خبرگزاری کار ایران

بلیط هواپیما و چارتر را از Safarme.com تهیه کنید

با آمدن اینترنت خیلی از مشکلات ما حل شد که یکی از آن‌ها خلاص شدن از دست منشی‌ها و کارمندان بداخلاق شرکت‌های هواپیمایی و گاهی صف‌های طولانی بود که برای رزرو بلیط هواپیما می‌ایستادیم!

به گزارش ایلنا، با گسترش اینترنت، وب سایت‌های رزرو هتل و پرواز روز به روز حرفه‌ای‌تر شدند و حالا ما می‌توانیم با خیال راحت در منزل یا هر جا که هستیم از وب سایت‌هایی مثل سفرمی یاcheepflightبه‌راحتی به مقصد هر شهر و کشوری از هر ایرلاینی بلیط هواپیما رزرو کنیم.سفرمی یکی از همین وب سایت‌های رزرو پرواز است که برای مشتریان خود خدمات جالب و ارزنده‌ای را تدارک دیده است.

قیمت مناسب

یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های کسانی که می‌خواهند بلیط رزرو کنند، قیمت مناسب و ارزان برای مسافرت است که سفرمی توانسته با قیمت‌گذاری سنجیده و متناسب با توان مالی اقشار مختلف بلیط‌های خود را ارائه دهد.

بلیط‌های چارتری

بسیاری از شرکت‌ها در طول سال برای کارمندان یا مدیران خود سفرهای زیادی را در نظر می‌گیرند.اگر آن شرکت بخواهد دقیقاً تعداد مشخصی صندلی را به نوعی اجاره کند (مثلاً 50 صندلی برای دوشنبه ها به مقصد شیراز)، به این کار چارتر پرواز و به بلیط آن‌ بلیط چارتر می‌گویند.

مسلماً برای این نوع شرکت‌ها بهره‌مندی از یک تخفیف ویژه از طرف شرکت‌های هواپیمایی با خرید بلیط چارتر بسیار مهم است.

سفرمی با ارائه بهترین خدمات و دریافت کمترین هزینه در مقایسه با رقبایش توانسته رضایتمندی قابل توجهی را در میان متقاضیان پروازهای چارتر به ارمغان بیاورد.

سفرمی؛ از زمان رزرو تا بازگشت از سفر در کنار شما

علاوه بر قیمت مناسب،یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت سفرمی که باعث شده به سرعت در میان مشتریان خود به محبوبیتی ماندگار دست یابد، پشتیبانی، همراهی و مشاوره بی‌نقصی است که از همان ابتدای کار تا زمان بازگشت از سفر برای مشتری در نظر گرفته شده است.اگر در انتخاب تاریخ، ایرلاین، نوع پرواز یا هر موضوع دیگری به مشکلبر بخورید، کارشناسان سفرمی باشکیبایی در رفع مشکلتان شما را راهنمایی خواهند کرد. همچنین، شما می‌توانید به‌راحتی با موبایل از طریق اپلیکیشن سفرمی بلیط خود را به صورت آنلاین خریداری کنید.

کد خبر : ۳۶۹۸۳۶