خبرگزاری کار ایران

روسیه پهناورترین کشور دنیا

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۳۱۰

چرا به روسیه سفر کنیم؟

تور روسیه پهناورترین کشور دنیا است و به دلیل تنوع اقلیمی که به نسبت سایر کشورهای دنیا دارد، همواره مکانی جذاب برای گردشگران به شمار می آمده است. بهترین فصول سال برای تور روسیه بهار و تابستان است و در این زمان افراد می توانند از آب و هوای خوب این منطقه و تفریحات این کشور نهایت لذت را ببرند. اما جاذبه های روسیه تنها به آب و هوا و تفریحات آن در طبیعت زیبا ختم نمی شود؛ می توان گفت که این کشور پهناور یکی از  جذاب ترین معماری های دنیا را دارد و تاریخی که سراسر حادثه و اتفاقات تلخ و شیرین است، بر این کشور سایه افکنده است.

بازدید از روسیه سفری است که به سادگی از ذهن شما پاک نمی شود. روسیه محلی است برای تبلور یک فرهنگ متفاوت، تاریخ عظیم و پیچیده و معماری که نفس های علاقمندان را در سینه حبس می کند. یکی از ویژگی های روسیه این است که به دلیل پهناور بودن، و کشیده شدن از یک سوی آسیا به قسمتی از اروپا، تلفیقی از فرهنگ این دو قاره کهن را در دل خود جای داده و نمود این موضوع را می توان در رسم و رسومات و معماری این کشور به وضوح مشاهده کرد.

 

جاذبه های گردشگری روسیه

جاذبه های گردشگری روسیه به دو دسته تاریخی و طبیعی تقسیم می شوند. در هر کدام از این دسته ها انواع مختلفی از سرگرمی ها جای می گیرد، از این رو می توان به روسیه لقب بهشت گردشگری زمستانی دنیا را نیز اعطا کرد همه ساله هزاران گردشگر با خرید تور روسیه و تور لحظه آخری روسیه به این کشور زیبا سفر می کنند.

مهم ترین شهرهای روسیه سنت پترزبورگ و مسکو هستند، که هر کدام بسته ای کامل از تفریحات جذاب و دوست داشتنی را برای توریست ها فراهم می کنند. اما علاوه بر این دو شهر، روسیه مناطق زیبا و بکر دیگری نیز دارد که در فهرست میراث جهانی و طبیعی دنیا جای می گیرند.

جاذبه های گردشگری در مسکو

مسکو یکی از جذاب ترین شهرهای دنیا است که مانند آینه ای تمام تاریخ روسیه را در خود منعکس می کند. این شهر در ابتدا یک دژ محکم بودهو طی سالیان دراز به پایتخت بزرگ ترین کشور دنیا بدل شده است. در این شهر زیبا می توان انواع و اقسام جاذبه های چشمگیر و منحصر بفرد را یافت و چشمان خود را از زیبایی های آن سیراب کرد.

مجموعه تئاتر بلشوییک مسکو

این مجموعه تاریخ 235 ساله از روسیه را در دل خود پنهان کرده است. تئاتر بلشوییک، یکی از مکان هایی است که در آن تئاترها و اپراهای درجه یک دنیا اجرا می شوند. با شرکت در این اجراها، شبی رویایی و رمانتیک را در سیر و سیاحت مسکو برای خود رقم بزنید.

موزه پوشکین

این مجموعه که به موزه هنرهای زیبای روسیه نیز معروف است در برگیرنده شاهکارهای دوران رنسانس در این کشور است. بازدید از این موزه زیبا و آشنایی با شگفتی های تاریخ روسیه را به شما پیشنهاد می کنیم.

کاخ کرملین

بی شک کرملین با معماری منحصر بفرد و اصیل خود، یکی از مهم ترین بناهای روسیه است که نمادی از این کشور نیز به حساب می آید. این کاخ در ابتدا قلعه ای مستحکم بوده که در دل شهر قرار داشته و محلی برای دفاع به حساب می آمده است. این کاخ مجموعه ای زیبا و شگفت انگیز از 4 کلیسا و 4 قصر است. در طی سالیان طولانی کاربری این مکان تغییرات بسیاری کرده

جاذبه های گردشگری سنت پترزبورگ

کلیسای اسحاق مقدس

این مکان تاریخی یکی از بزرگ ترین مکان های گردهمایی برای مذهب ارتودوکس در روسیه و چهارمین کلیسای مذهبی ارتودوکس ها در جهان است. امروزه این کلیسا علاوه بر کاربری مذهبی، دارای موزه نیز هست و یادبودهای تاریخی زیادی نیز در آن وجود دارند. این کلیسا در قرن 19 ساخته شده و معمار آن یک فرانسوی بوده است.

کلیسای ناجی در خون

این کلیسا بی شک یکی از مهم ترین مکان های مذهبی و جذب توریست در سنت پترزبورگ به حساب می آید. سبک معماری در این بنا با سایر بناهای سنت پترزبورگ متفاوت است و آیتم های قرون وسطایی در ساخت آن به خوبی دیده می شوند.

قلعه پیتر و پل

این بنا در سال 1703 و به عنوان دژی مستحکم در راستای حفاظت از سنت پترزبورگ ساخته شد. این بنا اولین سازه شهر سنت پترزبورگ است و در حقیقت می توان گفت که تولد یکی از زیباترین شهرهای اروپا در دل این بنا اتفاق افتاده است. قلعه پیتر و پل که در گذشته کاربری دفاعی برای روسیه داشته است، امروزه به مکانی برای برگزاری رویدادها و جشن های متفاوت در این کشور تبدیل شده است.

تمام آن چه از جاذبه های روسیه گفته شد، تنها بخش کوچکی از زیبایی های این سرزمین پهناور را در بر می گیرد. اگر تمایل به دیدن تمام این زیبایی ها دارید، با کارشناسان خبره در زمینه تور روسیه مشورت کنید و در نهایت بهترین پکیج  تور روسیه را متناسب با شرایط خود تهیه نمایید.

 

 

چگونه می توان سفری خوب و رویایی به روسیه داشت؟

برای این که سفری خوب و رویایی به روسیه را تجربه کنید، باید علاوه بر تحقیق در جاذبه های گردشگری این کشور پهناور، تور روسیه مناسب خود را هوشمندانه انتخاب کنید. یعنی ابتدا ببینید با توجه به بودجه خود چه توری را می توانید انتخاب کنید، سپس برای این که تور روسیه را تهیه کنید، با آژانس های مختلف مشورت کنید. در نهایت می توانید بهترین زمان و مکان را برای تور روسیه انتخاب کنید.

یکی از گزینه های خوب برای مسافرت تورهای لحظه آخری هستند. اگر به راحتی سفر می کنید و از عجله برای سفر نگرانی ندارید، تور لحظه آخری می توان بهترین گزینه برای شما باشد. این تورها با ارائه خدمات کامل یک پکیج مسافرتی، قیمت های مناسبی دارند و بدون این که در خدمات خود تفاوتی داشته باشند، به نسبت تورهای عادی ارزان تر هستند. استفاده از تورهای لحظه آخری باعث می شود تا سفری خوب و عالی را با قیمتی مناسب تجربه کنید.

آژانس مسافرتی الفبای سفر با سال ها تجربه در زمینه برگزاری تورهای لحظه آخری به تمام کشورهای دنیا، بهترین خدمات را با بهترین کیفیت ممکن در تور لحظه آخری روسیه به شما ارائه می دهد. برای بهره مندی از خدمات تورهای لحظه آخری و تور روسیه تابستان 96در آژانس مسافرتی الفبای سفر می توانید با شماره تلفن  4935-021تماس حاصل کرده و یا به وبسایت این آژانس مسافرتی به آدرس زیر مراجعه نمایید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز