خبرگزاری کار ایران

قیمت تور ایروان رو چگونه مقایسه کنیم؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۴۵۱

اگر قصد سفر به کشور ارمنستان و دیدن شهر ایروان را دارید، بهتر است این سفر را با تور ایروان (Yerevan tour) که توسط برخی از آژانس‌های هواپیمایی برگزار می‌شود تجربه کنید. چنانچه نمی‌دانید کدامیک از تورهای پیشنهاد شده و یا کدام آژانس هواپیمایی را برای خرید تور ایروان انتخاب کنید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید ما به شما خواهیم گفت که به عنوان مثال چگونه و از طریق چه سایتی می‌توانید این مقایسه را انجام داده و بهترین تور را با قیمت مناسب انتخاب کنید و از سفر خود لذت ببرید.

جاهای دیدنی در تور ایروان

پیش از آن که به موضوع تور ایروان و نحوه مقایسه و انتخاب بهترین تور بپردازیم لازم است کمی درباره موقعیت جغرافیایی ایروان و مکان‌های دیدنی آن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم تا اگر برای اولین بار است که به این شهر سفر می‌‎کنید، بتوانید در زمان سفر بهترین برنامه ریزی را انجام داده و از زمان خود بهترین استفاده را ببرید.

ایروان که در زبان ارمنی به آن یِرِوان می‌گویند پایتخت کشور ارمنستان است که البته بزرگ‌ترین شهر آن نیز محسوب می‌شود و به دلیل وجود رود هرازدان که از این شهر عبور می‌کند زیبایی خاصی پیدا کرده. یکی از دلایلی که مسافران و گردشگران تور ایروان را برای مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کنند، تماشای زیبایی این رود است. تاریخ شهر ایروان به سده هشتم پیش از میلاد مسیح باز می‌گردد، بنابراین از قدمت بالایی برخوردار است و اگر شما به دیدن مکان‌های تاریخی نیز علاقمندید، می‌توانید از جاذبه‌های تاریخی این شهر زیبا لذت ببرید. در ادامه به چند مورد از مکان‌های دیدنی این شهر اشاره خواهیم کرد.

کلیسای جامع سارکیس مقدس ایروان

یکی از مکان‌های دیدنی ایروان کلیساهای این شهر است که البته کلیسای سارکیس مقدس محبوب‌ترین آن‌ها به شمار می‌آید و به لحاظ آن که در سال 1840 میلادی ساخته شده چه از نظر تاریخی و چه از نظر مذهبی برای ارامنه از اهمیت بالایی بهره‌مند است و توریست‌ها می‌توانند به رایگان از آن بازدید نمایند.

سالن اپرای ایروان

 این سالن اپرا که با طراحی زیبایی ساخته شده است جهت برگزاری اپرا و یا تئاتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. چنانچه در زمانی که تور ایروان را برای سفر انتخاب می‌کنید در این سالن اپرا یا تئاتری برپا باشد، می‌توانید با خرید بلیط به تماشای آن بنشینید.

ماتنادا

این مرکز برای کشور ارمنستان از اهمیت بالایی برخوردار است به دلیل آن که گنجینه نگهداری از نسخ خطی مهمی به شمار می‌آید و اغلب مردم کشورهای مختلف که به کتب و نسخ خطی قدیمی علاقمندند، مایلند حتماً از این گنجینه دیدن کنند.

مسجد آبی ایروان

 مسجد آبی ایروان به مسجد کبود ایروان معروف است، پیشنهاد می‌کنیم بازدید از آن را حتماً در برنامه خود بگنجانید.

کاسکاد ایروان

 این محل که به هزار پله در بین ایرانیان معروف است و خیابان مانیومنت و پارک هافناک را به هم متصل می‌کند از چشم انداز زیبایی برخوردار است و می‌توانید از خود و عزیزان‌تان در این مکان عکس‌های زیبایی تهیه کنید و از منظره آن لذت ببرید.

بازار ورنیساژ ایروان

اگر علاقه به خرید دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به بازار ورنیساژ بزنید. در این بازار می‌توانید انواع صنایع دستی را بیابید و برای سوغات خریداری نمایید.

بازار گوم

 اگر به بازارگردی علاقمندید، گشت و گذار در بازار گوم که به بازار گام نیز معروف است می‌تواند برایتان بسیار دلچسب و شیرین باشد، زیرا در این بازار انواع میوه‌های خشک و شیرینی به فروش می‌رسد که می‌تواند برای خرید سوغاتی بسیار مناسب باشد. البته در این بازار سبزیجات خشک و ادویه‌های معطر و .. نیز به فروش می‌رسد.

لاورز پارک ایروان

 پارک عشاق ایروان یکی دیگر از مکان‌های دیدنی و گردشگری ایروان به شمار می‌آید که می‌توانید برای قدم زدن و لذت بردن از هوای پاک به آن مراجعه کنید.

قیمت تور ایروان رو چگونه مقایسه کنیم؟

از کجا بفهمیم قیمت و خدمات کدام تور ایروان مناسب‌تر است؟

پیشتر اشاره کردیم برای آن که بتوانید بهترین تور ایروان یا سایر تورهای گردشگری را انتخاب کنید، بهتر است تورهای متنوعی را که توسط آژانس‌های مختلف برگزار می‌شود با یکدیگر مقایسه نمایید و خدماتی که تور به شما ارائه می‌کند را بررسی نمایید. اما این مشکل نیز وجود دارد که با توجه به تعداد زیاد آژانس‌های مسافرتی و تورهایی که برگزار می‌کنند، دیدن و بررسی همه آن‌ها و همچنین مطلع شدن از کیفیت خدمات‌شان کاری سخت و زمان‌گیر است، بنابراین بهترین کار آن است که به مرجعی در این خصوص مراجعه کنید که بتواند همه تورهایی که توسط آژانس‌های سراسر کشور برگزار می‌شود را با ذکر قیمت معرفی کرده و شما را از خدماتی که با توجه به نوع پرواز و هتل ارائه می‌کنند با خبر گرداند به این ترتیب شما به جای مراجعه به چند سایت مختلف می‌توانید با مراجعه به یک سایت، تورهای مختلف را ببینید و از بین آن‌ها متناسب با بودجه‌ای که دارید بهترین تور ایروان و سایر تورها را انتخاب کنید.

البته ذکر این نکته لازم است که این موضوع نه تنها در مورد تور ایروان بلکه در خصوص تورهای داخلی مانند تور جزیره زیبای کیش و تور ترکیه شامل آنتالیا و تور ارزان استانبول که مشتریان بسیاری دارد نیز صادق است. ما در ادامه به معرفی بیشتر سایت سفر بانک که جهت جستجو و مقایسه انواع تور طراحی شده، خواهیم پرداخت.

نحوه استفاده از سایت سفر بانک

گفتیم که برای مقایسه بین تورهایی که توسط آژانس‌های هواپیمایی مختلف برگزار می‌شود بهترین راه مراجعه به سایت سفربانک به آدرس الکترونیکی https://www.safarbank.net است. این سایت همان طور که از نامش مشخص است سایتی است که به مانند یک بانک انواع تورهای داخلی یا خارجی را با ذکر اسم آژانس مسافرتی، نوع پرواز و اینکه چه خدماتی در این تور به مسافران ارائه می‌شود، معرفی کرده است. به عنوان مثال برای انتخاب تور ایروان یا تور ارزان استانبول و آنتالیا یا تورهای داخلی مانند تور کیش و قشم که از لحاظ قیمت برای‌تان مناسب باشد و یا خدمات دلخواه‌تان را ارائه کند، وارد این سایت شوید و با کلیک روی کادر موتور جستجو و مقایسه تور نام کشور و سپس نوع تور را انتخاب کرده و روی دکمه جستجو کلیک کنید. پس از این، سایت شما را به صفحه‌ای هدایت می‌کند که می‌توانید اطلاعاتی کامل درباره مقصدی که در نظر دارید بدست آورید و تورهایی که توسط آژانس‌های مختلف ارائه شده است را با ذکر قیمت، ایرلاین پرواز و همچنین نوع هتل و تاریخ رفت و برگشت و .. مشاهده کنید و از هر آژانسی که مایلید خرید خود را انجام دهید.

قیمت تور ایروان رو چگونه مقایسه کنیم؟

ویژگی‌های لازم برای استخدام آژانس هواپیمایی

حال که موضوع مورد نظر ما در این مطلب درباره آژانس‌های هواپیمایی، تورها و خدمات متنوعی است که ارائه می‌کنند، بهتر است کمی درباره استخدام آژانس هواپیمایی و ویژگی‌های که یک فرد باید داشته باشد تا بتواند در این محیط مشغول به کار شود بپردازیم. همان طور که می‌دانید دو آیتم مهم و اولیه برای استخدام در هر محیط کاری لازم است.

این دو مورد شامل توانمندی در هر رشته و مهارتی است که آموخته‌اید و دیگری علاقمندی به کاری است که انجام می‌دهید. به این ترتیب می‌توانید در هر ارگان، اداره و شرکتی که مشغول به کار هستید به سرعت پیشرفت کرده و به موقعیت‌های کاری و مالی بالاتر دست یابید. به دلیل آن که کارمند آژانس هواپیمایی و مسافرتی در حوزه فروش تور و یا بلیط داخلی و خارجی فعالیت دارد و باید در خصوص هر یک از این تورها اطلاعات کافی داشته باشد و بتواند آن‌ها را به خوبی برنامه ریزی نماید، استخدام در آژانس هواپیمایی نیازمند برخورداری از ویژگی‌هایی است که ما در این بخش به ‌آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

  • آشنایی با شهرها و کشورهای مختلف و سایر مناطقی که قرار است تورها برای آن جا برنامه‌ریزی شوند و اطلاعات کافی درباره هتل‌ها و سایر خدماتی که لازم است به مشتری ارائه شود.
  • تمامی افراد با تحصیلات مختلف می‌توانند به استخدام آژانس هواپیمایی درآیند اما چنانچه تحصیلات فرد در زمینه گردشگری یا زبان‌های خارجی و .. باشد، می‌تواند وی را در کاری که انجام می‌دهد با موفقیت روبرو نماید.
  • برخورداری از روابط عمومی بالا و همچنین قدرت بیان خوب به طوری که کارمند آژانس هواپیمایی بتواند با احترام با مشتری برخورد نماید.
  • لازم است کارمندی که به استخدام آژانس هواپیمایی در می‌آید در کار خود سعه صدر داشته باشد و با صبر و حوصله تمامی نکات مورد نیاز را به مشتری یاد آور شود.
  • فعالیت در آژانس هواپیمایی یک کار تمام وقت به شمار می‌آید و کارمندی که در این محیط مشغول به کار می‌شود باید توان قبول فشار کاری زیاد را داشته باشد.
  • داشتن مهارت کار با کامپیوتر و اینترنت و نرم افزارهای فروش و .. که برای آژانس‌های هواپیمایی طراحی شده است.
  • توانایی انجام کار گروهی و کسب رضایت مشتری

سفر بانک سایت جستجو و مقایسه تور

سایت سفر بانک فعالیت خود را از سال 1385 به منظور اطلاع رسانی در حوزه انواع تورهای معتبری که در داخل و یا خارج کشور برگزار می‌شود و مجری آن‌ها آژانس‌های هواپیمایی داخلی هستند آغاز کرده است. در این سایت شما می‌توانید به مقایسه انواع تورهای ارائه شده بپردازید و مناسب‌ترین آن‌ها را از نظر نوع خدمات و زمان سفر انتخاب نمایید. برای اطلاع از نحوه ثبت نام و یا استعلام قیمت با شماره 88866609-021 تماس حاصل نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز