خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی اصفهان انتقاد کرد:

ناتوانی ۸ مدیرعامل تامین اجتماعی در اجرای قانون همسان سازی مستمری ها

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۸۱۱

«عجیب است که کارمندان تامین اجتماعی مشمول این قانون شده اند اما قشر کارگر که صاحبان تامین اجتماعی هستند به حساب نمی آیند.»

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان اصفهان از عدم اجرای قانون همسان سازی حقوق کارگران با کارمندان مستمری بگیر انتقاد کرد و گفت: سازمان تامین اجتماعی در دهه اخیر هشت مدیرعامل عوض کرده و هنوز نتوانسته این قانون را به درستی اجرا کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، فتح ا…شاه زمانی ادامه داد:عجیب است که کارمندان تامین اجتماعی مشمول این قانون شده اند اما قشر کارگر که صاحبان تامین اجتماعی هستند به حساب نمی آیند.

وی در خصوص قانون الزام درمان کارگران، گفت: قانون الزام درمان در سال ۱۳۶۸ در مجلس مصوب شد و بر اساس آن بیمارستان های ملکی سازمان تامین اجتماعی مکلف به ارایه خدمات به بازنشستگان شدند. براساس همین قانون حتی اعزام بیماران به خارج از کشور برای درمان با هزینه های سازمان تامین اجتماعی به تصویب رسیده است.

وی با انتقاد از اینکه این قانون عمل نمی شود، گفت: بیمارستان شریعتی در اصفهان متعلق به این سازمان است اما بیمه شدگانی که در بیمارستان درمان نشوند و یا داروی آنها وجود نداشته باشد باید به قیمت های گزاف به دنبال خرید دارو و خدمات درمانی از سایر مراکز باشند که بر اساس قانون الزام درمان اخذ این هزینه ها از این قشر صحیح نیست.

رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان اصفهان افزود: این موضوع سبب شده تا کارگران مشکلات بسیاری در زمینه درمان داشته باشند و هزینه‌های بالایی را برای درمان خود پرداخت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز