خبرگزاری کار ایران

ساخت ویلا با کانتینر یا ویلای کانتینری

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۵۴۰

کانتینر در گذشته بیشتر به عنوان انبار وسایل یا مکانی جهت استراحت کوتاه مدت کارکنان مورد استفاده قرار می گرفت. با این حال امروزه کانتینر، میان طرفداران سبک های مینیمال و مدرن جایگاه ویژه ‌ای کسب کرده است.

شرایط به گونه ای است که امروزه ساخت ویلا با کانتینر نیز به شدت مورد توجه قرار گرفته است. با توجه به این که شلوغی شهر معمولاً نمی تواند مکانی جهت کسب آرامش و انجام زندگی آرام باشد، افراد روی به استفاده از مکان هایی مانند ویلا آورده ‌اند.

ساخت ویلا با کانتینر

ساخت ویلا با کانتینر نسبت به ساختمان های معمولی دارای مزایای خاصی خواهد بود. با این حال مهمترین مزیت استفاده از کانتینر جهت ساخت ویلا می تواند کاهش چشمگیر هزینه ها باشد. در کنار این مزیت با توجه به ساختار کانتینر، در برابر زلزله مقاومت مناسبی از خود نشان می ‌دهند. امروزه کانتینرها با متریال مناسب جهت استفاده در انواع شرایط آب و هوایی مانند برف، باران و آفتاب فراوان ساخته می شوند.

ویژگی ساخت ویلا با کانتینر

شاید در ابتدا تصور کنید که ظاهر نه چندان زیبای کانتینرها نمی تواند نمایی بسیار زیبا برای شما به وجود آورد. امروزه شما به راحتی می توانید متناسب با نیاز و سلیقه خود اقدام به ارائه درخواست، جهت ساخت کانتینر یا کانکس نمایید.

در ابتدا کانتینرها در شکل های ساده طراحی و ساخته می شدند. با این حال امروزه جهت ساخت ویلا با کانتینر می توانید یک ویلای بسیار لوکس و مدرن با امکانات پیشرفته برای خود فراهم کنید.

از دیگر ویژگی های ساخت ویلا با کانتینر می توان به قابلیت انتقال و جابجایی آن اشاره کرد. در حالت کلی کانتینرها را می ‌توان به دو دسته تقسیم نمود. دسته ثابت که به صورت دائم در مکان خاص نصب و مورد استفاده قرار می‌ گیرند و دسته سیار که قابلیت جابجایی به مکان های دیگر را نیز خواهد داشت.

ویژگی های کانتینر ثابت و متحرک یا سیار

سازه ال اس اف همانگونه که عنوان کردیم کانتینرها در حالت کلی به دو دسته ثابت و سیار تقسیم خواهند شد. هر کدام از این کانتینرها دارای مزایا و ویژگی های خاص خود خواهند بود. معمولاً کانتینر ویلایی ثابت را به جهت اتصال به زمین توسط صفحه ستون در جای خود ثابت نگه می دارند. این نوع کانتینر با روش های خاصی مقاوم سازی و عایق بندی خواهد شد.

دسته دوم کانتینرها، کانتینرهای سیار یا متحرک نام دارند. طراحی این دسته به گونه ای است که شما به راحتی می توانید آن ها را به مکان های دیگر جابجا کنید. ساخت ویلا با کانتینر سیار به شما این امکان را می دهد که با استفاده از چرخ هایی که در زیر آن ها وجود دارد در صورت نیاز آن ها را به مکانی دیگر جابجا کنید.

مراحل ساخت ویلا با کانتینر

شاید تصور شما این است که جهت ساخت ویلا با کانتینر نیاز به انجام مطالعات پروژه ای نخواهید داشت. با این حال برای ساخت ویلا با کانتینر به مانند سایر سازه ها نیاز به انجام تحقیقات و مطالعات دقیق خواهید داشت. شما باید با آگاهی کامل از محل قرارگیری کانتینر، مساحت مورد نیاز، شرایط آب و هوایی و همچنین میزان بودجه خود اقدام به اجرای ویلا با کانتینر نمایید. توجه داشته باشید که تمام مراحل انجام پروژه باید توسط یک مهندس معمار و متخصص به این امر انجام پذیرد.

ساخت ویلا با کانتینر یا ویلای کانتینری

ویلای کانتینری

از مهم ترین نکاتی که جهت ساخت ویلا با کانتینر همواره مد نظر قرار می‌ گیرد عایق بندی مناسب کانتینر مسکونی خواهد بود. جهت عایق بندی شما باید موارد متعددی مانند کف و سقف و دیوارها را به خوبی مد نظر قرار دهید. معمولاً بهترین متریال جهت عایق بندی فوم، پلی اورتان، پشم سنگ و پلی استایرن است. با این حال استفاده از پلی اورتان در بین سایر گزینه ها رایج تر خواهد بود. توجه داشته باشید چنانچه فرآیند عایق بندی را به شکل استاندارد انجام ندهید در فصل زمستان فضای داخل کانتینر بسیار سرد و در تابستان بسیار گرم خواهد شد.

مزایای ساخت ویلا با کانتینر

همانگونه که عنوان کردیم ساخت ویلا با کانتینر نسبت به ساختمان‌ های دیگر دارای مزایای گسترده ای خواهد بود. بارزترین ویژگی کانتینرهای ویلایی، آماده شدن آن ها در کمترین زمان خواهد بود. با توجه به اینکه کانتینر ویلایی از قبل ساخته می شود در کمترین زمان در محل مورد مونتاژ قرار می گیرد. توجه داشته باشید که امکان سفارشی سازی کانتینر برای مشتریان نیز وجود خواهد داشت.

در کنار این مزیت، هزینه ساخت و نصب بسیار پایین این نوع ویلا نسبت به ساختمان های دائمی بسیار پایین تر خواهد بود. شرایطی که موجب می ‌شود شما با پرداخت یک هزینه ‌ای بسیار کمتر بتوانید یک ویلای لوکس و مدرن داشته باشید.

ویژگی و مزیت مهم دیگر کانتینر ویلایی قابلیت حمل و نقل و جابجایی بسیار آسان آن خواهد بود. چنانچه به هر دلیلی قصد تغییر موقعیت و مکان سازه را دارید به راحتی این امکان برای شما فراهم شده است.

امروزه در ساخت کانتینرها از مواد مقاوم و با کیفیت بالا استفاده می شود. شرایطی که موجب شده کانتینرها از دوام و استحکام بسیار بالایی در برابر بلاها و حوادث طبیعی مانند زلزله و سیل برخوردار باشند. علاوه بر این کانتینرها با مقاومت بالایی که دارند به سختی دچار فرسودگی شده و عمر بالایی خواهند داشت. شرایط ساخت کانتینرهای ویلایی این امکان را به شما می دهد که به راحتی مونتاژ و دمونتاژ را انجام دهید.

گاهی اوقات با شرایطی مواجه می شویم که به علت صعب العبور بودن مسیر، امکان جابجایی مصالح، به سختی برای ما وجود خواهد داشت. شرایطی که ما را به فکر استفاده از این سازه فلزی خواهد انداخت.

ساخت ویلا با کانتینر یا ویلای کانتینری

سازه ای زیبا و منحصر به فرد

سخن پایانی

زیبایی کانکس بیا کانتینر با نقاشی ساختمان هزار باربرا میشود... چنانچه قصد ساخت ویلا با کانتینر را دارید، مراجعه به یک مرکز تخصصی جهت ارائه راهکار و طرح های ویژه امری ضروری محسوب می شود. کارشناسان این حوزه با ارائه خدمات مشاوره به شما کمک می کنند تا یک ویلای لوکس و مدرن را در اختیار داشته باشید. مهندسین و متخصصین طراحی، انواع طرح های زیبا و منحصر به فرد را جهت ساخت ویلا با کانتینر به شما ارائه خواهند نمود.

آدرس وب سایت : www.evimshahane.com

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز