خبرگزاری کار ایران

خرید اینترنتی کتاب کودک از فروشگاه کتابکده کودک

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۳۰۸

یکی از دغدغه های والدین این است که کتاب کودک خود را چگونه و کجا پیدا کنند. که ما در این مقاله شما خوبان را با خرید اینترنتی این کتاب ها از فروشگاه کتابکده کودک آشنا می کنیم.

خرید اینترنتی کتاب کودکان

مهم ترین ویژگی خرید اینترنتی کتاب کودک از فروشگاه کتابکده کودک، ارائه ی کتاب هایی آموزنده با تصویر سازی جذاب و رنگ های زیبا و براق، متناسب، با گروه های سنی مختلف می باشد. مثلا کتاب بسیار پرطرفدار زرنگتر از جیش و پی پی که مخصوص گرفتن کودکان از پوشک می باشد و کتاب های بسیار مفید دیگر.

خرید های اینترنتی به دلیل صرفه جویی در زمان و هزینه توجه خریداران را به خود جلب می کند. از جمله محصولاتی که نیاز نیست، شما برای خرید آن حضوری مراجعه کنید، کتاب برای کودک خود می باشد، که می توانید با انتخاب آن، و سپس با سفارش به فروشگاه کتابکده کودک، به سادگی آن کتاب را تهیه کنید.

از مهمترین دلایل خرید اینترنتی کتاب کودکان این است که شما به راحتی می توانید قیمت های مختلفی را با هم مقایسه کنید. بچه ها در سنین کم، بر این تلاش هستند که محیط اطراف خود را بشناسند و آن را درک کنند. به همین دلیل است که سال های اولیه زندگی کودکان خیلی مهم است. اهمیت کتاب خوانی برای کودکان در کل جهان، تثبیت شده است، چون داستان ها بهترین منابع فرهنگی برای همه جامعه هستند. در این مقاله به مهمترین مزایای کتاب برای کودکان می پردازیم.

مزایای خرید اینترنتی کتاب کودکان

یکی از مزایای خرید اینترنتی کتاب برای دلبندتان این می باشد که شما می توانید قیمت یک کتاب را در چند سایت با هم به قیاس گذاشته، سپس از فروشگاهی خرید کنید که قیمت مناسب تری دارد. معمولا در فروشگاه های اینترنتی کتاب، به خاطر ارائه ی تخفیف های فصلی، می توانید کتاب مورد نظر خود را ارزانتر بخرید. همچنین می توانید نظرات دیگر خوانندگان را در مورد انتخاب کتاب مطالعه کنید.

خریدن کتاب کودکان به صورت اینترنتی، خیلی راحت و مناسب بوده، چرا که رفتن به کتاب فروشی ها و اتلاف وقت، با مشغله زیاد، ترافیک، آلودگی هوا و . . . بسیار دشوار است. برای کودکان کتاب های خاصی انتشار پیدا کرده که هر کدام از آن ها برای گروه های سنی مختلف، مناسب است. مثلا کتاب های پارچه ای برای خردسالان و نوزادان مناسب می باشند و اگر بوسیله نوزاد جویده شود خطرناک نیست. بچه ها به این ترتیب با کتاب ها آشنایی پیدا می کنند و بعد از بزرگ شدن هم به مطالعه علاقه مند می شوند. پس آشنایی با کتاب، عادتی می باشد که از خردسالی تا آخر عمر باقی خواهد ماند.

خرید اینترنتی کتاب کودک از فروشگاه کتابکده کودک

فواید خریدن کتاب کودک

در اینجا می خوانیم که خریدن کتاب، از فروشگاه اینترنتی کتابکده کودک خیلی راحت و به صرفه است. این فروشگاه مرجع تخصصی معرفی فروش اینترنتی کتاب کودکان در سراسر ایران است. فرزند شما برای رشد کردن و درک بهتر پدیده ها، به کتاب نیاز دارد. بنابراین کتاب های کودکانه، خلاقیت آن ها را زیادتر می کند.

 برای سنین دو سال تا دوازده سال حتی بالاتر، فواید خیلی مهمی دارد که در این قسمت با آن ها روبرو می شویم.

  •  تقویت دامنه لغات و مهارت زبانی کودک: شما می توانید با استفاده از کتاب های تصویری، نام اشیاء، حیوانات، رنگ ها و . . . را به کودکان خود آموزش دهید، بنابراین مهارت های زبانی و گفتاری کودکان رشد بیشتری پیدا می کند.
  • آموزش مفاهیم مرتبط به کودک: کتاب داستان ها شخصیت های گوناگونی دارند که می توانند مفاهیمی مثل پیر و جوان بودن، زشت و زیبا، بزرگ و کوچک، چاق و لاغر بودن و . . . را به کودک آموزش دهد. .
  • تقویت قوه خیالی کودک: از دیگر فواید خرید کتاب کودک، برای بچه ها این است که قوه خیالی کودکان قوی می شود و کودک را به دنیای خیالی می برد. آن ها با نگاه کردن به تصاویر کتاب ها و همچنین صدای خواننده ای که برای او کتاب می خواند، در ذهن خود تصوراتی می سازند که سبب تقویت قوه خیالیشان می شود.
  • تقویت مهارت های شنیداری کودک: اگر توجه کرده باشید، نوزادان پس از یادگرفتن بعضی از صداها، بلافاصله واکنش نشان داده و خودشان شروع می کنند به صدا درآوردن، که این کار سبب تقویت مهارت های شنیداری آن ها می شوند.
  • کنجکاوی آن ها تحریک می شود: داستان هایی که کودکان قبل از خوابیدن،می شنوند، باعث می شود که تصویر سازی هایی در ذهن آن ها ایجاد شود، با این کار کنجکاوی آن ها تحریک می شود.
  • باعث آموزش اخلاقیات در قالب داستان می شود: داستان های آموزنده کتاب ها، اصول اخلاقی را به کودکان یاد می دهد. البته هر داستانی جنبه آموزشی خوب ندارد و والدین باید در خرید هر نوع کتاب، محتاط باشند. پس نتیجه می گیریم که داستان ها و افسانه ها کودکان را با هنجار ها و فرهنگ رایج جامعه آشنا می کند.

انواع کتاب های تصویری، موجود در فروشگاه کتابکده کودک

در این مقاله می خواهیم شما خوانندگان عزیز را با انواع کتاب های تصویری مناسب کودکان، آشنا کنیم. 1- کتاب های تصویری نخستین یا آغازین 2- کتاب بازیچه 3- کتاب های تصویری مفهومی برای کودکان 4- کتاب های تصویری الفبا 5- کتاب های تصویری اعداد 6- کتاب های تصویری بدون کلام داستانی

فروشگاه اینترنتی کتابکده کودک، مرکز خرید انواع کتاب های آموزشی، تربیتی، تقویت هوش، علمی، مناسب برای کودکان می باشد. خرید انواع کتاب، مناسب گروه های سنی مختلف، از نوزادان و خردسالان تا نوجوانان، کتاب های شعر و کتاب های قصه، کتاب های مقوایی مناسب کودکان زیر سه سال می باشد. فروشگاه اینترنتی کتابکده کودک، مرجع تخصصی معرفی فروش اینترنتی کتاب کودکان در ایران است، و حوزه های مختلف کتاب های کودکان، بزرگسالان و نوجوانان را شامل می شود.

برای اطلاع از خرید اینترنتی کتاب کودک از فروشگاه کتابکده به سایت این فروشگاه به آدرس ketabkadekoodak.ir مراجعه کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز