خبرگزاری کار ایران

عوامل موثر بر قیمت اجاره ویلا در قلعه رودخان

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۰۸۵

سفر و تفریح بخش مهمی از نیاز روانی همه انسان ها محسوب می شود. در دنیای پرمشغله امروز، یک انسان سالم باید بخشی از زمان خود را تا آنجا که امکان دارد، به سفر و کسب آرامش روانی خود اختصاص دهد.

سراسر کشور عزیز ما ایران پر از مکان های دیدنی و خاص است. از جمله استان های محبوب برای گردشگران استان گیلان است. قلعه رودخان از جمله مکان های بسیار محبوب در استان گیلان به شمار می رود.

اگر قصد اجاره ویلا در قلعه رودخان را دارید باید به این نکته توجه داشته باشید که قیمت اجاره ویلا در برخی فصول و روزهای سال بیشتر از روزهای دیگر خواهد بود. پس زمان می تواند اولین عامل تاثیر گذار بر قیمت اجاره ویلا در قلعه رودخان باشد. عامل تاثیرگذار بعدی که بر هزینه اجاره ویلا در قلعه رودخان موثر است. نوساز بودن، نوع طراحی داخلی ویلا، نوع طراحی محوطه خارجی ویلا، مساحت، امکانات و محل ویلا است. هر چه ویلای اجاره شده لوکس تر و از موقعیت مکانی بهتری برخوردار باشد، قطعا قیمت اجاره آن نیز بالاتر خواهد بود. عامل مهم بعدی مدت زمان اجاره است. معمولا اجاره یک ویلا برای چند روز گران تر از زمانی است که یک نفر ویلا را به صورت سالانه اجاره می نماید.

معرفی کوتاهی از منطقه گردشگری قلعه رودخان

قبل از اینکه برای اجاره ویلا در قلعه رودخان اقدام نمایید بهتر از شناختی کلی از موقعیت جغرافیایی، مکان های دیدنی و... آن داشته باشید. اسامی دیگری این منطقه شامل دژ رودخان یا قلعه حسامی می شود. این قلعه زیبا و دیدنی در زمان ساسانیان بنا نهاده شده است. محل ساخت این دژ تاریخی در دل جنگل های هیرکانی در یکی از روستاهای شهرستان فومن به نام رودخان بوده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید نام قدیمی این قلعه دژ رودگان یا روگان بوده، علت این نامگذاری را نیز می توان نزدیکی قلعه به رود دانست. معنای این نام گذاری قدیمی هم، قلعه یا دژی در کنار رود بوده است. از نظر تاریخی تا قبل از 1830 کسی از وجود این قلعه آگاه نبوده است.

این شرایط تا زمانی ادامه داشته که یک ایران شناس اهل کشور لهستان، به نام الکساندر بوریکو خوچکو در یادداشت های خود، وجود این قلعه در این منطقه را اعلام می کند. وی در نوشته های خود محل قرار گیری قلعه رودخان و ویژگی های ظاهری آن را شرح می دهد. جاذبه بسیار دیدنی این قلعه تاریخی وجود 1600 پله تا نوک قلعه است (قلعه هزار پله). البته لازم به ذکر است که این پله های جدید هستند. زیرا پله های قدیمی و اصلی در طی سالیان دراز زیر خاک مدفون شده اند. اما کاوشگران با تلاش بسیار توانسته 965 تا از پله های قدیمی را از زیر خاک بیرون بیاورند.

عوامل موثر بر قیمت اجاره ویلا در قلعه رودخان

کرایه ویلا در قلعه رودخان

نحوه اجاره ویلا در قلعه رودخان

در گذشته اجاره ویلا در قلعه رودخان عموما به صورت حضوری صورت می گرفت. اما امروزه با گسترش فضای مجازی و روی کار آمدن انواع نرم افزارها و سایت ها این کار بسیار راحت تر شده است. به ظهور این امکانات شرایط مهیا شده است تا هر کس تنها به کمک یک گوشی هوشمند، ویلا، سوئیت یا هتل خود را در هر زمان و مکانی رزرو نماید. از جمله سایت های شناخته شده در زمینه اجاره ویلا در قلعه رودخان، سایت کومه جا به آدرس https://coomeja.ir   است. این سایت شرایطی فراهم نموده است تا خریداران بتوانند با کمترین قیمت، ویلایی شیک و با کیفیت اجاره نمایند. در نتیجه هر کس می تواند به راحتی تنها با یک تماس با همکاران ما کلیه شرایط خود را ارائه دهد. در مرحله بعد همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن ویلاهای متناسب با شرایط شما را معرفی می نمایند. در نتیجه شما می توانید هر کدام از ویلاها که از هر نظر، چه قیمت و کیفیت، مورد پسند شما است، انتخاب نمایید.

عوامل موثر بر قیمت اجاره ویلا در قلعه رودخان

ویلا در قلعه رودخان

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز