خبرگزاری کار ایران

اوتلت­ها و مراکز خرید ارزان استانبول

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۱۷۳

آیا علاقه دارید بهترین برندها را با قیمتی پایین تر از قیمت بازار تهیه کنید؟ آیا همیشه در جستجوی بهترین معاملات هستید؟ در این صورت مراکز اوتلت استانبول مکانی برای شماست.

در واقع، این شهر برخی از بهترین اوتلت ها و مراکز خرید ارزان دنیا را دارد. از بازارهای خیابانی گرفته تا مغازه­های شیک و لوکس و برخی از مدرن ترین مراکز خرید که می توان تصور کرد، استانبول همواره چیزی برای ارائه به همه دارد و برای برآورده کردن ولع خرید شما  در تور استانبول تضمین شده است.

  1. بازار لونت استانبول

Levenet Bazaar در قلب استانبول واقع شده است و در آنجا می توانید مارک های لوکس با قیمت های مناسب خرید کنید. بازار لونت استانبول برخی از برندهای برتر طراح مانند الکساندر مک کوئین، تد بیکر، باربارا بیو، هاروی نیکولز و کارن میلن و موارد برگزیده کلاسیک مانند DKNY و Guess را به همراه انتخاب بسیار خوبی از فروشگاه های دکوراسیون کودکانه و خانگی ارائه می­دهد. شک نکنید از این بازار زیبا با قیمت های مناسب، دست پر باز خواهید گشت. و حتی اگر یک روز برای این کافی نیست، پس از یک روز طولانی برای به ثمر رساندن معاملات می توانید در هتل نزدیک ددمن استراحت کنید و از اوقات استراحت در آبگرم و اسپای این هتل لذت ببرید.

2. بازار اپتیموم استانبول

اوتلت­ها و مراکز خرید ارزان استانبول

این مرکز خرید محبوب در سمت آسیایی استانبول در محله مجلل Ataşehir واقع شده است. این مرکز حاوی بیش از 130 فروشگاه است که قیمت فروش اوتلت و حراجی­های بسیار خوب و مناسبی دارند، همچنین بسیاری از رستوران ها و حتی یک اسکیت روی یخ در این مکان وجود دارند که می­توانید از آن ها لذت ببرید. در اینجا می توانید مارک های محبوب مانند Vakko، Mango، LC Waikiki، Koton، Mudo، Tommy Hilfiger و Diesel را پیدا کنید. همچنین در این مکان یک فروشگاه مواد غذایی میگروس بزرگ و همچنین فروشگاه  Koçtas وجود دارد. به علاوه فروشگاه های لوازم خانگی بسیاری نیز در این مکان در دسترس عموم می­باشند. این مرکز 365 روز در سال باز است، بنابراین شما هرگز فروش را از دست نخواهید داد.
آدرس: محله Ataşehir، هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز می­باشد.

اوتلت­ها و مراکز خرید ارزان استانبول

3. مرکز خرید اوتلت الیویوم (Olivium Outlet)

مرکز خرید Olivium Outlet واقع در منطقه زیتون بورنو در ضلع اروپایی استانبول، محیطی ساده و زیبا، جادار و روشن را در اختیار بازدید کنندگان خود قرار می دهد تا بتوانند برخی از ارزان ترین و بهترین اجناس مورد نظر خود را پیدا کنند. این مرکز محبوب بیش از 132 مارک از لوازم الکترونیک خانگی گرفته تا فروشگاه های پوشاک و دکوراسیون منزل ارائه می دهد. در اینجا می­توانید در فروشگاه های مانگو، ماوی، سارار، لوییس، نایک، آدیداس، پوما، دفکتو و کاراکا خرید کنید. این مجموعه همچنین یک سالن بولینگ داخلی، یک دیوار صخره نوردی، سینما و رستوران های متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد تا پس از یک روز طولانی خرید و معامله، مقداری استراحت کرده و در تور استانبول تفریح نمایید.

Zeytinburnu، روزانه از 10:00 صبح تا 10:00 شب بر روی گردشگران باز می­باشد.
برای بازدید از شهر زیبای استانبول و جاذبه های گردشگری بیشمار آن می­توانید از طریق تور ارزان استانبول ثبت نام نمایید. این فرصت استثنایی را از دست ندهید.

اوتلت­ها و مراکز خرید ارزان استانبول

4-مرکز خرید اوتلت استارسیتی استانبول

این مرکز خرید محبوب که در منطقه ینی بوسنای استانبول واقع شده است، یکی دیگر از مراکز خرید عمده فروشی است که در آن می توانید برند ها و مغازه­های بزرگ و کوچک را با قیمت های تخفیف دار پیدا کنید. مارک های معروف در اینجا شامل Beymen، دیزل، Karaca ، سارار و تومی می­باشند. فروشگاه های مشهور لوازم خانگی شامل English Home و برناردو می­باشند، در حالی که انواع فروشگاه های کودک و نوزاد از جمله E-Bebek نیز در این اوتلت معروف استانبول وجود دارند. این مرکز همچنین گزینه­های متنوعی برای سرگرمی از جمله مینی گلف، سینما، کارت­های تفریحی، بولینگ و منطقه بازی کودکان دارد.
آدرس: ینیبوسنا، هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب به روی علاقه مندان باز می­باشد.

اوتلت­ها و مراکز خرید ارزان استانبول

5-مرکز خرید اوتلت ایرپورت استانبول

اوتلت ایرپورت در ضلع اروپایی استانبول نزدیک به فرودگاه آتاتورک باکرکی واقع شده است و بیش از 116 فروشگاه، یک مکان سرگرمی برای کودکان، یک سینما و یک اسکیت روی یخ دارد. مارک های مشهور مانند Vakko، Beymen Business، Sarar، Adidas، Mavi، Nike، Mudo، Kiğılı و ekpekyol را می توان در اوتلت معروف استانبول یافت.

آدرس: در نزدیکی فرودگاه آتاتورک، هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب بر روی خریداران تور لحظه آخری باز می­باشد.

اوتلت­ها و مراکز خرید ارزان استانبول

برای بازدید و خرید با قیمتی مناسب و تخفیف­های ویژه از مراکز خرید و اوتلت­های فوق الذکز در استانبول ترکیه، درنگ نکرده و همین حالا از طریق تور لحظه آخری استانبول اقدام به ثبت نام نمایید. توصیه

می­کنیم این فرصت استثنایی را از دست ندهید!

6- مرکز خرید اوت لت ونیزیا استانبول

این اوت لت در منطقه قاضی عثمان پاشا قرار دارد. علاوه بر اینکه در این اوت لت انواع برندهای معتبر را با قیمت مناسب می‌توانید تهیه کنید، جذابیت ویژه این مرکز خرید شناور بودن آن روی آب است. اینکه از یک فروشگاه به فروشگاه دیگر با قایق بروید به نظر خیلی جذاب و رویایی است. نام این مرکز خرید ازنام شهر ونیز در ایتالیا که شهری شناور در آب است گرفته شده است. هنگام سفر با تور استانبول حتما به ونیزیا، ونیز ترکیه بروید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز