خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش وپرورش در دیدار صمیمانه با دانش آموزان شین آبادی و خانواده‌های آنان تاکید کرد:

پیگیری خواسته‌های کودکان حادثه دیده شین آبادی تا حصول نتیجه

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۵۸

فانی به سید محمد بطحایی مشاور و مدیرکل دفتر وزارتی و دکتر چینیان، مدیر کل دفتر سلامت و تندرستی ماموریت داد تا با نماینده والدین دانش آموزان یک نشست ویژه برگزار کنند و خواسته‌های آنان را به همراه راهکارهای پیشنهادی جمع بندی و به ایشان ارائه دهند.

ایلنا: علی اصغر فانی، وزیر آموزش وپرورش به اتفاق تعدادی از معاونان ستادی و مشاوران خود روز گذشته با دانش آموزان حادثه دیده شین آبادی و خانواده‌های آنان دیدار کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی وروابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، در این دیدار صمیمانه، وزیر آموزش و پرورش در جریان استمرار روند درمان آنان قرار گرفت و به مطالب مبسوط خانواده‌های آنان گوش فرا داد.

براساس این گزارش، فانی به سید محمد بطحایی مشاور و مدیرکل دفتر وزارتی و دکتر چینیان، مدیر کل دفتر سلامت و تندرستی ماموریت داد تا با نماینده والدین دانش آموزان یک نشست ویژه برگزار کنند و خواسته‌های آنان را به همراه راهکارهای پیشنهادی جمع بندی و به ایشان ارائه دهند.

در این فضای صمیمی که با ابراز احساسات و تبریک والدین به دکتر فانی به مناسبت انتخاب ایشان به عنوان وزیر آموزش و پرورش همراه بود، دکتر فانی گفت: این عزیزان همچون فرزندان من هستند و من وظیفه دارم به عنوان یک معلم تمامی خواسته‌های آنان را تا حصول نتیجه پیگیری نمایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز