خبرگزاری کار ایران

فروشگاه آنلاین لیبل با ریبون، پخش انواع لیبل و ریبون به قیمت عمده

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۳۶۰

انتخاب استاندارد لیبل از لحاظ تعداد در رول و قطر بوبین بستگی به مشخصات چاپگر مورد استفاده شما دارد ضمنا توجه داشته باشید که لیبل و ریبون انتخابی حتکا باید از لحاظ کیفی با یکدیگر همخوانی داشته تا کیفیت چاپ نهایی به طور مطلوب حاصل گردد .

لیبل با ریبون تولید کننده انواع محصولات پشت چسبدار ( برچسب یا لیبل ) شامل انواع برچسب کاغذی ، برچسب حرارتی ، برچسب فیلمی ، برچسب مات، برچسب صدفی ، برچسب گارانتی و انواع ریبون شامل ریبون وکس ، تاپ وکس ، وکس رزین ، ریبون رزین ، پریمیوم وکس رزین می باشد.انواع برچسبهای کاغذی و فیلمی جهت چاپ بارکد در سایزهای مختلف و مطابق با استانداردهای دستگاههای چاپ بارکد موجود در بازار در فروشگاع لیبل با ریبون در دسترس شما میباشد.

لیبل (برچسب) چسیت ؟

فروشگاه آنلاین لیبل با ریبون، پخش انواع لیبل و ریبون به قیمت عمده

لیبل (برچسب) را همه ما روی کالاهای متفاوت دیده ایم. کاغذی پشت چسب دار که مشخصات و بارکد محصول روی آن چاپ شده است.این فروشگاه تامین کننده  انواع لیبل مخصوص دستگاه چاپ برچسب از جمله کاغذی ، متال ، پشت متال ، pvc ، برچسب اموال ، نارنجی ، حرارتی ، آزمایشگاهی ، جواهر ، قیمت  و… در سایزهای متفاوت و اشکال هندسی و خاص غیر هندسی  می باشد.

بهتر است قبل از خرید لیبل ، سایز و چند ردیفه بودن رول آن را مد نظر داشته باشید. اگر کالای مورد نظر شما اختصاصی است و یا در لیست ما وجود ندارد، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

لیبل خودچسب که در یک فرآیند لمینه حساس به فشار تولید میشود اولین بار در سال 1935 به صنعت معرفی شد و لیبل تولید شده در آن زمان نقطه آغازی بود برای سیر تکاملی و هدایت یک صنعت به سمت ابداع انواع روشهای لیبل زنی و ایجاد جایگاه لیبل در صنعت بسته بندی .

همگام با پیشرفتهای اقتصادی نیاز به فاکتورهایی چون دقت ،سهولت و تطبیق پذیری بیشتر احساس میشد که لیبل زدن محصولات و اعلام مشخصات آنها از طریق چاپ برروی لیبل جزو نیازهایی بود که در این راستا قرارگرفت . روشهای لیبل زنی با لیبل های خودچسب بسیار ساده تر از روشهای سنتی قبل از خود مانند آب چسب ها بودند همچنین دقت بالاتری بدلیل فرآیند نوین تولید لیبل و چاپ برچسب حاصل شده بود که خطاهای انسانی را در لیبل زنی به طور چشمگیری کاهش داد .

در تولید لیبل خودچسب بر اساس نوع لیبل ، فرمولاسیون چسب به گونه ایی طراحی میشود که مناسب با تمام شرایط محیطی از جمله تغییرات دمایی ، رطوبت ، تغییرات آب و هوا ، تغییر سطح مورد نظر لیبل زنی بعلاوه زمان مورد نیاز برای چاپ لیبل باشد و به عبارت دیگر تطبیق پذیری لیبل های تولید شده به روش نوین قابل مقایسه با روشهای سنتی نمیباشد .

محل و موقعیت قرارگیری لیبل روی یک نوار پیوسته به صورت رول با فواصل مشخص و ثابت این امکان را برای اضافه کردن تغییرات دیگر مانند چاپ در نقاط دلخواه از لیبل ایجاد میکند . در واقع هیچ سیستم تولید لیبل دیگری امکان رقابت با چینین گستره ایی از مزایا را ندارد .

لیبل با ریبون با ارایه انواع لیبل های بارکدی که تولید آنها تحت نظر متخصصین ایرانی با کیفیت بین المللی انجام شده است با حمایت از تولید داخل سعی در ارتقاء کیفی بسته بندی محصولات با لیبل های موجود در بازار را دارد . خرید لیبل را با ما تجربه کنید.

در این بخش انواع لیبل به صورت رول در سایزهای مختلف با استانداردهای متفاوت که وابسته به نوع مصرف آن لیبل و نوع چاپی که قرارست روی لیبل انجام شود در اختیار شماست لیبل ها شامل برچسب کاغذی ، برچسب حرارتی ، برچسب صدفی ، برچسب متال ،برچسب شفاف یا شیشه ایی ،  برچسب امنیتی یا گارانتی و برچسب متالایز میباشند .

قیمت لیبل ها بر اساس قیمت هر رول محاسبه شده است که بستگی به تعداد لیبل در یک رول ، سایز لیبل و نوع جنس لیبل میباشد .در قسمت مشخصات فنی میتوانید سایز لیبل ، تعداد در رول ، قطر بوبین داخلی و جهت قرارگیری لیبل در رول را مشاهده نموده و با توجه به نیاز خود برچسبی را که مناسب مصرف میباشد انتخاب نمایید .

انتخاب استاندارد لیبل از لحاظ تعداد در رول و قطر بوبین بستگی به مشخصات چاپگر مورد استفاده شما دارد ضمنا توجه داشته باشید که لیبل و ریبون انتخابی حتکا باید از لحاظ کیفی با یکدیگر همخوانی داشته تا کیفیت چاپ نهایی به طور مطلوب حاصل گردد .

ریبون چسیت؟

فروشگاه آنلاین لیبل با ریبون، پخش انواع لیبل و ریبون به قیمت عمده

ریبون حرارتی یک فیلم نازک از جنس پلی استر است که با لایه های مختلفی پوشانده شده است ، لایه مرکب توسط حرارتی که از هد چاپگر تغذیه میشود به سطح لیبل منتقل میگردد .

لایه محافظ که در پشت فیلم پلی استر ریبون پوشانده میشود سطح فیلم را صیقلی کرده و باعث میشود که طول عمر هد چاپگر افزایش یابد و ایجاد خسارت به چاپگر جلوگیری میکند جالب اینکه ریبون های ارزان قیمت موجود در بازار فاقد این لایه محافظ میباشند. اولین لایه ایی که به روی فیلم پلی استر ریبون آغشته میشود یک لایه سیلیکونی است که مهمترین وظیفه انتقال مرکب از ریبون به لیبل را ایفا میکند و در واقع همگن بودن چاپ روی سطح لیبل با دانسیته قابل قبول محصول عملکرد مناسب لایه سیلیکونی است.

پس از اعمال لایه سیلیکونی نوبت به آغشته کردن فیلم ریبون با مرکب عمدتا مشکی است که در واقع همین لایه در نهایت روی لیبل منتقل میشود و تصاویر و نوشته های چاپی را ایجاد مینماید .

ریبون ها بر اساس کیفیت و نوع مصرف به سه دسته کلی  ریبون وکس ، ریبون وکس/رزین و ریبون رزین تقسیم بندی میگردند. که در سایت لیبل با ریبون شما دسترسی به کلیه کیفیتها و استاندارهای انواع  ریبون حرارتی دارید .

در حالت کلی یک ریبون ایده آل جهت چاپ بارکد و اطلاعات ثابت و متغیر لیبل باید دارای فاکتور های ذیل باشد :

  • کیفیت بالای چاپ و دانسیته بالای مرکب ریبون
  • در حین چاپ لیبل انرژی کمتری از چاپگر مصرف کند .
  • توانایی چاپ روی سطوح مختلف از لیبل های یک خانواده .
  • در حین چاپ ریبون سر و صدای اضافی ایجاد نکند .
  • مقاومت قابل قبولی در برابر ساییدگی داشته باشد .
  • توانایی چاپ در سرعت های بالای چاپگر .

کاربران گرامی با مراجعه به وبسایت لیبل با ریبون ( http://labelbaribon.ir/ ) به خرید ریبون و خرید لیبل اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز