خبرگزاری کار ایران

دانلود قسمت نهم سریال جزیره [ قسمت 9 جزیره ] 100% کامل

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۱۳۳۶

دانلود سریال جزیره قسمت 9 نهم کامل و قانونی غیر رایگان که در ادامه می توانید به دانلود قسمت 9 سریال جزیره قسمت ۹ نهم island با کیفیت عالی و ترافیک نیم بها بپردازید.

به گزارش خبرگزاری ایلنا به نقل از مجاز دانلود سریال جزیره  قسمت 9  نهم که یکشنبه در تاریخ 28 آذر 400 منتشر می شود ساخته سیروس مقدم که تا اینجای کار مورد توجه مخاطبین قرار گرفته است و در خلاصه قسمت ۹ جزیره آمده است که: صحرا سرخورده و بدحال باید خود را برای رفتن به زندان آماده کند. این درحالی است که ارشد توسط پزشکان به خواب مصنوعی رفته است صحرا تصمیم می گیرد که به تلافی رفتار تحقیر آمیز ارشد، خود را قدرتمند سازد و انتقام بگیرد، به همین دلیل مسیر زندگی اش را عوض می کند و... برای دانلود قسمت 9 جزیره قسمت نهم کامل و قانونی غیر رایگان با کیفیت عالی و ترافیک نیم بها به لینک زیر مراجعه کنید.

************************

برای دانلود قسمت 9 نهم سریال جزیره روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید.

دانلود قسمت 9 نهم سریال جزیره

************************


دانلود قسمت نهم سریال جزیره [ قسمت 9 جزیره ] 100% کامل

 

نظرات کاربران در مورد قسمت ۹ جزیره

  • امیر مقاره فوق العاده است
  • خدا کنه پاپوشی که گلرخ درست کرده رو انتخاب نکنه
  • نباید اینطوری میشد دلم خیلی برای صحرا و ارشد میسوزه اونجایی که ارشد چنگال رو کرد تو دستش اونجا هایی که ارشد و صحرا گریه میکردن دلم برای جفتشون کباب شد امیدوارم دوباره به هم برسن
  • عالی بود ممنون از همه به ویژه حسام منظور
  • خیلی خوب من که عاشقش شدم اما واقعن غم انگیز بود خیلی گریه داشت من وسطش بغضم میگرفت
  • من عاشق فیلم های امیر مقاره و شادی مختاری هستم به نظرم بهترین بازیگران هستند
  • خداکنه دوباره به هم برسن من که این قسمت را دیدم کلی ناراحت شدم و گریه کردم
  • فکر کنم بیماری ارشد دیستروفی عضلانی باشه که تو سن ۳۰سالگی بر اثر مشکلات قلبی تنفسی میمیرند
  • صحرا ام اس داره ارشد اونجایی که داشت میخورد زیر لب گفت نرو و گریه نکن

بازیگران سریال جزیره قسمت 9

در این سریال محمدرضا فروتن، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، حسام منظور، غزل شاکری، حمیدرضا پگاه، سامیه لک، بهنام تشکر، کاظم سیاحی، مینا وحید، مهدی احمدی، امیر کاظمی، رویا جاویدنیا، السا فیروز آذر، زهیر یاری، شهروز دل افکار، پاوان افسر، شکوفه هاشمیان، شراره رنجبر، مژده دایی، مبیناسادات طبایی، قاسم یوردخانی، اکبر زنجانپور، بیتا فرهی، عزت الله رمضانی فر، امید روحانی، پوراندخت مهیمن، شیرین بینا، رضا رویگری، امیر مقاره , شادی مختاری به هنرمندی پرداخته‌اند.

بیوگرافی بهنام تشکر بازیگر سریال جزیره

کاظم سیاحی (۱۳۵۷ در تهران) صداپیشه، عروسک‌گردان، بازیگر و کارگردان تئاتر ایرانی است. وی فارغ‌التحصیل بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است. او صداپیشهٔ شخصیت جیگر در مجموعه تلویزیونی کلاه قرمزی است. او همچنین در فیلم سینمایی شهر موش‌های ۲ صداپیشگی دو شخصیت را برعهده داشته‌است. سیاحی با بازی در سریال لیسانسه‌ها و فوق لیسانسه‌ها به کارگردانی سروش صحت قدم تازه ای در بازیگری برای خود برداشت، او همچنین در سریال نمایش خانگی کرگدن در نقش مارک ایفای نقش کرد. آخرین کار سینمایی سیاحی فیلم جهان با من برقص می‌باشد.

بعد از 5 سال فعالیت حرفه ای در تئاتر با سریال کوچه آقاقیا به کارگردانی رضا عطاران در سال 1381 جلوی دوربین رفت تا اینکه کم کم به سمت صداپیشگی رفت. برای دانلود قسمت 9 نهم سریال نیسان آبی اینجا کلیک کنید.

نوروز سال 88 بود که با ویژه برنامه کلاه قرمزی در قالب مجموعه تلویزونی با عروسک جیگر که صداپیشگی آن برعهده وی بود بسیار موفق ظاهر شد.

سینما را بصورت حرفه ای در سال 92 با فیلم طبقه هساس به کارگردانی کمال تبریزی شروع کرد و با سریال لیسانسه ها در نقش رحیم در سال 95 چهره اش مشهور شد.

همچنین در فیلم سینمایی شهر موش های ۲ صداپیشگی دو شخصیت را برعهده داشته است. اولین حضور او به عنوان بازیگر در سریال های بدون شرح و کوچهٔ اقاقیا بود. با نقش آفرینی در سریال لیسانسه ها و فوق لیسانسه ها بیشتر شناخته شد.نقش آفرینی در طبقه هساث، اروند، جهان با من برقص، مجوز خروج، سریال های شرایط خاص، یادداشت های یک زن خانه دار، میدان سرخ و کرگدن (نمایش خانگی) از دیگر کارهای او هستند. همچنین توصیه می کنم برای دانلود سریال جوکر قسمت 4 چهارم اینجا کلیک کنید. همچنین توصیه می کنم برای دانلود سریال جوکر قسمت 4 چهارم اینجا کلیک کنید.

وی در واکنش به خبر ممنوع التصویر شدن جیگر که از شبکه بی بی سی پخش شد، در این مورد گفت : آن زمانی که این خبر را شنیدم من ایران نبودم و واقعاً از شنیدن این خبر تعجب کردم. البته بعد از اینکه برگشتم تکذیب شده بود اما در همان بحبوحه انتشار این خبر همه سوالم این بود که چرا؟ چرا؟ چرا؟

اگر کلاه قرمزی ۹۲ را دیده باشید حتما با ما هم عقیده هستید که جیگر با همه عروسک ها فرق دارد. شاید , یکی از دلایلش هم عصبانی بودنش باشد. اینکه زود از کوره در می رود و سر همه داد می زند.

امیدوارم از دانلود قسمت 9 سریال جزیره قسمت ۹ نهم و تماشای آن لذت ببرید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز