خبرگزاری کار ایران

دیدنی‌های استانبول

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۶۱۳

از بازار ادیه استانبول دیدن کنید. این دومین بازار بزرگ تحت پوشش پس از Grand Bazaar است. در اینجا شما می‌توانید ادویه جات، آجیل، میوه خشک، قهوه ترکی، چای برگ مو و حتی فرش و جواهرات ترکیه را انتخاب کنید!

  1. از بازار ادیه استانبول دیدن کنید. این دومین بازار بزرگ تحت پوشش پس از Grand Bazaar است. در اینجا شما می توانید ادویه جات ، آجیل ، میوه خشک ، قهوه ترکی ، چای برگ مو و حتی فرش و جواهرات ترکیه را انتخاب کنید!
  2. به ندای دعا بین مسجد آبی و ایا صوفیه گوش دهید.  زیباترین دعای که گوش میکنید بین مسجد آبی و ایا صوفیه که یک نمازخانه دارد). یکی از موزه ها بخشی از نماز را می خواند و سپس موزن دوم از مناره دیگر پاسخ می دهد. تجربه کاری جادویی بود ، بنابراین اگر در طول نماز خود را در منطقه پیدا می کنید ، به شما پیشنهاد می کنم در یکی از نیمکت های پارک در تور استانبول صندلی بگیرید و فقط اذان گوش دهید.
  3. سوار ماشین سرخ در تکسیم و خیابان استقلال شویدیک راه برای دیدن خیابان استقلال بدون نیاز به بافتن راه در میان جمعیت ، سوار شدن به خیابان خیابان از یک انتهای نوار به دیگری است. خیابانی کاملاً پرنعمت است و مسافرت دلپذیری را از طریق مرکز خرید استانبول رقم زده است.
  4. از پل گالاتا قدم بزنید بله ، شما می توانید راه آهن سبک را به خوبی سوار شوید ، اما اگر پیاده روی را انتخاب کنید ، می توانید همه افراد محلی را که از این پل مشغول ماهیگیری هستند ، ببینید ، فروشندگانی که پیشوازهای تحت پوشش کنجد را می فروشند و قایق هایی که مسافر را به سمت بسفر در تور ارزان استانبول حرکت می دهند.

دیدنی‌های استانبول

  1. با قایق سواری به سمت بسفر بروید اگر فقط چند روز کوتاه در شهر دارید و می دانید که نمی توانید همه جاذبه های اصلی را بپوشانید  مسافرت با بسفر ، یک راه عالی برای گرفتن یک نگاه اجمالی از نکات اصلی مورد علاقه استانبول است. در کنار قصر Dolmabahçe ، خرابه های Rumeli ، برج دوشیزه و بسیاری از مساجد ، عمارت ها و باغ های مختلف در این مسیر خواهید گذرید
  2. چای ترکی بنوشید.  اگر به استانبول آمده اید باید چای را از یک لیوان شکل لاله بنوشید. چای ترکی با روشی نسبتاً منحصر به فرد با استفاده از یک قوری که دو سطح دارد تهیه می شود: یکی جوشاندن آب و دیگری برای دم کردن چای. سپس چای را درون لیوان ریخته و با آب داغ آن را رقیق می کنید تا به سلیقه شما برسد.
  3. بورک Börek بخورید. یک شیرینی سنتی ترکیه است که از خمیر ساخته شده است. می توان آنرا با پنیر فتا یا گوشت چرخ کرده پر کرد و به عنوان یک غذای خوش طعم میل کرد ، یا اگر چیزی شیرین تر را ترجیح می دهید ، می توانید آن را با کمی قاشق یخ زده و سبزی پاشیده شده قورمه خرد کنید. با این تور غذای 3 ساعته می توانید به غذاهای ترکی عمیق تر شیرجه بزنید.
  4. از  ایا صوفیه کوچک دیدن کنیدکلیسای که به نام کوچک هاگیا سوفیا معروف است ، یک کلیسای ارتدکس سابق شرقی است. اعتقاد بر این است که این کلیسا به عنوان یک آزمایش معماری توسط همان معماران ساخته شده است که مدت کوتاهی پس از آن به ساخت ایا صوفیه می روند. قبل از انجام پروژه اصلی بهتر است موارد را در مقیاس کوچکتر آزمایش کنید ، درست است؟

دیدنی‌های استانبول

 

  1.  در زیر مخزن باسیلکا به زیر زمین بروید. مخزن باسیلکا بزرگترین مخزن آب زیرزمینی باستانی است که در سراسر استانبول یافت می شود. به نظر می رسد بیشتر ستون های این مخزن از ویرانه های ساختمان های دیگر بازیافت شده است و در بین آنها دو حک شده از سر مدوسا که به عنوان پایه ستون استفاده می شود ، پیدا می کنید ، همچنین یک ستون با حکاکی های اشک آور به نظر می رسد که دارای قدرت هستند. تا آرزوهای شما محقق شود.
  2. مهارت های چانه زنی خود را در Grand Bazaar آزمایش کنید. بازار بزرگ استانبول مکانی برای خریداران جدی است. با داشتن بیش از 3000 فروشگاه و پوشش 61 خیابان تخمین زده می شود ، اما این مکان هنوز هم گیج کننده است و ارزش دیدن دارد. شما متوجه خواهید شد که برخی از خیابانها در کالاهای خاصی تخصص دارند و مغازه هایی که جز چرم ، ظروف نقره ای ، فرش ، سرامیک یا ادویه جات فروشی نمی فروشند. چیزهای پر زرق و برق بسیاری برای جلب توجه شما وجود خواهد داشت ، بنابراین ممکن است بخواهید برای خرج کردن آماده شوید.
  3. از منظره برج گالاتا لذت ببرید. این برج که در بی اوغلو  واقع شده به نظر می رسد بهتر است به عنوان خانه راپونزل در یک افسانه مناسب باشد. در مورد سقف استوانه ای برجسته چیزی جادویی وجود دارد و منظره از بالکن بیرونی چشمگیر است.
  4. از  موزه های باستان شناسی استانبول دیدن کنید موزه های باستان شناسی استانبول در واقع از 3 موزه مختلف تشکیل شده است که در نزدیکی کاخ توپکاپی واقع شده اند. اینها موزه باستان شناسی ، موزه شرق باستان و موزه هنرهای اسلامی است. اگر از نزدیک شدن به تاریخ لذت می برید و قیمت تور استانبول برایتان مهم نیست از اینجا بازدید می کنید.

روملی حصار یکی دیگر از قلعه های زیبا و معروف استانبول است که در تنگه بسفر و ساحل روملی واقع شده است. این قلعه با شکل مسطتیلی و ابعاد بزرگ توسط سلطان محمد فاتح ساخته شده است. این قلعه علاوه بر نمای جذاب، ارتفاع دیوار 82 متر دارد. در گذشته برای راهیابی و فتح قسطنطنیه ساخته شده بود. این قلعه دارای زندان، مخزن سلاح و مسجد نیز است. پیشنهاد می‌شود در سفر تور استانبول حتما به تماشای این قلعه رویایی و بزرگ هم بروید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز