خبرگزاری کار ایران

دانلود قسمت هفتم سریال جزیره [ قسمت 7 جزیره ] *نسخه کامل*

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۳۰۵

دانلود سریال جزیره قسمت 7 هفتم کامل و قانونی غیر رایگان که در ادامه می توانید به دانلود قسمت 7 سریال جزیره قسمت هفتم ۷ island با کیفیت عالی و ترافیک نیم بها بپردازید.

به گزارش خبرگزاری ایلنا سریال جزیره در ژانر درام-اجتماعی و خانوادگی به کارگردانی «سیروس مقدم»، نویسندگی «علی طالب آبادی» و تهیه کنندگی «منوچهر محمدی» و «امیرحسین حیدری»، که دومین ساخته سیروس مقدم در شبکه نمایش خانگی است که دانلود قسمت هفتم سریال جزیره قسمت 7 در روز یکشنبه 14 آذر 1400 ساعت 8 صبح منتشر می شود که در ادامه می توانید با کیفیت عالی و ترافیک نیم بها دریافت کنید.

************************

برای دانلود قسمت 7 هفتم سریال جزیره روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید.

دانلود سریال جزیره قسمت 7

************************


دانلود قسمت هفتم سریال جزیره [ قسمت 7 جزیره ] *نسخه کامل*

بازیگران سریال جزیره قسمت 7

در این سریال محمدرضا فروتن، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، حسام منظور، غزل شاکری، حمیدرضا پگاه، سامیه لک، بهنام تشکر، کاظم سیاحی، مینا وحید، مهدی احمدی، امیر کاظمی، رویا جاویدنیا، السا فیروز آذر، زهیر یاری، شهروز دل افکار، پاوان افسر، شکوفه هاشمیان، شراره رنجبر، مژده دایی، مبیناسادات طبایی، قاسم یوردخانی، اکبر زنجانپور، بیتا فرهی، عزت الله رمضانی فر، امید روحانی، پوراندخت مهیمن، شیرین بینا، رضا رویگری، امیر مقاره , شادی مختاری به هنرمندی پرداخته‌اند.

بیوگرافی سامیه لک بازیگر سریال جزیره

سامیه لک (متولد ۹ خرداد ۱۳۵۹ در شهر ری) بازیگر سینما تلویزیون اهل ایران است. او با ایفای نقش در مجموعه مرگ تدریجی یک رؤیا به شهرت رسید از آثار دیگر او می‌توان به آنام و آقازاده اشاره کرد.

اولین بار در سال 1385 وقتی 26 ساله بود از طریق دوستی در تست کار جدید فریدون جیرانی شرکت کرد و توانست در سریال مرگ تدریجی یک رویا بازی کند این اتفاق در حالی رخ داد که وی هیچ تجربه قبلی نداشته و حتی کلاس هم نرفته بود اما کنار چهره هایی چون دانیال حکیمی و ستاره اسکندری بازی کرد.

بازی در نقش مارال عظیمی در سریال مرگ تدریجی یک رویا او را شناخته تر کرد پس با سریال شبکه خانگی قلب یخی در سال 89 معروفیت اش تکمیل شد.

سال 96 در سریال آنام بازی کرد و با سریال ترور خاموش سال 98 دوباره در قاب تلویزیون حضور پیدا کرد. قسمت هفتم سریال جزیره با کیفیت عالی در بالا قابل دریافت است.

سامیه لک در 19 سالگی ایران را به مقصد امارات (دبی) ترک کرد ، آنجا همزمان با تحصیل وارد کار برگزاری سمینار شد سپس خانواده نیز به دبی نقل مکان کردند.

یکی از خصوصیات اخلاقی ام اینه که همه ی آدم ها را دوست دارم و تابحال بد کسی را نخواستم و دلم نمی خواهد دل کسی را بشکنم.

لک در فیلم های سینمایی زیر نظر، نیل، آقازاده و ناک اوت حضور داشته است.

چند خواهر و برادر دارید؟ یک خواهر دارم که چند سالی از من کوچکتر است هر چند که ما به لحاظ اخلاقی با هم بسیار متفاوت هستیم اما به هم بسیار وابسته و علاقه مندیم، من و خواهرم در امارات تحصیل می کنیم. سامیه لک دوست دارد در زندگی شخصی اش به چه چیزی برسد؟ آرامش و خوشبختی…

چند سال است خارج از ایران زندگی می کنید؟ حدود شش سالی می شود که در کشور امارات زندگی می کنم. چرا به این کشور رفتید؟ برای ادامه تحصیل به دبی رفتم و در رشته مهندسی معماری در آن کشور مشغول به تحصیل شدم. قسمت 7 جزیره کامل درج شده است.

قصد دارید از این به بعد بازیگری را به طور حرفه ای دنبال کنید یا…؟ اگر کار خوبی به من پیشنهاد شود چرا که نه… بازیگری حرفه ای است که به تو اجازه می دهد جای خیلی ها قرار بگیری، اتفاقی که در شرایط عادی در زندگی ات نمی افتد، در هر حال من همیشه از خدا می خواهم آن چیزی را به من بدهد که لیاقتش را دارم. مطمئن باشید اگر لیاقتش را داشته باشم و به صلاحم باشد در این حرفه می مانم.

امیدوارم از دانلود قسمت 7 سریال جزیره قسمت هفتم ۷ و تماشای آن لذت ببرید.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز