اند.

بیوگرافی سام درخشانی در قسمت ۳ جوکر

سام درخشانی (زادهٔ ۳۱ تیر ۱۳۵۴ تهران) مجری، بازیگر سینما، و تلویزیون ایران است. دارای دیپلم علوم تجربی و دانشجوی انصرافی تئاتر است. او در آموزشگاه بازیگری سمندریان یک دوره بازیگری گذرانده‌است و با مجموعه شب زدگان به دنیای بازیگری پا گذاشت. او مدتی مجری مسابقه تلویزیونی ایران بود.

سام درخشانی رابطه بسیار خوبی با بسیاری از هنرمندان دارد اما رفاقت دیرینه او با کامبیز دیرباز و پژمان بازغی زبانزد همه اهالی دنیای هنر و طرفداران او است.

در سال 1379 که 25 ساله بود با فیلم دلباخته اولین بازی خود را در سینما تجربه کرد تا اینکه با سریال با من بمان سال 79 و خانه پدری سال 80 به شهرت رسید. علاقه زیادی به ورزش فوتبال دارد و از طرفداران دوآتیشه تیم فوتبال استقلال تهران است. همچنین توصیه می کنم به دانلود قسمت 9 نهم سریال جزیره از اینجا بپردازید.

سام درخشانی و همسرش عسل امیرپور از یک میهمانی خانوادگی آغاز شد که بعد از مدتی رفت و آمد منجر به شناخته بیشتر و در نهایت ازدواج آقای بازیگر گردید. سام درخشانی 26 خرداد ماه سال 1394 خبر ازدواجش را به صورت رسمی اعلام کرد و عسل امیرپور همسر آقای بازیگر است.  عسل امیرپور متولد سال 1362 درتهران، ورزشکار است فارغ التحصیل رشته نقاشی در مقطع کارشناسی است، او علاوه بر نقاشی ورزشکار حرفه ای نیز میباشد و بعنوان مربی بدنسازی مشغول بکار است.

مجموعه تلویزیونی شب زدگان اولین تجربه حضورش در تلویزون بود. درخشانی در فیلم های سینمایی: مرده خور، نیلگون، خوب بد جلف ۲: ارتش سری، پالتو شتری، تگزاس ۲، پاستاریونی، تخته گاز، دشمن زن، خجالت نکش، تگزاس، خوب بد جلف، هوس، باج، عروس برفی، ارثیه پرماجرا، مسیر روشن، سرسپرده، دلواپسی، پسری شبیه بابا، تکیه بر خورشید، شکار روباه، نطفه شوم، آنجا که زاده شدم، ردپایی در بزرگراه، عروس زندان، به نام گل سرخ، صحنه جرم ورود ممنوع، شهر آشوب، جدا افتاده، دلباخته، طلسم طلایی، سریال های تلویزیونی: شب زدگان، با من بمان، همسفر، خانه پدری، دریایی ها، روزهای اعتراض، ما چند نفر، سال های برف و بنفشه، ساعت شنی، روزهای زیبا، در چشم باد، دارا و ندار، خسته دلان، نابرده رنج، شهر دقیانوس، مثل شیشه، راستش را بگو، رؤیای گنجشک ها، پژمان، ماتادور، دولت مخفی، آوای باران، همه چیز آنجاست، پشت بام تهران، زاویه هفتم، هشت و نیم دقیقه، گسل، لیسانسه ها ۲ نمایش های خانگی: شام ایرانی، خوب، بد، جلف: رادیواکتیو، شبهای مافیا، ملکه گدایان (اختصاصی فیلیمو)، تئاتر: ۳۰دی۹۵ (احسان حاجی پور) حضور داشته است. درخشانی سابقه اجرای مسابقه ایران را نیز در کارنامه هنری خود دارد. او ازدواج کرده و دو فرزند به نام های برکه و برسام دارد. در ادامه توصیه می کنم به دانلود قسمت 10 دهم سریال نیسان آبی بپردازید.

سام درخشانی از سال 1392 با پژمان جمشیدی در سریال پژمان درخشیدند از آن زمان بعنوان یک زوج هنری در بسیاری از سریال ها و فیلم ها باهم حضور داشتند

از دانلود قسمت ۴ چهارم جوکر قسمت 4 و تماشای آن لذت ببرید.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز