خبرگزاری کار ایران

لوکس ویلا، مرجع تخصصی اجاره ویلا در کردان با پروتکل های بهداشتی

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۶۵۴

بعد از یک هفته کاری و خستگی های روزمرگی، مراجعه به مناطق خوش آب و هوا و دلنشین اطراف شهر برای سپری کردن اوقات فراغت، تصمیمی جذاب و خاطره انگیز خواهد بود. در اطراف تهران، مناطق دیدنی مختلفی وجود دارد که در میان آن ها، کردان را به جرات می توان به عنوان محبوب ترین مقصد گردشگری در میان گردشگران نامید. کردان روستایی ییلاقی و خوش آب و هوا در اطراف تهران است که امروزه در میان گردشگران به خوبی محبوب شده و با اقامت در ویلاهای لوکس و جذاب منطقه، بی شک خاطرات خوشی رقم خواهد خورد. در ادامه با لوکس ویلا همراه باشید تا با بهترین راه اجاره ویلا در کردان بیشتر آشنا شوید.

روستای ییلاقی کردان را بیشتر بشناسیم

کردان روستایی از توابع شهرستان ساوجبلاغ است که به لطف محبوبیت در میان پایتخت نشین ها، گردشگری به یکی از مهم ترین قطب های درآمد مردم منطقه تبدیل شده و همچنین، این روستای جذاب و دیدنی به عنوان قطب اقتصادی ساوجبلاغ هم شناخته می شود اما جالب است بدانید تا سال 1385 و قبل از تقسیمات کشوری صورت گرفته، کردان بخشی از شهرستان چندار بود و تا آن زمان، پایتخت نشین ها چندان با جذابیت های منطقه آشنا نبودند. لازم به ذکر است کردان در غرب تهران و شمال غرب واقع شده و میانگین یک ساعت طول میکشد تا در روزهای عادی هفته و زمانی که مسیر، فاقد ترافیک های سنگین باشد از تهران به کردان رسید.

اما بعد از مدتی، رفته رفته کردان به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری و تفریحی پایتخت نشین ها برای سپری کردن اوقات فراغت تبدیل شد و به لطف این موضوع، اجاره ویلا در کردان چالشی بزرگ برای گردشگران به حساب می آند چراکه کردان، توانایی پاسخگویی تقاضا را نداشت و این موضوع، توجه سرمایه گذاران بسیاری را به خود جلب کرد تا با ساخت و ساز انواع ویلا و اقامتگاه ای مختلف، تا حدود زیادی تقاضا اجاره روزانه ویلا در کردان را رفع کنند.

اجاره ویلا در کردان با پروتکل های بهداشتنی

در کردان تنوع بالایی از انواع ویلا و اقامتگاه وجود دارد تا گردشگران با هر بودجه و سلیقه ای، بهترین اقامتگاه مورد نظر را انتخاب کرده و خاطرات خوشی را از سفر به این منطقه جذاب و دیدنی برای خود رقم بزنند. همواره، قیمت اجاره ویلا در کردان برای گردشگران از اهمیت بالایی برخوردار است و گردشگران به دنبال اقامتگاه هایی ارزان قیمت با امکانات مطلوب هستند لذا اگر شما هم به دنبال اقامتی ارزان هستید، اجاره سوئیت در کردان می توان گزینه مناسبی باشد اما همواره در نظر داشته باشید تعداد سوئیت های کردان محدود بوده و به دلیل محبوبیت این دسته از اقامتگاه ها، پیشنهاد می شود در ایام خاص مانند تعطیلات چند روزه، از یک هفته قبل از تاریخ سفر، نسبت به رزرو اقامتگاه مورد نظر اقدام کنید.

لوکس ویلا، مرجع تخصصی اجاره ویلا در کردان با پروتکل های بهداشتی

اجاره ویلا استخردار در کردان و هر آنچه که درباره ویلاهای استخردار باید بدانید

محبوب ترین ویلاها و اقامتگاه های کردان، ویلاهای استخردار هستند بطوریکه اکثر مردم، کردان را با ویلاهای جذاب استخردارش شناخته و گردشگران بسیاری هستند که هزینه های قابل توجهی را برای چند روز اقامت در ویلاهای لوکس و استخردار کردان پرداخت می کنند. به دلیل تقاضای بالا جهت اجاره ویلا استخردار در کردان، اکثر اقامتگاه های این روستا مجهز به استخرهای روباز و یا سرپوشیده و از طرفی، نرخ اجاره روزانه ویلا استخردار در کردان هم به مراتب، بیشتر از سایر ویلاها می باشد.

همانطور که میدانیم، کردان منطقه ای ییلاقی به شمار می رود و شاهد تابستان های خنک و دلنشین و زمستان های بسیار سردی در منطقه هستیم. در نیمه اول سال بخصوص روزهای گرم سال، تمام ویلاهای کردان مجهز به استخرهای آبسرد هستند و اجاره ویلا استخر روباز در کردان، میان گردشگران پرتقاضاتر از ویلاهای استخر سرپوشیده می باشند اما با فرا رسیدن فصل زمستان، در کنار امکانات جذاب مانند میزهای فوتبال دستی و بیلیارد، آلاچیق به همراه باربکیو، سیستم های صوتی و غیره، ویلاهای استخر آبگرم به مراتب محبوب تر خواهند شد.

اجاره ویلا در کردان استخر آبگرم

با شروع شدن فصل پاییز تا اوایل بهار، کردان وارد روزهای سرد خود می شود و هوای منطقه، بسیار سرد و سوزناک خواهد شد و شاهد بارش های سنگین برف و باران در این روستا هستیم. در ایام سرد سال، دیگر گردشگران تمایلی برای ورود به استخر های آبسرد و روباز را ندارند و تمامی ویلاهای استخردار کردان مجهز استخرهای آبگرم خواهند شد. همچنین در نظر داشته باشید در روزهای سرد سال، همواره تقاضا برای اجاره ویلا استخر آبگرم سرپوشیده در کردان به مراتب بیشتر از ویلاهای استخر روباز بوده و به لطف این موضوع، نرخ اجاره روزانه این دسته از ویلاها در روزهای سرد سال، افزایش محسوسی را تجربه خواهند کرد.

لوکس ویلا، مرجع تخصصی اجاره ویلا در کردان با پروتکل های بهداشتی

چرا برای اجاره ویلا در کردان به سایت لوکس ویلا مراجعه کنیم؟

کردان همواره منطقه ای است که تنوع بسیار بالایی از انواع ویلاها و اقامتگاه های مختلفی داشته و به دلیل جذابیت ویلاها، گردشگران در طول مدت سفر خود تنها به اقامت در ویلای مورد نظر کرده و برای ثبت خاطرات خوش سفر، نگاهی به جاذبه های گردشگری کردان نمی اندازند اما در این روستا، دیدنی های بسیاری وجود دارد که محبوب ترین آن ها شامل برج مقبره، سایت پروازی، رود کردان، دهکده آرامش و غیره هستند.

لوکس ویلا به عنوان مراجع تخصصی اجاره ویلا در کردان، همواره سعی کرده تا تنوع بالایی از ویلاها و اقامتگاه های مختلفی را ارائه دهد تا پاسخگوی هربودجه و سلیقه ای باشد. گردشگران همواره جهت رزرو ویلا در کردان می توانند تنها با یک تماس، از طریق کارشناسان سایت، بدون هیچ واسطه و با بهترین قیمت های ارائه شده، تجربه متفاوتی از اجاره ویلا را داشته باشند. همچنین لوکس ویلا همواره در این ایام کرونایی که پیدا کردن ویلای ضدعفونی شده یکی از چالش های بزرگ گردشگران به شمار میرود، همواره تمامی ویلاها و اقامتگاه هایش را پیش از رسیدن مسافر، تماماً با مواد مخصوص ضدعفونی کند تا گردشگران بدون هیچ دغدغه ای، خاطرات خوشی را برای خود رقم بزنند.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز