خبرگزاری کار ایران

به‌مناسبت بزرگداشت هفته گردشگری؛

بازدید از موزه‌های شهرداری ورامین رایگان است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۷۸

به‌مناسبت بزرگداشت هفته گردشگری، بازدید از موزه‌های مجموعه فرهنگی شهرداری ورامین رایگان است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری ورامین گفت: به‌مناسبت بزرگداشت هفته گردشگری، بازدید از موزه‌های مجموعه فرهنگی شهرداری ورامین رایگان است.

به گزارش ایلنا، محمدرضا تاجیک با بیان اینکه به‌مناسبت بزرگداشت هفته گردشگری، بازدید از موزه‌های مجموعه فرهنگی موزه‌های شهرداری ورامین رایگان است، گفت: با توجه به نام‌گذاری پنجم مهر به عنوان روز جهانی جهانگردی و آغاز هفته گردشگری، بازدید از مجموعه فرهنگی موزه‌های شهرداری ورامین رایگان است و علاقه‌مندان می‌توانند از موزه‌های مردم‌شناسی، حیات وحش، ابزار و ادوات کشاورزی، سنگ‌های تاریخی و رسانه بازدید کنند.

وی تصریح کرد: در همین راستا نمایشگاه عکس جاذبه‌های گردشگری ورامین در حوزه بناهای تاریخی و مذهبی، طبیعت و گردشگری در نگارخانه عکس این مجموعه افتتاح و چهل تصویر زیبا از جاذبه‌های دشت ورامین در حوزه شهرستان‌های ورامین و جوادآباد، پیشوا، قرچک و پاکدشت به ‌نمایش گذاشته شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری ورامین در پایان گفت: علاقه‌مندان برای بازدید در این هفته و دیگر ایام سال می‌توانند در روزهای غیرتعطیل از ساعت ۹ تا ۱۳ و در ایام تعطیل با هماهنگی قبلی از این مجموعه فرهنگی بازدید کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز