خبرگزاری کار ایران

باسکول و انواع آن : تراز محک

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۱۰۹

باسکول بر خلاف ترازو از تجهیزاتی است که میتواند با قدرت بالای خود اجسام بسیار سنگینی که ترازو قادر به توزین آنها نیست را به راحتی وزن کشی کند. از آنجایی که باسکول از قدرت بالایی برخوردار است به همین دلیل از آن بیشتر در انبارها، خط تولید کارخانجات، فروشگاه های بسیار بزرگ و از این دست صنوف استفاده میشود و کمتر مشاهده شده که برای وزن کشی در فروشگاه ها مورد استفاده قرار گیرد. البته خرید باسکول توسط باشگاه های ورزشی و برخی مراکز درمانی نیز انجام می‌شود.

برخی افراد به خصوص در باشگاه ها از وزن بالایی برخوردار هستند که مطمئنا یک ترازوی وزن کشی کوچک توانایی توزین آنها را ندارد که در نتیجه با خرید باسکول میتوان به خوبی وزن فرد حتی اگر بسیار سنگین وزن نیز باشد را به دست آورد بدون اینکه حتی کوچکترین مشکلی برای آن با توجه به استفاده مکرر و زیاد به وجود آید. اما انواع باسکول تا کنون تولید شده که از لحاظ ساختار و دیگر موارد تفاوت هایی با یکدیگر دارند و برخی برندها مانند برند محک نیز اقدام به تولید مدل های متعددی از آن کرده اند که به شما هر یک را به صورت خلاصه و مفید معرفی خواهیم کرد.

ظرفیت باسکول

برای خرید باسکول این ظرفیت است که بر روی تصمیم شما تاثیر خواهد گذاشت. به همین دلیل نیز بهتر است به انواع باسکول با ظرفیت های گوناگون اشاره کنیم. باسکول در ظرفیت هایی گوناگون که از 200 تا 2 تن و یا بیشتر متغیر است تولید میشود و بر اساس کالا و اجسامی که توزین میکنید باید ظرفیت مناسب را خریداری کنید. به طور مثال اگر قصد خرید باسکول محک را داشته باشید دست شما باز است تا در ظرفیت های 200 ، 300 ، 500 ، 1000 و 1500 کیلویی یک مدل مناسب را سفارش دهید. البته توجه داشته باشید که قیمت باسکول در صورتی که ظرفیت بالا را انتخاب نمایید مطمئنا بیشتر خواهد بود. به همین دلیل نیز تا جای ممکن نیاز خود را در اولیت خرید باسکول قرار دهید و لزومی ندارد تا هزینه زیادی را صرف و باسکول با ظرفیت بالا و گران را خریداری کنید. امکان خرید باسکول محک در ظرفیت های نام برده شده از فروشگاه تراز محک ( دفتر مرکزی ترازو و باسکول محک ) فراهم شده و روش های مختلف خرید نیز در اختیار شما و برای خرید آسان قرار دارند.

انواع باسکول بر اساس قابلیت جابجایی

انواع باسکول حتی کوچکترین آنها از لحاظ جثه بزرگتر و بهتر است بگوییم بسیار بزرگ تر از ترازوی فروشگاهی هستند. همین موضوع باعث شده تا در خرید باسکول قابلیت جابجایی آن نیز مورد توجه قرار گیرد. علاوه بر ابعاد که همواره در خرید باسکول مورد توجه بوده و هست، قابلیت جابجایی آن نیز اهمیت زیادی دارد. از انواع باسکول میتوان به نوع پرطرفدار اشاره نمود که امکان جابجایی آن به راحتی امکان پذیر نیست و باید با کمک چند نفر و یا ماشین آلات مختلف آن را جابجا نمود. این باسکول برای صنوفی مناسب است که قصد حرکت دادن آن را ندارند و در یک جای ثابت باقی میماند. اما برخی شرکت ها انواع باسکول چرخ دار را در صورت نیاز مشتری نیز تولید کرده و کار را برای جابجایی آن تا حد زیادی آسان کرده اند. به طور مثال برخی از مدل های باسکول محک به صورت چرخ دار نیز قابل سفارش هستند و از زمان عرضه، طرفداران بسیار زیادی نیز پیدا کرده اند.

امکانات باسکول

شاید صفحه نمایشگر دیجیتالی باسکول را نتوان یک مزیت برای آن بر شمرد زیرا اغلب برندهای بازار به خصوص باسکول محک به نمایشگرهایی دیجیتالی و بسیار با کیفیت مجهز شده اند. اما برای خرید باسکول این امکانات هستند که به شما کمک خواهند کرد تا یک گزینه مناسب را خریداری کنید. اگر تجربه خرید باسکول محک را داشته باشید مطمئنا با امکانات متعدد آن آشنا هستید. شرکت محک از شرکت هایی است که همواره در استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها در محصولات و باسکول محک پیشرو بوده است.

امکاناتی که با خرید باسکول محک از آن بهره مند خواهید شد را باید باطری داخلی، حافظه برای ثبت کالا و قیمت، توزین چند مرحله ای، اتصال به چاپگر جانبی، اتصال به تجهیزات جانبی، شمارش اقلام هم وزن نامید. امکانات نام برده شده که با خرید باسکول محک عاید شما خواهد شد را مطمئنا در کمتر باسکولی میتوانید بیابید. همچنین بد نیست در کنار این تعداد امکانات به قیمت باسکول محک نیز اشاره کنیم که هزینه ها را تا حد زیادی خواهد کاست. بی شک داخلی بودن این باسکول تاثیر زیادی در قیمت باسکول محک دارد اما به طور کلی سیاست شرکت توزین توان سنجش بر مشتری مداری و پایین نگاه داشتن قیمت ها است.

خرید باسکول

برای خرید باسکول به هیچ وجه عامل برند را از یاد نبرید. اینکه قیمت باسکول مناسب است یا خیر اهمیت زیادی دارد. همچنین پشتیبانی و خدمات پس از فروش باسکول نیز نباید از قلم بیفتد. یک برند معتبر اول از هر چیز کیفیت خوبی دارد و علاوه بر عملکرد مناسب طول عمر بالایی را نیز از آن شاهد خواهید بود. بی دلیل نیست که باسکول محک توانسته جایگاه اول را در فروش به خود اختصاص دهد و به همین دلیل لازم است تا در رابطه با این برند و انواع باسکول محک اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

باسکول محک

باسکول محک به طور کلی در چهار مدل مختلف تولید میشود که هر یک نیز بر اساس نیاز بازار و مشتری در طی سالهای گوناگون توسط شرکت توزین توان سنجش طراحی و تولید شده اند. از انواع باسکول محک باید به باسکول ثابت محک اشاره نمود که شاید تصور کنید چون قابلیت جابجایی ندارد، ثابت نامگذاری شده است. در واقع اینگونه نیست و نمایشگر غیر قابل حرکت آن باعث شده تا ثابت نامگذاری شود. باسکول ثابت محک از نمایشگری دیجیتالی برخوردار است و کیفیت بدنه بسیار خوبی نیز دارد.

باسکول متحرک محک در نقطه ای مقابل از باسکول ثابت قرار میگیرد. نمایشگر باسکول متحرک محک با یک کابل چند متری از بدنه جدا میشود و در فاصله ای دورتر قرار میگیرد. این نمایشگر بر روی یک سه پایه جای خوش کرده و دید بسیار خوبی را به کاربر میدهد. باسکول دیواری محک نیز همانند باسکول متحرک از نمایشگری جدای از بدنه برخوردار است اما نمایشگر آن بر روی دیوار قابل نصب است. نمایشگر باسکول دیواری محک را در فاصله ای چند متری میتوان نصب نمود. اما یک مدل باسکول محک نیز وجود دارد که در ظرفیت های 300 و 500 کیلو تولید میشود و به نوعی باسکول متحرک محسوب میشود.

باسکول رولیک دار محک نمایشگری جدای از بدنه همانند باسکول متحرک دارد اما سینی آن از یک سری غلطک تشکیل شده که این سینی در عین حال میتواند عمل انتقال بار و کالا و همچنین توزین آن را انجام دهد. باسکول رولیک دار محک برای خط بسته بندی و خط تولید برخی واحد های تولیدی بسیار مناسب و ایده آل است. برای خرید باسکول محک پیشنهاد ما به شما فروشگاه تراز محک یکی از دفاتر مرکزی ترازوی محک است که ارسال باسکول و دیگر محصولات محک به سراسر کشور را در کوتاه ترین زمان ممکن فراهم نموده است.

باسکول و انواع آن : تراز محک

قیمت باسکول

در قیمت باسکول عامل ظرفیت قطعا تاثیر بیشتری در مقایسه با دیگر عوامل دارد اما این تنها عامل در تفاوت قیمت ها نیست. قیمت باسکول نسبت به خارجی و یا ایرانی بودن متغیر خواهد بود. قیمت باسکول که در برند خارجی عرضه میشود از باسکول تولید داخل بالاتر است اما تصور اینکه هر چه قیمت بالاتر میرود در نتیجه باسکول کیفیت بهتری دارد نیز اشتباه است. در حال حاضر برخی برندها مانند محک قیمت باسکول را در کنار کیفیت بسیار بالایی که دارند بسیار مناسب تعیین کرده اند و باید بگوییم کیفیت آنها سبب شده تا کمتر کسی به سراغ محصولات خارجی برود.

https://tarazmahak.com/

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز