خبرگزاری کار ایران

هوم ترکی؛ متخصص در دریافت اقامت ترکیه با خرید ملک

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۱۵۳

اقامت ترکیه دارای مزایای بسیاری است و افراد زیادی تمایل دارند آن را به دست بیاورند. بسیاری از این اشخاص از طریق خرید ملک، سرمایه گذاری و کار تلاش می کنند تا وارد ترکیه شده و پاسپورت و اقامت دائم آن را اخذ نمایند. اما به صورت کلی باید بدانید که از بین این روش ها سرمایه گذاری در بخش ملک یکی از آسان ترین راهکارهایی است که می توان توسط آن برای اخذ اقامت ترکیه اقدام کرد.

در این مقاله قصد داریم تا درخصوص قیمت خانه در ترکیه و دریافت اقامت در این کشور، اطلاعات جامعی را در اختیار شما قرار دهیم.

خرید ملک در ترکیه

ترکیه با آب و هوا، طبیعت، فرهنگ و تاریخ دیدنی خود، همیشه مقصدی مطلوب برای خارجی ها بوده است تا آن را خانه دوم خود بنامند. در نتیجه، این کشور فرصت های بی پایانی را برای بازرگانان، متخصصان، دانشجویان و افراد بازنشسته فراهم کرده تا با انگیزه شهروندی دوم، در املاک و مستغلات آن سرمایه گذاری کنند.

این روزها اخذ اقامت ترکیه از طریق خرید ملک بسیار رواج دارد. خارجی ها و مهاجرانی که به دنبال زندگی در ترکیه هستند، می توانند به راحتی با سرمایه گذاری و خرید ملک در مدت دو ماه یا حتی کمتر اقامت ترکیه را دریافت کنند. اگر به خرید املاک و مستغلات در ترکیه علاقه مند هستید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

چرا خرید ملک در ترکیه؟

ترکیه یکی از بازیگران اصلی در صحنه جهانی است که هر روز بیش از پیش از خارجی ها استقبال می کند. این کشور بین دو قاره مختلف واقع شده، و بهترین های هر دو قاره اروپا و آسیا را در خود جای داده است. ترکیه نه تنها یکی از مهمترین کشورها برای شهروندی دوم است، بلکه بازار املاک و مستغلات بسیار جذابی هم دارد، که می تواند بازگشت سرمایه قابل توجهی داشته باشد. برای مثال استانبول را در نظر بگیرید. این شهر یک مکان جذاب برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات است، که مملو از زمین های جدید در حومه شهر و پنت هاوس های فوق العاده در برخی از محله های لوکس است.

مهاجران زیادی جذب زندگی در ترکیه و کار در بخش اقتصادی این کشور می شوند. این مورد ترکیه را به یک فرصت عالی برای سرمایه گذاری تبدیل کرده است. تغییرات زیادی در سیستم های حقوقی و روند مسکن و معماری ساختمان های جدید در ترکیه ایجاد شده است. بیایید با هم برخی از مزایای خرید ملک و اخذ اقامت ترکیه را ببینیم:

قیمت مسکن در ترکیه نسبت به سایر کشورهای اروپایی ارزان است

بازار املاک و مستغلات ترکیه دیر وارد پلتفرم بین المللی شده است. بنابراین قیمت پایین خانه ها، مهاجران و اتباع خارجی را از بسیاری از کشورهای مختلف جذب می کند. در حالی که املاک لوکس بسیاری با قیمت مناسب در این کشور در دسترس است، شهرهای کوچک ساحلی آپارتمان های مبله 2-BHK را با قیمت حدودی 60000 دلار ارائه می دهند.

هوم ترکی؛ متخصص در دریافت اقامت ترکیه با خرید ملک

خرید ملک برای سرمایه گذاری بلند مدت ایده آل است

افرادی که به دنبال سرمایه گذاری بلندمدت هستند می توانند به بازار املاک و مستغلات ترکیه اعتماد کنند، زیرا این قیمت ها پتانسیل ارائه بازگشت سرمایه سودآور را دارند. خریداران املاک و مستغلات در ترکیه نسبت به کسانی که در قبرس یا اسپانیا هستند، از مزایای بیشتری بهره مند هستند. با حداقل هزینه نگهداری سالانه، املاک به خوبی حفظ شده و نرخ بازگشت سرمایه خوبی را به همراه دارند.

گزینه های مسکن برای اخذ اقامت ترکیه متنوع است

یکی از بزرگترین دلایل علاقه اتباع خارجی به خرید ملک در ترکیه، انتخاب های گسترده ای است که می توانند داشته باشند. از خانه‌های لوکس با چشم‌انداز رو به دریا گرفته تا آپارتمان‌های ساده و ارزان؛ انتخاب‌های زیادی برای این افراد وجود دارد.

هزینه زندگی در این کشور پایین است

در مقایسه با کشورهای اروپایی یا آمریکای شمالی، زندگی در ترکیه کاملا مقرون به صرفه است. بازنشستگان از ارز خود به نرخ لیر استفاده می کنند که مشخصا این رقم از میانگین هزینه زندگی در این کشور بیشتر است. علاوه بر این، مایحتاج ضروری زندگی مانند سبزیجات و میوه ها نیز ارزان هستند.

خرید ملک در این کشور یک فرآیند ساده دارد

دولت اقدامات لازم را انجام داده است تا اطمینان حاصل شود که فرآیند جذب سرمایه گذاری در بازار املاک و مستغلات ساده شده است. این یکی از دلایلی است که باعث شده خارجی ها برای سرمایه گذاری در ملک، ترکیه را انتخاب کنند.

خرید ملک راهی برای دریافت تابعیت ترکیه است

یکی از مهمترین مزایای خرید ملک در این کشور گرفتن پاسپورت ترکیه است. در نتیجه، بسیاری از خارجی هایی که به دنبال خانه دوم هستند، این کشور را گزینه ای ایده آل می دانند. تابعیت ترکیه از طریق طرح سرمایه گذاری، به مهاجران اجازه می دهد حداقل 250000 دلار سرمایه گذاری کنند و در مدت 60 روز تابعیت ترکیه را دریافت نمایند.

از کجا منطقه در ترکیه ملک بخریم؟

مهاجرانی که به دنبال انتخاب بهترین مکان در ترکیه برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات هستند، به بازارهای سالم با مقاصد متعدد دسترسی دارند. با این حال، خرید ملک در استانبول محبوب ترین مقصد برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات شناخته شده است.

هوم ترکی؛ متخصص در دریافت اقامت ترکیه با خرید ملک

استانبول مرکز فرهنگی، اقتصادی و تاریخی این کشور است. این شهر که بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر ترکیه امحسوب می شود، از 39 منطقه تشکیل شده است که آن را به کانون آموزش، گردشگری و صنایع تجاری تبدیل کرده است. بنابراین، املاک و مستغلات در این شهر بازاری کاملاً پر رونق دارد. از سال 2013 تا به امروز، بیش از 40000 ملک توسط خارجی ها در استانبول خریداری شده است. استانبول بر زندگی مدرن با بروز ترین زیرساخت ها، روندهای معماری و امکاناتی مانند کافه ها، رستوران ها، پارک ها، استخرها، فروشگاه ها و سالن های ورزشی تمرکز دارد.

با توجه به اینکه، تنوع محله‌ها در ترکیه بسیار زیاد است و به شما امکان دسترسی به سبک های مختلفی از زندگی را می دهد، اما برای خرید ملک لازم است تا با امورات مربوطه آشنا باشید. از همین رو هوم ترکی تمام تلاش خود را کرده تا کارشناسان آگاه و مجرب را گرد هم آورد، بهترین مناطق را به مهاجران معرفی نموده و زمینه خرید را برای آنها مهیا سازد. از همین رو این مجموعه آماده است تا به همه سوالات شما در راستای اخذ اقامت ترکیه و پاسپورت این کشور پاسخ دهد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز