خبرگزاری کار ایران

بهترین نرم افزار حسابداری برای فروشگاه‌های کوچک

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۸۰۵

هر کسب و کاری، صرف نظر از اندازه و صنعتی که در آن وجود دارد، وظایف و کارهای مربوط به حسابداری و رسیدگی به امور مالی خود را دارند.

برای رسیدن به نتایج خوب مالی، هر کسب و کاری باید بتواند به صورت شفاف و اصولی این کارها را پیش ببرد و مدیریت کند. فروشگاه‌های کوچک نیز از این قائله مستثنا نیستند و این کسب و کارها نیز با چالش‌های حسابداری روبرو هستند که نیاز آنها را به نرم افزارهای حسابداری دو چندان می‌کند.

یکی از این فروشگاه‌ها و کسب و کارها می‌توانند طلافروشی‌ها باشند که اگر از دور به این فروشگاه‌ها نگه کنید، با خود فکر می‌کنید که تمام کارهای حسابداری در آنها به روش سنتی انجام می‌شود. اما باید بدانید که بسیاری از این طلافروشی‌ها در حال حاضر به استفاده از بهترین نرم افزار حسابداری برای طلا فروشی روی آورده‌اند و حساب و کتاب خود را در این نرم افزارها منظم‌تر کرده‌اند.

نرم افزار حسابداری چیست و چه کاربردی دارد؟

نرم افزار حسابداری نقش همان حسابدار را برای شما دارد و با کمک آن می‌توانید تمام حساب و کتاب‌های فروشگاه کوچک خود را مدیریت کنید و همچنین به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه گزارش‌های مالی دریافت کنید.

برای پیشرفت و رشد کسب و کارها، انتخاب نرم افزار حسابداری تاثیر زیادی دارد. هر چقدر کسب و کارها در تلاش برای یافتن بهترین نرم افزارهای حسابداری باشند، نتیجه بهتری خواهند گرفت و روند رشدشان صعودی خواهد شد، زیرا هر چقدر نرم افزارهای حسابداری، محاسبه امور مالی شرکت‌ها را درست و دقیق‌تر محاسبه کند، آن شرکت در پیشبرد اهداف مالی خود موفق‌تر خواهد بود.

نحوه استفاده از نرم افزارها در شرکت‌ها و کسب‌وکارهای کوچک متفاوت است و هر کدام به ابزارها و سیستم‌های اختصاصی خودشان نیاز دارند، به همین خاطر نیز تنوع بسیار زیادی از نرم افزارها را امروزه شاهد هستیم که هر کدام ویژگی‌ها و امکانات خاصی را برای هر کسب و کاری فراهم می‌کنند.

اما به طور کلی ویژگی‌ها و امکاناتی که تمام فروشگاه‌های کوچک از یک نرم افزار حسابداری انتظار دارند شامل موارد زیر می‌شود:

  • سازماندهی جریان مالی
  • داشتن سیستم گزارش دهی دقیق
  • راحت شده انتقال داده به حسابداران و حسابرسان شرکت
  • ثبت و ضبط حقوق و دستمزد کارکنان
  • محاسبات دقیق مربوط به حقوق و دستمزد کارکنان
  • پیگیری مطالبات معوقه
  • ثبت پرداخت‌های دریافتی و ارسال صورتحساب به مشتریان
  • کاربرپسند و کارآمد بودن
  • ساده سازی روال کارهای متداول حسابداری

اینها می‌توانند ویژگی‌ها و امکانات بهترین نرم افزارهای حسابداری فروشگاه‌ها از نوع کوچک و بزرگ باشد. اما بهترین نرم افزارها کدام هستند؟

در ادامه به شما بهترین‌ها را از لیست کاملی از بهترین نرم افزار های حسابداری در سایت زینسی معرفی خواهیم کرد تا بتوانید به راحتی انتخاب کنید و حساب و کتاب خود را مدیریت و سازماندهی کنید.

بهترین نرم افزار های حسابداری برای فروشگاه ها از نگاه زینسی کدامند؟

بهترین نرم افزار حسابداری برای فروشگاه‌های کوچک

 

وب سایت زینسی مجموعه‌ای از بهترین نرم افزارها را گردآوری کرده تا شما به راحتی بتوانید هر آنچه که برای توسعه کسب‌وکار خود به آن نیاز دارید را، یکجا با بهترین کیفیت تهیه کنید. در ادامه نرم افزارهای حسابداری معتبر برای فروشگاه‌های کوچک را به شما معرفی می‌کنیم.

1.نرم افزار حسابداری فروشگاهی مرجان

این نرم افزار در میان بهترین نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی قرار می‌گیرد که معمولا برای فروشگاه‌ها و رستوران‌ها بهترین انتخاب است. این نرم افزار در سه نسخه ساده، متوسط و پیشرفته در دسترس است که امکانات و ویژگی‌ها در هر نسخه متفاوت است.

گزارش گیری در این نرم افزار بسیار آسان است و اگر حتی از حسابداری نیز خیلی اطلاعات ندارید، می‌توانید به راحتی این کار را در نرم افزار مرجان انجام دهید. از ویژگی‌های بارز این نرم افزار این است که پشتیبانی بسیار خوبی دارد و شما در صورت بروز مشکل، می‌توانید آن را خیلی سریع برطرف کنید. فروشگاه‌هایی نظیر سوپرمارکت‌ها، هایپر مارکت‌ها، قنادی‌ها، فروشگاه‌های پروتئینی و پوشاک هم به راحتی می‌توانند از امکانات این نرم افزار استفاده کنند.

2.نرم افزار حسابداری فروشگاهی طاها

هر چه شما برای انجام کارهای مربوط به حسابداری فروشگاه خود لازم است انجام دهید را، می‌توانید در نرم افزار طاها اجرا کنید. در این نرم افزار شما می‌توانید کارهایی نظیر ثبت فاکتورهای خرید، فروش و برگشت از خرید و فروش یا انتقال به انبار را انجام دهید. شما همچنین می‌توانید بدهی‌ها و طلب‌های خود را در این نرم افزار مشاهده کنید و به خوبی از روند هزینه‌ها نیز مطلع شوید.

3.نرم افزار حسابداری فروشگاهی فراسامان

نرم افزار فراسامان نیز در میان نرم افزارهای خوب حسابداری برای فروشگاه‌های کوچک قرار می‌گیرد. این نرم افزار مانند نرم افزار مرجان دارای سه نسخه ساده، متوسط و پیشرفته است که کارهایی نظیر عملیات انبار، خرید و فروش و امور بانکی فروشگاه‌ها را می‌توانید در آن مدیریت کنید. شما با کمک این نرم افزار می‌توانید به راحتی لیست کالاهای خود را تعریف کنید و از میزان موجودی و فروش آنها به صورت روزانه، ماهانه و سالانه باخبر شوید. این نرم افزار امکان ارسال پیامک‌های گروهی را هم در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

همه این نرم افزارها به همراه بسیاری دیگر از نرم افزارهای معتبر حسابداری با معرفی کامل مشخصات و قابلیت‌ها در سایت زینسی در دسترس شما قرار دارد تا بتوانید آن‌ها را مقایسه کرده و بهترین را برای خود انتخاب کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز