خبرگزاری کار ایران

مشتریان بریتیش گس یک میلیون پوند خسارت دریافت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۹۹۵

بزرگترین شرکت عرضه کننده گاز در انگلستان وادار شد برای اطلاع رسانی نادرست، به مشتریان خود و یک مؤسسه خیریه، یک میلیون پوند خسارت پرداخت کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از خبرگزاری رویترز از لندن، اداره بازارهای گاز و برق انگلستان اعلام کرد که شرکت بریتیش گس که بزرگترین عرضه کننده انرژی در این کشور به شمار می آید، برای ارائه اطلاعات نادرست، یک میلیون پوند به مشتریان خود و یک مؤسسه خیریه پرداخت کرد.

به گفته اداره یاد شده، بریتیش گس از فوریه ٢٠١١ تا مارس ٢٠١٣، درباره صرفه جویی در هزینه قبض گاز، اطلاعات اغراق آمیزی به مشتریان خود در برخی از شهرهای انگلستان ارائه می کرده است.

این شرکت، به طور میانگین به مشتریان خسارت دیده خود، ١٣٠ پوند پرداخت کرده است و قرار است ۴٣۴ هزار پوند دیگر به مؤسسه خیریه ای می پردازد که از نیازمندان برای پرداخت هزینه گاز حمایت می کند.

سارا هریسن، از مسئولان اداره بازارهای گاز و برق انگلستان، گفت: از همه عرضه کنندگان انرژی انتظار داریم که رفتار نادرست گذشته خود را کنار بگذارند و به گونه ای رفتار کنند که اعتماد مشتریان را به عرضه کنندگان انرژی افزایش دهد.

اداره یاد شده اعلام کرد که ضد بریتیش گس، پرونده ای رسمی مطرح نکرده است زیرا این شرکت، پس از آگاهی از اطلاع رسانی نادرست، به طور داوطلبانه واکنش نشان داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز