خبرگزاری کار ایران

با هدف معرف جاذبه‌های گردشگری کردستان؛

هفته فرهنگی مریوان در کاخ‌ موزه نیاوران برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۰۰۶

به‌منظور معرفی قابیلت‌های فرهنگی و جاذبه‌های گردشگری کردستان هفته فرهنگی شهرستان مریوان در کاخ‌موزه نیاوران تهران برگزار شود.

به‌گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کردستان، محمد شفیعی فرماندار شهرستان مریوان با بیان این مطلب گفت: مریوان دارای ظرفیت‌های زیادی در زمینه‌های فرهنگی، طبیعت‌گردی و گردشگری است و بر همین اساس این فرمانداری آمادگی کامل خود را برای پشتیبانی از برگزاری هفته فرهنگی مریوان با اولویت معرفی آثار و جاذبه‌های گردشگری، توانمندی‌های صنایع‌دستی، آداب و رسوم و جز آن در کاخ‌موزه نیاوران تهران اعلام می‌کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کردستان نیز در این خصوص اظهار داشت: یکی از راه‌های جذب گردشگر به‌ داخل استان و شهرستان مریوان برگزاری جشنواره‌ها و مراسم مختلف در خارج از استان و کشور است.

وی افزود: بر همین اساس، برگزاری هفته فرهنگی مریوان در تهران می‌تواند قدم مثبتی برای جذب گردشگران بیشتر به این شهرستان زیبا باشد.

علوی، با اعلام آمادگی برای همکاری درخصوص برگزاری هفته فرهنگی مریوان در کاخ‌موزه نیاوران، اظهار کرد: پس از ماه مبارک رمضان جلسات اولیه برگزار خواهد شد و برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری این رویداد صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز