خبرگزاری کار ایران

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی:

شهریه دانشگاه آزاد امسال تغییر نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۶۰

یکی از نقاط ضعف جدی دانشگاه آزاد را تکیه مالی بر شهریه است / در مورد نرخ شهریه سال ۹۳ در جلسه هیئت امنا تصمیم گیری خواهد شد.

ایلنا: سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی بیش از ۹۹ درصد درآمدهای دانشگاه را حاصل شهریه دانشجویان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ حمید میرزاده در نخستین نشست خبری خود در مورد تغییر نرخ شهریه دانشگاه آزاد گفت: شهریه امسال به تصویب هیئت امنا رسیده است از همین رو دیگر امسال تغییری در نرخ شهریه نداریم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: در مورد نرخ شهریه سال ۹۳ نیز در جلسه هیئت امنا تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی یکی از نقاط ضعف جدی دانشگاه آزاد را تکیه مالی بر شهریه دانست و افزود: بیش از ۹۹ درصد درآمدهای دانشگاه حاصل شهریه دانشجویان است که این چیز خوبی نیست.

سرپرست دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: در نظر داریم از طریق تنوع بخشی به درآمدهای دانشگاه کاری کنیم، که از امکانات دانشگاه، اطلاعات و دانش آن با بهره گیری از مکانیزم‌های خاص مالی و اقتصادی ایجاد ثروت بعد از تایید هیئت امنا ایجاد ثروت کنیم تا فشار بر روی دانشجو کمتر شود.

وی ادامه داد: البته این برنامه‌ای است که ظرف مدت کوتاهی به نتیجه نمی‌رسد اما باید هر چه زود‌تر بتوانیم این کارانجام دهیم تا فشار از روی شهریه‌ کاهش پیداکند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز