خبرگزاری کار ایران

اجاره ویلا و اقامتگاه سفر به راحتی آب خوردن

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۷۶۴

با گسترش خدمات استارتاپ‌ها و استفاده از اینترنت، این‌بار نوبت رزرو و اجاره ویلا و محل اقامت‌ سفر رسید. اتاقک پل ارتباطی آنلاین میان مسافران و میزبانان است

به گزارش ایلنا، اتاقک بعد از حدود یک‌سال فعالیت در زمینه اجاره و رزرو ویلا و سوییت در تمام نقاط ایران با استقبال بسیاری از کاربران مواجه شده است. این سایت و اپلیکیشن موفق شد تا در این زمینه خدماتی را به کاربران خود ارایه دهد تا دیگر معضل اقامت در مقصد سفر را نداشته باشند .

سهولت در انتخاب مقصد و کار با سایت اتاقک یکی دیگر از نکات مثبت این استارتاپ است، کافیست بعد از وارد شدن به سایت اتاقک به نشانی http://otaghak.com و ثبت نام در آن، شهر مورد نظر و بازه زمانی مناسب را انتخاب کرده و از لیست اقامتگاه‌های موجود، بهترین جایی که مناسب شما هست را آنلاین رزرو کرده و پرداخت کنید و از اجاره ویلا آسان لذت ببرید .

تمرکز این سرویس بیشتر به روی اجاره  ویلا و رزرو خانه‌های مسکونی،سوئیت، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و عشایری است. هم‌اکنون خدمات اتاقک به غیر از وب‌سایت آن از طریق اپلیکیشن اندروید و IOS نیز قابل ارائه است.

اجاره ویلا و اقامتگاه سفر به راحتی آب خوردن

گروه روابط عمومی این مجموعه در مورد اهداف و برنامه‌های اتاقک گفت : «ما به دنبال ارائه تجربه یک اقامت راحت و دلپذیر هستیم. ما می‌خواهیم افراد در اقامتگاه‌های اتاقک به راحتی در منزل خودشان باشند و در آنجا احساس غریبی نکنند. یکی از علت‌های کم شدن مسافرت مسایل اقتصادی است اما اتاقک با به حداقل رساندن هزینه اجاره ویلا در مکان‌های زیبا و منحصربه فرد در حل کردن این مشکل می‌کوشد.

 اطلاعات اقامتگاه‌ها مانند عکس و توضیحات دقیق هر اقامتگاه، به مسافر کمک می‌کند تا انتخابی آگاهانه داشته باشد و دقیق بداند که چه اقامتگاهی را اجاره می‌کند. ضمنا تمام اقامتگاه‌ها توسط کارشناسان از نظر کیفی بررسی شده‌اند و شما دیگر دغدغه پیدا کردن محل اقامت آن‌هم در ایام شلوغ سال را نخواهید داشت .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز