خبرگزاری کار ایران

دانلود قسمت پنجم سریال جزیره [ قسمت 5 جزیره ] کامل ترافیک نیم بها

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۲۱۲

دانلود سریال جزیره قسمت 5 پنجم کامل و قانونی که در ادامه می توانید به دانلود قسمت 5 سریال جزیره قسمت پنجم ۵ island با کیفیت عالی و ترافیک نیم بها بپردازید.

به گزارش خبرگزاری ایلنا سریال جزیره در ژانر درام-اجتماعی و خانوادگی به کارگردانی «سیروس مقدم»، نویسندگی «علی طالب آبادی» و تهیه کنندگی «منوچهر محمدی» و «امیرحسین حیدری»، که دومین ساخته سیروس مقدم در شبکه نمایش خانگی است که دانلود قسمت پنجم سریال جزیره قسمت 5 در روز یکشنبه 30 آبان 1400 ساعت 8 صبح منتشر می شود که در ادامه می توانید با کیفیت عالی و ترافیک نیم بها دریافت کنید.

************************

برای دانلود سریال جزیره قسمت 5 روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید.

دانلود قسمت پنجم سریال جزیره قسمت 5

************************

دانلود قسمت پنجم سریال جزیره [ قسمت 5 جزیره ] کامل ترافیک نیم بها

بازیگران سریال جزیره قسمت 5

در این سریال محمدرضا فروتن، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، حسام منظور، غزل شاکری، حمیدرضا پگاه، سامیه لک، بهنام تشکر، کاظم سیاحی، مینا وحید، مهدی احمدی، امیر کاظمی، رویا جاویدنیا، السا فیروز آذر، زهیر یاری، شهروز دل افکار، پاوان افسر، شکوفه هاشمیان، شراره رنجبر، مژده دایی، مبیناسادات طبایی، قاسم یوردخانی، اکبر زنجانپور، بیتا فرهی، عزت الله رمضانی فر، امید روحانی، پوراندخت مهیمن، شیرین بینا، رضا رویگری، امیر مقاره , شادی مختاری به هنرمندی پرداخته‌اند.

بیوگرافی غزل شاکری بازیگر سریال جزیره

غزل شاکری (زادهٔ ۲۲ اسفند ۱۳۵۶) بازیگر سینما و تئاتر و طراح صحنه و لباس ایرانی است. او فعالیت در سینما را از سال ۱۳۶۶ با فیلم ماهی به کارگردانی کامبوزیا پرتوی آغاز کرد. او بیشتر به خاطر بازی در نقش گلنار در فیلمی به همین نام شناخته می‌شود. او این فیلم را در ده سالگی خود بازی کرده‌است.[۱] از جمله سوابق هنری وی می‌توان به ایفای نقش در فیلم‌هایی نظیر «ماهی» (کامبوزیا پرتوی، ۱۳۶۶)، «گلنار» (کامبوزیا پرتوی، ۱۳۶۷)، «وقتی همه خواب بودند» (فریدون حسن پور، ۱۳۸۴)، «آینه‌های روبرو» (نگار آذربایجانی) و طراحی صحنه و لباس فیلم‌های «وقتی همه خواب بودند» و «آینه‌های روبرو» است. غزل شاکری با درخشش سریال شهرزاد (حسن فتحی) موفقیت سال‌های پیشین خود را مجدداً تکرار کرد. از فعالیت‌های موسیقایی وی می‌توان به بازخوانی تصنیف حدیث آشنایی اثر حبیب‌الله بدیعی و با خوانندگی پوران و تک خوانی ریتمیک با عنوان قلک اشاره کرد. غزل شاکری دختر فرشته طائرپور، تهیه‌کننده و فیلم‌نامه‌نویس سینما است.

او لیسانس طراحی صنعتی را از دانشگاه آزاد کسبی نمود و پس از آغاز طراحی داخلی وارد طراحی صحنه شد. غزل شاکری مجرد بوده و تاکنون هم ازدواج نکرده است و فرزندی ندارد.

اولین نقش آفرینی غزل شاکری در فیلم مرگ ماهی به کارگردانی مرحوم کامبوزیا پرتوی در سال 1366 و همکاری با مادرش در 9 سالگی بوده است. او یک سال بعد زمانی که ده ساله بود، در فیلم گلنار کنار بزرگانی از عرصه هنر چون شهلا ریاحی و اکبر دودکار ایفای نقش نمود و به شدت مشهور شد. لباس های گلنار، دستمال آبی و عروسک ها در دفترخانه ادبیات نگهداری می شوند. غزل شاکری در سال 67 زمانی که تنها ده سال داشت در فیلم گلنار نقش آفرینی کرد.

در سریال شهرزاد ایفاگر نقش آذر گل دره ای معشوقه فرهاد ( مصطفی زمانی ) در دوران جدایی از شهرزاد بود.

ایشان در سریال بانوی عمارت در نقش بهجت الملوک بازی زیبایی داشته و این مجموعه جزو کارهای موفق او و اولین حضور غزل شاکری در یک سریال تلویزیونی محسوب می شود.

سریال «جیران» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه از سریال های تاریخی است که در آن به ایفای نقش پرداخته است. 

دانلود قسمت پنجم سریال جزیره [ قسمت 5 جزیره ] کامل ترافیک نیم بها

سریال نیسان آبی

سریال نیسان آبی ساخته منوچهر هادی در ژانر کمدی و خانوادگی است و بازیگران مشهوری چون حسین یاری و مهران غفوریان و... در او به ایفای نقش پرداخته اند که در ادامه می توانید قسمت جدید آن را دانلود کنید.

دانلود قسمت 6 ششم سریال نیسان آبی

امیدوارم از دانلود قسمت 5 سریال جزیره قسمت پنجم ۵ و تماشای آن لذت ببرید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز