خبرگزاری کار ایران

اجاره ویلا در کردان با مونو ویلا

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۴۴۱

اجاره ویلا در کردان این امکان را به شما و اعضای خانواده تان می دهد تا بتوانید تفریحات دل چسبی را در روزهای آخر هفته یا در ایام تعطیل تجربه کنید. روستای خوش آب و هوای کردان در سالیان اخیر یکی از بهترین و محبوب ترین مکان هایی بوده است که علاقه مندان به تفریح و طبیعت برای گذران اوقات فراغت آن را انتخاب نموده اند و اغلب مردم نیز با رضایت خاطر کاملی منطقه را ترک کرده اند.

هرچند بخش کثیری از مسافران این منطقه را تهرانی ها و لاکچری نشین های پایتخت تشکیل می دهند، با این حال نباید این روستا را صرفا یک منطقه گردشگری برای آن ها به حساب آورد، چرا که تعداد بسیار زیادی مسافر از سایر شهرهای ایران و بخصوص شهرهای کرج و قزوین نیز برای تفریح و مسافرت به سمت کردان رهسپار می شوند تا به دور از شلوغی ها و مشغله های روزانه، لحظات فوق العاده ای را سپری کنند.

اگر شما نیز می خواهید چند روز از سال را در یک منطقه بکر و خوش آب و هوا با جاذبه های شگفت انگیز طبیعی بگذارنید می توانید کردان را به عنوان مقصد اصلی خود در این مسافرت انتخاب کنید. تعداد ویلاهای این روستای متفاوت به قدری زیاد است که در اغلب ایام سال قادر به پاسخ گویی به نیاز مسافران کثیری خواهد بود، هرچند سیستم رزرواسیون در این مورد نیز حرف اول را می زند. شما میتوانید با وارد شدن به صفحه اجاره ویلا در کردان به بررسی واحدهای متنوع این منطقه خوش آب و هوا بپردازید و دیگر دغدغه ای بابت پیدا نکردن ویلای مناسب نداشته باشید.

اجاره ویلاهای لوکس در کردان

اغلب کسانی که راهی کردان می شوند، می خواهند چند روز زندگی لاکچری را در ویلاهای بزرگ و گران قیمت این منطقه تجربه کنند، البته تعداد قابل توجهی از آن ها نیز لاکچری نشین های پایتخت یا سایر شهرها هستند که صرفا برای رهایی از شرایط نابسامان شهرها از حیث آب و هوا و مشغله های تمام نشدنی به این منطقه سفر می کنند.

اغلب ویلایی که در کردان ساخته شده اند بناهای لوکس و گران قیمتی هستند، بنابراین شما برای اقامت در ویلاهای کوچکتر که قیمت کمتری نیز داشته باشند باید حتما از طریق سیستم رزرواسیون اقدام کنید چون ممکن است بعد از ورود به این روستای زیبا در غرب کرج، تنها با نمونه های گران قیمتی مواجه شوید که البته اقامت در آن ها یک تجربه بیادماندنی خواهد بود.

ویلاهای این منطقه بعد از شیوع کرونا به صورت مداوم ضدعفونی می شوند. کردان یکی از بهترین نقاط ایران است که می توانید حتی در دوران کرونا نیز به آنجا سفر کنید. اغلب ویلاهای لوکس در کردان دارای امکانات رفاهی کاملی هستند که می توانند نیاز شما به بسیاری از مجموعه های تفریحی در بیرون از اقامتگاه را رفع کنند. این مبحث را در ادامه و در قالب قیمت و مزایای اقامت در این ویلاها تشریح می کنیم.

اجاره ویلا در کردان با مونو ویلا

قیمت اجاره ویلا در کردان

اگر نمی توانید هزینه بسیار زیادی برای یک یا چند شب اقامت در ویلاهای ویژه کردان پرداخت کنید، اما می خواهید از آب و هوای مطلوبی که در سراسر روستا در جریان است و زیبایی های طبیعی که در فصل بهار و پاییز به اوج خود می رسند بهره مند شوید بهترین کار ممکن این است که در یک ویلای ارزان قیمت در کردان سکونت نمایید.

ویلاهای ارزان قیمت در کردان معمولا خانه های ویلایی و روستایی هستند که قدری شکل و شمایل آن ها با سایر خانه های روستایی متفاوت است، اما معمولا امکانات چندانی نداشته و بیشتر سعی می کنند فضای مناسبی جهت خواب شبانه و استراحت در طول روز را فراهم نمایند. قیمت اجاره ویلای ارزان در کردان با توجه به اینکه در چه زمانی به این منطقه مسافرت می کنید متفاوت است.

در کنار این ویلاهای ارزان قیمت باید به ویلاهایی اشاره کرد که قیمت یک شب اقامت در آن ها به بیش از یک و نیم یا دو میلیون می رسد. این قیمت به روزهای عادی در طول سال اختصاص دارد و در برخی از ایام ویژه همانند نوروز، شاهد افزایش قیمت ها به طور چشم گیر هستیم. در این میان ویلاهای میان رده ای نیز یافت می شوند که هزینه تقریبی اقامت در آن ها بین یک الی دو میلیون تومان است.

در نهایت اگر شما جزو آن دسته از مسافرینی هستید که میخواهند به اجاره ویلا لوکس در کردان بپردازند، پشنهاد میکنم قبل از رزرو حتما راجب امکانات و شرایط ویلا اطلاعات کافی را به دست بیاوردید تا ویلای مورد نظرتان بتوان نیازها و خواسته های شما را برآورده کند.

میزان اقامت شما در یک ویلا نیز در تخمین هزینه های نهایی موثر است. بنابراین اگر بخواهید بیش از سه روز در یک ویلا اقامت نمایید قطعا تخفیف قابل توجهی شامل حال شما می شود. سیستم رزرواسیون نیز کمک می کند تا پیش از آغاز مسافرت خود یک ویلای درجه یک را با قیمت مناسب رزرو کنید. حال انتخاب با شماست که برای گذران لحظاتی رویایی در روستای کردان، چه نوع اقامتگاهی را انتخاب می کنید. با توجه به تورم پیش آمده، قطعا باید این را هم در نظر داشته باشید که قیمت اجاره ویلا هم نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است. سایت مونو ویلا یک سایت رسمی و مرجع در زمینه اجاره ویلا میباشد که شما میتوانید انواع ویلاها با امکانات مختلف را در آن مشاهده کنید و به رزرو ویلا بپردازید.

اجاره ویلا در کردان با مونو ویلا

مزایای اجاره ویلا در کردان

منطقه ای همانند کردان که در حدفاصل قزوین و کرج واقع شده است بیش از سوییت ها و اقامتگاه های هتلی با خانه های ویلاهای و حیاط های بزرگ با درختان و گل های زیبا به همراه استخرهای سرپوشیده یا روباز شناخته می شود. کمتر کسی می تواند سکونت در سوییت های بسته را طاقت آورده و از خیر اقامت در ویلاهای رویایی کردان بگذرد.

یکی از مهم ترین مزایای سکونت در ویلاهای کردان بهره مندی از امکانات بسیار زیادی است که در آشپزخانه مهیا شده و این امکان را به شما می دهد تا به راحتی آشپزی کرده، لباس ها را در ماشین لباس شویی گذاشته و یا حتی ظرف ها را به وسیله ماشین ظرف شویی بشویید. البته همه ویلاها دارای این امکانات نیستند. از طرف دیگر باید به سرویس های بزرگ و کاملا بهداشتی اشاره کرد که اغلب به صورت مدرن و سنتی طراحی شده اند.

یکی دیگر از مزایای اقامت در ویلاهای کردان امکان استفاده از استخرهای بزرگ و کوچک است و اینکه حتی بعضی از ویلاها دارای سونا و جکوزی نیز هستند. در روزهای گرم و تابستانی، ویلاهایی که دارای استخرهای روباز هستند طرفداران بیشتری داشته و البته هزینه بیشتری خواهند داشت، اما در روزهای سرد و زمستانی باید به دنبال ویلاهایی باشید که استخرهای سرپوشیده دارند.

تنوع امکانات و قیمت اجاره ویلا در کردان نیز مزیت دیگری است که برای بسیاری از افراد اهمیت بسیار زیادی دارد. در کنار این ها باید به فاصله اندک تا تهران (65 کیلومتری شمال غرب تهران) اشاره کرد که باعث می شود مسافران بتوانند تنها با یک ساعت رانندگی به پایتخت کشور رسیده و از بازارهای بزرگ و پر رونق این شهر بزرگ نیز بهره ببرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز