خبرگزاری کار ایران

حال خوب با کلینیک فوق تخصصی یاس

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۱۳۶۸

امروزه مردم در زندگی روزمره و برنامه های خود دچار چالش های بسیار زیادی هستند، از یک سو دغدغه و استرس شیوع ویروس کرونا و از سوی دیگر مشکلات متعددی که در سطح جامعه در حال جولان دادن می باشد.به عقیده ی ما هر فرد یا مجموعه ای باید برای تغییر این شرایط به "حال خوب" تلاش کند تا بتوانیم حال خوب را به یکدیگر منتقل کنیم.

ایلنا؛ امروزه مردم در زندگی روزمره و برنامه های خود دچار چالش های بسیار زیادی هستند، از یک سو دغدغه و استرس شیوع ویروس کرونا و از سوی دیگر مشکلات متعددی که در سطح جامعه در حال جولان دادن می باشد.به عقیده ی ما هر فرد یا مجموعه ای باید برای تغییر این شرایط به "حال خوب" تلاش کند تا بتوانیم حال خوب را به یکدیگر منتقل کنیم.

کلینیک فوق تخصصی یاس برای اینکه بتواند به سهم خود "حال خوب" را در بین مراجعه کنندگان و افراد مختلف جامعه بوجود آورد به مناسبت شب یلدا و سال نو میلادی اقداماتی را از قبیل توزیع هدایا و بادکنک در خیابان های اطراف و بین همسایگان و مراجعین انجام داد.

همچنین جهت احترام و تبریک شب یلدا و سال نو میلادی اقدام به چیدن سفره شب یلدا و قراردادن کاج تزئینی کردیم تا به نوبه خود سال جدید را به همه ی مسیحیان عزیز ایران به خصوص مراجعین و همسایگان خود تبریک گفته باشیم.

لازم به ذکر است که جهت رفاه عزیزان اقدام به توزیع کارت های تخفیف 20 درصدی که شامل تمامی خدمات کلینیک یاس از تاریخ 6 دی تا 11 دی ماه بود نیز انجام گرفت و در کنار مشاوره به معرفی خدمات کلینیک پرداختیم.

ما در کلینیک یاس به ارائه خدمات با کیفیت بالا، مشاوره، خدمات پس از ویزیت و حال خوب مراجعین و جامعه می اندیشیم  و به این منظور مطمئنا در مناسبت های مختلف نیز در کنار شما و همراه با شما حال خوب را به یکدیگر منتقل خواهیم کرد.

همچنین با همراهی شبکه های اجتماعی کلینیک یاس از مطالب آموزشی، معرفی کتاب، معرفی خدمات و مطالب مختلف درج شده در این فضا بهره مند شوید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز