خبرگزاری کار ایران

با کمترین هزینه، بهترین پرواز را انتخاب کنید!!!

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۳۴۷

به گزارش ایلنا، یک کارشناس حوزه خدمات گردشگری عنوان کرد روزانه هزاران نفر از طریق پروازهای داخلی و خارجی در حال سفرند. حال آنکه بخش کثیری از آنان از حقوق ابتدایی خود نیز اطلاعات چندانی ندارند و اغلب با خرید از وبسایت ها و یا دفاتر نامعتبر در امر خرید پرواز دچار مشکلات عدیده ایی می شوند.

وی در ادامه به معرفی شرکت خدمات مسافرتی (( میامی گشت )) که فعالیت خود را از سال 1392 در حوزه گردشگری به ویژه صدور پروازهای داخلی و خارجی آغاز کرده، پرداخت.

شرکت میامی گشت از طریق پایگاه لینترنتی WWW.MTA24.COM  علاوه بر فروش پروازهای داخلی و خارجی ، به معرفی قوانین و مقررات پرواز، اطلاعات مربوط به فرودگاه ها، اطلاعات پرواز و معرفی هواپیماها جهت رفاه حال مسافرین به ارتقا سطح آگاهی مسافرین و همچنین اخذ تصمیمات منطقی و هوشمندانه در انتخاب نوع پرواز را نیز در راستای اهداف خود گنجانده است.

حسین آریان مدیرعامل شرکت میامی گشت همچنین تصریح کرد : پرواز میتواند شروع یک خاطره بیادماندنی و شیرین برای هموطنان باشد که گاها با مراجعه به مراکز نامعتبر و یا بدون مجوزات لازم تبدیل به یک خاطره تلخ میشود.

وی در پایان با اشاره به اینکه در وبسایت این شرکت سرویس های ویژه ایی چون گارانتی، بهترین قیمتها، صدور آنی بلیط هواپیما بصورت آنلاین وجود داشته و به طور همزمان پروازهای چارتری و سیستمی 14 ایرلاین برتر کشور را برای مخاطبین با بالاترین سرعت جستجو خواهد کرد، همین طور از افراد کثیرالسفر و یا متقاضیان سفرهای تابستانی درخواست کرد تا جهت کسب اطلاعات جامع تر به وب سایت میامی گشت مراجعه و یا با شماره ی 88231231-021 تماس حاصل نمایید.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز